1.0

1.6K 197 55
                                    

"Siz küs müsünüz?" Yeji'nin sorusu ardından başımı kaldırıp baktım. "Kim?" Güldü. "Sen ve Chaeryeong. Bir durgunsunuz ikinizde." Bakışlarımı Chaeryeong'a çevirdim. "Küs olmamızı gerektiren bir şey yok ki." Hyunjin gülümsedi. "Aynen öyle. Chaeryeong ve Jisung iyi anlaşıyorlar."

Elimdeki telefona bakmaya devam ediyordum. Hep birlikte bir kafede buluşmaya karar vermiştik. Hyunjin Yeji'ye açılmayı kararlaştırsa da daha sesini çıkaramamıştı. Burada toplanmamızı sağlayan iki kişi de şu an sevgiliydi. Ryujin ve Felix.

"Hep birlikte olmamız çok güzel. Hepinizi çok sevdim. Her biriniz abim gibisiniz." Yuna'nın sözü ile bir anlık gülümsedim. Jisu konuştu. "Gerçekten iyi erkeklersiniz hepiniz."

"Teşekkürler." Changbin masanın üzerinden telefonuma baktı. "Bırak şunu artık!"

Daha açıldığımı bizimkilere söylememiştim. Chaeryeong kız arkadaşlarına söyledi mi bilmiyorum tabii. Yuna konuştu. "Biliyor musunuz Taehyun Chaeryeong'a açıldı." Kaşlarımı kaldırdım. "Öyle mi?"

Chaeryeong ciddiyetle konuştu. "Ama nazik bir şekilde reddettim. Çünkü Taehyun'a karşı yalnızca bir dostluk sevgisi besliyorum." Kafa sallayarak önüme döndüm. "Gerçekten neden bu kadar durgunsunuz siz?"

Ryujin'in sorusu ardından derin bir nefes aldım. "Çünkü dün bir anlığına Chaeryeong'a kendisini sevdiğimi söyledim." Masadakiler gözlerini açarak bakarken Changbin gülümsedi. "İşte bu."

Hyunjin güldü. "Değerini bil Chaeryeong. İki tane çocuğu güzelliğin yüzünden düşürmüşsün." Masanın altından Hyunjin'in bacağına tekme attım. Gözlerini kısarak inledi acıdan. Chaeryeong ayağa kalktı. "Gitmeliyim."

Ryujin bileğini tuttu. "Saçmalama Chaeryeong. Otur, bunda utanılacak bir şey yok." Jisu kafa salladı. "Aynen öyle." Yuna gülümsedi. "Hem çok romantik değil mi unnie?" Yeji onayladı ve güldü. "Aynen öyle." Yanımda oturan Yuna gülümseyerek kulağıma eğildi. "Nasıl itiraf ettin?"

Ayağa kalktım. "Huzursuzluk verdim, üzgünüm. Benden bu kadar. Okulda görüşürüz."

Ugly ⚢ han + chaeryeong ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin