"Ya Jisung!" Hitabım ardından yürüdüğü uzun yokuşta durdu Jisung. Elleri cebindeydi. Kimsenin olmayışını fırsat bilerek yanına koştum. "Yemekhanede de çok sessizdin. Bu hallerin canımı sıkıyor."
Kaşlarını kaldırdı. "Özür dilerim. Canın sıkacak kadar değerli miyim senin için?" Kollarımı önümde bağladım. "Bilmem. İnsan sevdiğine değer vermez mi?" Kaşlarını kaldırdı. "Ne kadar ve nasıl sevdiğine göre değişir. Bir insanı kalbi için seviyorsan çok değerlidir, görünüşü için seviyorsan değersizdir."
Kaşlarımı kaldırdım. "Demek benim için çok değerlisin." Güldü. "Benimle dalga mı geçiyorsun Chaeryeong?" Durdum. "Şu an üzüldüm. Ben döneceğim bu yoldan. Yazık oldu aslında, tam da seni sevdiğimi söyleyecektim sana."
Gideceğim vakit kolumu tuttu. "Ne?" Omuz silktim. "Ne duyduysan o." Kaşlarını kaldırdı. "Sen beni seviyor musun?" Gülümseyerek kafa salladım. "Kendini beğenmeyen bu kıza hem kendisini sevdirdin, hem de kendini."
Gülümsedi. "Peki benimle çıkar mısın?" Güldüm. "Evet Jisung. Seninle çıkarım." Anında kollarını sardı belime. Bense boynuna doladım kollarımı. "Şu an üzerimdeki yorgunluk gitti." Güldüm. "Sevindim."
Sonunda bir kitap daha bitti. Kendi real hesabımda bu kadar istikrarlı değilim cidden.
Bu arada yeni kitaplarıma va 60 bölümlük quotes kitabıma bakarsanız sevinirim. Sizleri çok çok öpüyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly ⚢ han + chaeryeong ✔
Fanfiction"Sen çirkin değilsin Chaeryeong, sevdiğim kızı bu şekilde görmek canımı acıtıyor." 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk ChaerHan kitabıdır.