-Chaeryeong-
Omzumdan sarkan çantayı yere bırakıp saloma geçtim. Ryujin'in evindeydik. Yuna gğlümseyerek yanıma oturdu. "Nasıl itiraf etti unnie Jisung sana? Meraktan çatlayacaktım resmen!" Yeji yanıma oturup dizimi ovaladı. "Bir de çirkinim diyorsun! İki tane adamı gerçekten kendine aşık etmişsin."Jisu gülümsedi. "Güzelliğine güzel ancak Taehyun ve Jisung onun yüz güzelliğine değil, kalbine de aşık olmuş olabilir." Başını eğdim. "Boşverin kızlar."
Ryujin gülümsedi. "Hadi anlat nasıl itiraf ettiğini!" İç çektim. "Tuvaletteki kızların benim çirkinliğim hakkında konuştuklarına şahit olmuştum. Onlar çıkınca da tuvaletteki duvara yaslanarak oturmuş ağlamaya başlamıştım. Sonra Jisung konuştu. Sesi ardımdan geliyordu. Tuvaletin duvarından geliyordu."
Yuna el çırptı. "Çok güzel!" Jisu güldü. "Peki sonra ne oldu?" Gülümsedim. "Sonra ona içimi döktüm. O da bana; İnsanların çirkin dediği güzellik yüzünden aşkın içine düştüm ben, dedi." Kızlar gülümseyerek el çırptılar. "Çok romantik!"
Güldüm. "Böyle işte. Sonra içini döktü. Benim bu üzgün hallerim yüzünden geceleri uyuyamıyormuş. Geçen sene sevmeye başlamış beni. Bu kadarını biliyorum. Yani bu kadarını anlattı."
Yuna başını omzuma koydu. "Çok güzel~" Yeji kaşlarını kaldırdı. "Peki sonra bir şey dedi mi? Yoksa kalkıp gitti mi?" Kaşlarımı çattım. "Yanlış hatırlamıyorsam gitmeden önce yemekhaneye ineceğini ve benim de inip aç kalmamam gerektiğini söyledi."
Ryujin gülümsedi. "Ve sen bu çocuğu üzdün öyle mi?" Omuzlarımı kaldırdım. "Onu üzmek istemezdim." Jisu başını yana yatırdı. "Ondan hoşlanıyorsun, değil mi Chaeryeong?" Gözlerimi büyülttüm. "Saçmalamayın."
Yuna gülümsedi. "Saklamanın bir faydası yok unnie. Daha çok üzme Jisung'u. Söyle onu sevdiğini. Bir şey kaybetmezsin, aksine kazanırsın." Yeji kafa salladı. "Yuna haklı. Çık karşısına söyle. Eğer öyle yapamam diyorsan da mesaj at."
Jisu kaşlarını çattı. "Çocuk o kadar şey yaptı mesajla açıklamasın!" Ryujin kafa salladı. "Jisu'ya katılıyorum."
Kalbim ağzımda atıyordu. "Peki Taehyun'a ne olacak?" Jisu dudaklarını bastırdı. "Hayrına sevgili olmuyorsun ki! Taehyun'u da bir şekilde reddedersin. Hem reddetmiştin zaten?" Yuna kafa salladı. "Evet unnie."
Derin bir nefes aldım. "Biraz zaman istiyorum ama. Kendimden emin olmalıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly ⚢ han + chaeryeong ✔
Fanfiction"Sen çirkin değilsin Chaeryeong, sevdiğim kızı bu şekilde görmek canımı acıtıyor." 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk ChaerHan kitabıdır.