0.8

1.8K 208 62
                                    

Chaeryeong ile göz göze gelmemiz ardından elimle gel işareti yaptım. Mahcup bir şekilde bakmanın ardından Taehyun'un oturduğu masaya geçti. Başımı eğerek yemeğimi yemeye devam ettim.

Hyunjin'in cümlesi ile gözlerimi ona diktim. "Belki söz vermiştir öncesinde Taehyun'a. Kırılma bu kadar." Changbin konuştu. "Çocuk aşık aşık! Nasıl üzülüp kırılmasın." Omuz silktim. "Boşverin, hadi yemeğimizi yiyelim."

Felix konuştu. "Gidip konuş. İtiraf et. En azından içinde kalmaz." Kaşlarımı kaldırdım. "O daha zor. Ya reddedilirsem?" Changbin omzuma vurdu. "Sanmıyorum. Eğer sevmiyor olsaydı seni umursamadan Taehyun'un olduğu masaya otururdu. Bakışlarını bizzat gördüm." 

Hyunjin masaya eğildi. "Yeji bana bakıyor! Yardım edin." Felix göz devirdi. "İyice izdivaç yerine çevirdiniz okulu! Geri zekalılar." Changbin güldü. "Ryujin'den hoşlandığını biliyoruz Felix."

Öksürmeye başladığı anda gülmeye başladım. "Ryujin dahil herkese belli ediyorsun dostum. Bir şey saklamaya çalışma."

Changbin güldü. "Chaeryeong Yeji'lerin masasına geçti. Ne oldu ki?" Omuz silktim. "Ne olacak, masadaki tek kız oydu. Rahatsız olmuştur." Changbin güldü. "Belki de aklı senden kalmıştır."

Hyunjin güldü. "O kadar da değil! Onu yapsa yapsa bir erkek yapar bir kız uğruna. Kızlar öyle şeylerle uğraşmazlar bence." Gözlerimi kıstım. "Bunu sevgili uzmanı Hyunjin, hiç sevgilisi olmamış biri olarak söyledi." Felix güldü. "Sanki senin sevgilin oldu!"

Changbin güldü. "Hepimiz 17 senelik hayatımızda yalnızdık. Çünkü bu sene nakil olarak geldiğimiz okulda kızlar var. Erkek okulunda daha rahat oluruz diye tutturduğumuzdan yalnızlığa sürüklendik!"

Ugly ⚢ han + chaeryeong ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin