Sınıfın kapısını açtığım anda tüm sırıtan ve küçümseyen bakışlar beni buldu. Anında yerime -sınıfın en köşesinde bulunan sırasına- oturdum ve çantamı yanıma koydum. Başımı sırama gömdüm ve hoca gelene kadar gözlerimi kapattım. "Ben de yanına oturabilir miyim?" Başımı kaldırıp baktığımda Taehyun olduğunu farkettim. Gülümseyerek kafa salladım ve çantamı sıranın yanına asıp yan tarafa kaydım.
Taehyun gülümsedi. "Neden yalnızsın Chaeryeong?" Omuz silktim. "Aslında yalnız değilim. Dört tane kız arkadaşım ve bir tane de erkek arkadaşım var." Kaşlarını kaldırdı. "Bir erkek arkadaş mı? Kim merak ettim." Gülümseyerek iki sıra yanımdaki üçüncü sıra öğrencisi -çaprazımda duran- Jisung'a döndüm ve gülümsedim. "O kişi Jisung."
Ardından bakışlarımı tekrar ona çevirdim. Elini uzattı. "Peki ben de senin arkadaşın olabilir miyim?" Olumlu anlamda kafa sallamanın ardından eline karşılık tokalaştım. Derse hocanın girmesiyle birlikte Jisung'un sesi bütün sınıfta duyuldu. "Taehy-" ardından bizim tarafa çevirdi başını.
Ciddi bir tavırla tekrar önüne döndü. Dün ki siniri hala geçmemiş olmalıydı. Kızmakta haklıydı ama kendini sevmeyen birinin başka başvuracağı bir yol yoktu. "Taehyun yerine geçmelisin." Hocanın sözü ardından gülümsedim. "Sorun değil hocam."
Benim okuldaki konumumu bildikleri için genellikle yanıma kimseyi oturtturmayıp rahatsız etmiyorlardı. Hocalarımı gerçekten çok seviyordum, en çok da bu yüzden. "Pekâlâ," ardından sınıfa döndü. "oturabilirsiniz çocuklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly ⚢ han + chaeryeong ✔
Fanfiction"Sen çirkin değilsin Chaeryeong, sevdiğim kızı bu şekilde görmek canımı acıtıyor." 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk ChaerHan kitabıdır.