0.1

4.6K 360 303
                                    

Zilin çalması ardından matematik hocamız sınıftan çıktı. Ardından yemekhane saati olduğundan tüm sınıf arkadaşlarım koşarak sınıftan ayrıldılar. Derin bir iç çektim ve tüm ders boyunca düşündüğüm şeyden dolayı ağlamamak için yumruk şeklinde sıktığım ellerimi servest bıraktım.

Neden her kız gibi güzel değildim?

Başımı sırama gömdüm ve dolabn gözlerimde zorla duran gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Yanaklarımda oluşturdukları ıslak yollarda ilerlediler ve alnımın yaslı olduğu sırayla buluştular. Ağlayarak mırıldandım.

"Ölmek istiyorum!"

"Ya Chaeryeong-shi!" Duyduğum tanıdık sesle başımı kaldırdım. Jisung gelmişti. Derin bir nefes aldım ve burnumu çektim. "Efendim?" Ellerini üzerindeki okul üniformasının ceplerine soktu ve kaşlarını kaldırdı. "Neden ölmek istiyorsun?" Burnumu çektim. "Çünkü..."

Ardını getiremeden tekrar başımı gömdüm ve ağlamaya başladım. Nedenini söylemeye başlayacak olsam dudaklarım titriyor ardından şiddetle ağlamaya başlıyordum. Oturduğum sıradaki hareketlilik ardından sırtımda duran eller ile iç çekerek başımı kaldırdım. Jisung yanımda oturarak elini sırtıma koymuş, bana destek verircesine bakıyordu.

"Hiçbir şeyin çözümü ölüm değildir. İntihar, bencilce bir eylemdir Chaeryeong." Kaşlarımı kaldırdım. "Nasıl yani?" Benim gibi sıranın üzerine eğilerek konuştu. "İntihar eden biri ardındakileri düşünmeden, sırf kendi baskılarından kurtulmak için ardındakileri üzer. İntihar etmek bencillik ve korkaklıktır."

Derin bir nefes aldım. "Peki sen neden intihar etmek istiyorsun Chaeryeong?" İç çektim. "Çünkü suratımdan nefret ediyorum!" Kaşlarını kaldırdı. "Sadece bunun için mi?" Olumlu anlamda kafa salladım.

"Bu dünyada kendi işlerinden dolayı fiziğini, güzelliğini önemsemeye yorgun olan ama yine de pes etmeyen insanlar var Chaeryeong. Korkaklık etme. Hem sen gayet güzel birisin."

İç çektim. "Saçmalama Jisung!" Kafa salladı. "Saçmalamıyorum," ardından ayağa kalktı. "ayrıca çok tatlısın Chaeryeong. Benim dediklerimi biraz dikkate almalısın bence. Bu arada Yeji'ler aşağıda seni bekliyor. Seni bulamadıklarında ben sınıfta olduğunu düşündüğüm için seni almaya gelmiştim. Hadi inelim aşağıya biraz bir şeyler ye ve kendine gel."

Ugly ⚢ han + chaeryeong ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin