Bölümlere gelen yorumlar az. Yorum yaparsanız sevirim ^^
Boş masalardan birine geçtim ve bugün öğretmenler toplantısı olduğu için yarı gün ders işleyeceğimizden bizim kızlar okula gelmemişlerdi. Yemekhaneden aldığım bir kaç yemekle masaya geçmiştim az önce.
Elime aldığım çubuklarla yemekleri itmeye, onlarla oynamaya başladım. Ne yemek yiyesim vardı, ne halim.
Çünkü yorulmuştum.
Sıkıla sıkıla bir parça yemeği ağzıma attım ve yavaşça çiğnemeye başladım. Bu öğle arası ardından bir ders daha işleyecek ve evlerimize dağılacaktık.
"Hızlı yemelisin." Jisung'un sesi ile kafamı kaldırdım. Hemen karşıma oturmuştu. Ardından masaya oturan Felix ile kaşlarımı kaldırdım. "Jisung haklı."
Felix'in sesi ile başımı yemeğime çevirerek mırıldandım. "Hiç iştahım yok!" Jisung tabağındaki et parçalarından birkaçını tabağıma koydu. "Bu tabağı bitirmezsen derste zorla yediririm." Güldüm. "Saçmalama!"
Felix kaşlarını çattı. "Bugün arkadaşların neden gelmedi okula?" İç çektim. "Bugün derslerin yarısı işlenmeyeceği için." Kafa salladı. Önümdeki lapadan bir kaşık ve ardından çubuklarımdan et parçasını ağzıma attım. Küçük dilimlerdi bunlar.
Jisung fısıldadı. "Düne göre daha iyi misin?" Olumlu anlamda kafa salladım. "Açıkça konuşabilirsin. Felix dahil herkes neyin ne olduğunun farkında." Felix güldü. "Jisung'un ağzı sıkıdır. Dikkatlidir böyle şeylerde." Gülümsedim. "Farkettim."
Jisung kaşlarını çattı. "Önündekileri yemelisin Chaeryeong-shi. Ya Felix, sen de konuşturma ki yesin!" Felix gülerek omuz silkti. Ardından gözlerini kısarak bana döndü. "Bana matematiği anlatır mısın?" Gülerek kafa salladım.
Ardından Jisung konuştu. "Senin burada zeki kardeşin var. Chaeryeong'u yorma." Ardından Felix konuştu. "Konuştuğun zamanlar tamamen israf. Cümlelerinle zamanımı harcıyorsun."
Bu ikisinin tatlı atışmalarını gülerek seyrederken tabağımdaki yemekleri bitirmiş olduğumu farkettim. Normalde doğru düzgün yemek yiyemeyen Chaeryeong bugün tabağını temizlemişti öyle mi?
Kesin kilo alacağım ve daha da çirkinleşeceğim!
İç çekerek kalktım masadan. "Derste görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly ⚢ han + chaeryeong ✔
Fanfic"Sen çirkin değilsin Chaeryeong, sevdiğim kızı bu şekilde görmek canımı acıtıyor." 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk ChaerHan kitabıdır.