( MEDYA ZÜLEYHA)
Keyifli okumalar..
Ömer yerde öylece yatan kadına seslenerek ayıltmaya çalıştı. O sırada yanında Berfeyle mutfağa giren Zülal xanım:
- Wii! Ne oldu kızıma Ömer? dedi telaşlı sesiyle.
- Bilmiyorum anne Berfe ağlayarak burayı gösterince geldim baktım, yerde öylece yatıyor uyanmıyorda ne yapsak? dedi Ömer panik haliyle.
- Kocasına çağırıyım hemen hastaneye götürelim, hep Zilanla Berfenin peşinde koşmaktan harap oldu kızım, dedi Zülal xanım ağlamaklı sesiyle.
- Hadi anne hadi bırak şimdi yorum yapmayı ben Agite çağırayım arabayı hazırlasın acele edelim, dedi Ömer.
Züleyhayı kucağına alıp avluya çıkan Ömer çalışanları Agite çağırıp arabayı hazırlamasını istedi. O sırada yukarıdan sesleri duyup inen Baran ve Azatta hızlıca yanlarına geldi.
- Ne oldu karıma, niye senin kucağında ver bana çabuk, dedi Baran hem korkmuş hemde kıskanmış bir yüz ifadesiyle.
- Laf kalabalığı yapmayı kes Baran! Bayılmış mutfakta, Berfe görmese haberimiz olmayacak, çabuk üstüne bir şey al hastaneye gidelim, dedi
Ömer.Züleyhayı doğrudan arabaya bindiren Ömer, Baranı da yanına alıp gitti.
Zülal xanım, Zilanın Berfeye bakmayacağını bildiği için bırakıp gidemedi. Azatta evdekileri tek bırakmak istemedi. Berfeyi alıp odasına götürdü, masalını okuyup uyuttu kızını.Hastaneye varan Ömer ve Baran Züleyhayı alıp acile girdiler. Müdahale için odaya alınan Züleyhaya gerekli testler yapıldıktan sonra normal odaya dinlenmesi için aldılar.
Yavaş yavaş kendine gelen Züleyha uyandığında yanında Ömeri görmeyi beklemiyordu.
- Züleyha uyandın mı? İyi misin? Ben hemen doktora haber vereyim,deyip cevap vermesini beklemeden odadan çıktı Ömer.
Doktorla Züleyhanın durumu hakkında konuşan Baranın yanına Ömer hızla gelip uyandığını söyledi, doktorla beraber odaya geçtiler ve Baran hızlıca gidip Züleyhaya sarıldı:
- Delalamın( kıymetlim,değerlim anlamında) uyanmışsın iyi misin?dedi Baran endişeli olduğunu her hâlinden belli ederek.
- İyiyim Baran biraz başım dönüyor sadece, dedi Züleyha.
- Evet Züleyha hanım iyi olmanıza sevindim, bir kaç saattir baygınsınız bazı değerlerinize baktım herhangi bir sorun yok bir iki test kaldı onlarda birazdan çıkar, son zamanlar da biraz fazla yorulmuş olacaksınız ki bu baygınlığınızın bi kısımında da uyudunuz, dedi doktor.
- Evet doktor bey karım son zamanlarda biraz fazla yoruluyor, bazı özel ailevi nedenlerden dolayı, dedi Baran doktora katılarak.
Ömer dikkatlice doktoru dinleyip iyi olduğunu anlayınca derin bir oh çekti.
- Siz biraz daha istirahat edin Züleyha hanım, son testleriniz çıkınca yanınıza uğrayacağım, tekrar geçmiş olsun.
- Teşekkür ederim doktor bey, dedi Züleyha gözlerinden akan uykuyu engellemeye çalışarak.
- Gule(gülüm) çok korkuttun beni seni öyle görünce aklım çıktı, şükürler olsun iyisin, bir şey ister misin ha su getireyim sana bak dudakların iyice kurumuş, dedi Baran.
Ömer içi acıya acıya bu sahneye tanık olmak istemediğinden tam çıkacaktı ki:
- Ağabey sen Züleyhanın yanında dur, ben su alıp geleyim, ayrıca onu sen gördün kurtardın sağol ağabey, dedi Baran minnet dolu sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA (Tamamlandı)
Genç KurguSevmekte bir imtihandır.. BU KİTAP ZÜLEYHA SERİSİNİN İLKİDİR..