Vhope🔞🔞

5.1K 100 6
                                    

Hétfő van és ezt tudjátok mit jelent. Igen kezdetét veszi a vereségem. Azt hittem hogy Kook miért ugyanezt szánta nekem is. Pedig jobbat is kitalálhatott volna. Tudjátok ,,jobbat".
Kopogtatnak az ajtón. Ki lehet az?

- Nyitva!
- Szia V! 🙂
- Ohh Hoseok szia!🙂
- Tudod hogy ma hétfő van ugye?😏-az a mosoly mindent elárul.
- Igen tudom. Ma a tiéd vagyok. 😏
- Úgy bizony.😏  De ma fotózásra is megyünk szóval érdekes lesz.😏

- Srácok mindenki készülődjön mert fél óra múlva indulunk! - Kiabál nekünk Jin. Választ nem kap ilyenkor általában és most sem kapott. Szegény de már megszokhatta volna tőlünk.

- Nos mi lenne ha egy kicsit izgalmassá tennénk ezt a fotozást?😏
- Mire gondolsz?

Nem válaszolt csak ajkaimra mart majd kezét éreztem meg farkamnál majd simogatni kezdett. Közben ledöntött az ágyra majd a nyakamat kezdte kínozni. Nem szívta ki mert az most feltűnő lenne.

- Ahhh...H..Hoseokhh...
- Igen. Ilyeneket akarok hallani majd.😏 De most..khm... menjünk készülődni.
- De állok így hogy menjek?
- Úgy ahogy megtanultál baba. Így majd jobban fogsz kívánni engem.

Felállt és kiment de még az ajtóból visszaszólt :
- Nehogy magadhoz nyúljál mert megjárod.😏

Nahát ez fasza. Állok , nem nyúlhatok magamhoz, és fotózás lesz. Gyorsan felöltöztem majd nehezen lementem a többiekhez. Hobi huncutul kacsintott majd a hátam mögé jött és merevedését nekem nyomta.

- Csak hogy nehogy azt hidd hogy csak te szenvedel. - súgta a fülembe majd belenyalt amitől egy jóleső sóhajt hallattam.

* Timeskip *

Már vége van a fotózásnak de még a helyszínen vagyunk. Éppen indulunk vissza csak hogy Hoseok kettőnknek egy külön kocsit kért amit ő vezet és most tértünk le egy másik útra.

- Hova megyünk?
- Már nem bírom tovább. Az a bőr nadrág amit rád adtak betette a pohárt.

Hát igen. Mindketten végig szenvedtük az egészet.
Egy tisztáson parkolt le majd hirtelen kicsatolta az övemet meg a sajátját és bele ültetett az ölébe.

- És most 😏

Nem fojtatta csak ajkaimra hajolt. Először lassan majd gyorsan mozgatta ajakit az enyémeken. Bejutást kért amit meg adtam neki. Nagyon jól csókol. Kezeimet nyaka köré raktam ő meg az egyikkel derekamra fogott a másikkal meg nadrágomba nyúlt és egyből elkedzte verni nekem.

- Ahh..Hoseok......
- Mondjad?😏
- Segitshhh.... fájhhh...
- Nekem is hidd el.

Letoltam térdemig nadrágomat majd az ülést hátrébb tolta Hobi és ő is letolta térdéig nadrágját.

- Szopj le Tae.

Megtettem amit kért de nem haboztam. Egyből a torkomra engedtem amitől egy nagyot nyögött.

- Ahhh...aztahhh...

Miközben szóltam magamat is kényesztettem.

- E....elég.

Felállított már amennyire feltudtam majd az ölébe ültetett. Nem kellett tágítania mert már így is eléggé felvoltam izgulva.

- Ahhh....Ho..hobbiiihhhh....
- Mozogjh....

Nem kellett kétszer kérnie. Egyből gyorsan kezdtem el ugrálni rajta. Kezeivel derekamra fogott majd úgy diktálta az iramot. Nem volt olyan gyors de minden mozdulatnál eltalálta a gyönyör központomat és én a csillagokat láttam.

- M... mindjárthhh.. el...Hoseokhhhh.....
- Taehhh....

Egymás nevét nyögve élveztünk el. Majd megcsókoltuk egymást. Kihúzodott belőlem én meg visszaültem az anyós ülésre és rendeztük vonásainkat.

- Jó vagy Tae.
- Te is Hobi.

Miután megnyugodtunk vissza mentünk a dormba és úgy viselkedtünk mint eddig. Furcsa volt de ez még mindig jobb ha nem szólnánk egymáshoz. Felemtem a szobámba és a nap további részében kise jöttem. Holnap kedd és holnap a Yoongié leszek.

Sziasztok kis perverzek!
Bocsánat hogy ez ilyen kis rövidke lett.

Remélem tetszik!

A hibáiért elnézést!

Ship ff.🔞🔞🔞Where stories live. Discover now