Egész nap nem csináltam semmi érdek feszítőt mivel szerencsére nem volt dolgunk és senki nem zaklatott. Most épp este van már mindenki alszik. Vagyis azt hittem. Éppen az ARMYk üzeneteit olvasom mikor kapok egy üzenetet a szeretett leader-ünktől hogy menjek át hozzá mert nem tud aludni és ő egyedül van egy szobába ami persze hogy a folyosó végén van én meg a legelején. 🙄 Megfogtam magam és át mentem hozzá. Mikor benyitottam természetesen sötét volt a szobában.
- Zárd be az ajtót. Kulcsra!
Imádom mikor parancsolgat. Az csak megjobban kimutatja a dominanciáját.
- Good boy. Ok come here!
Az angol beszédével meg feltüzel. Tökéletes az egész lénye.
- Ohh... babyboy.....
- Mi?...
- Mmmhh...Most komolyan azt mondta hogy babyboy?! Hát tudtam hogy domináns de azt nem hogy Daddy kinges. Mondjuk nincs ellenemre.😏
- Ülj fel velem szembe az ágyra Tae.. úgyhogy terpeszben ülj és félig feküdj le az ágyra.
Kíváncsi vagyok hogy meddig képes magát tűrtöztetni. 😏 Tettem amit kért és amikor megcsináltam egy lámpa világított meg ami a fejem felett volt. Halvány neon sárga színe volt szóval nem nagyon látszódott ki. Kívülről olyan lehet mint amikor az asztalnál ül és dalt ír.
- Tökéletes vagy. És most ujjazd meg magad. 😏
- 😳😳
- Ma még ha lehet kérlek mert ha nem teszed meg akkor előkészület nélkül megyek beléd és az fájni fog.😏
- O.. oké.😳Durva. De tetszik. Valahogy most azt akarom hogy durva legyen velem. De megteszem amit kér. Lassan bevezetem az egyik kezemet a pólóm alá a másikkal megtámaszkodok és úgy tartom Namjoon-hyunggal a szemkontaktust. Simogatom felső testemet majd hirtelen ledönt az ágyra és felém mászik.
- Folytasd!😏
- N.. Nam...
- Most szólíts Daddynek vagy apucinak.
- Ugyan azt jelenti.
- Tudom azért mondtam hogy majd melyiket lesz könnyebb mondanod miközben megduglak.😏Mocskosan beszél és megjobban beindulok. Folytattam előkészítésemet így végig a szemébe néztem és szopni kezdtem három ujjamat majd a másik kezemmel farkamra fogtam és verni kezdtem.
- Ahh...dadyyhh..
- Mondjad babyboy?😏
- Beszélj mocskosul azzal megjobban beinditasz...
- Úgy megfoglak dugni kicsi TaeTae hogy holnap nem igen fog tudni járni.A kezem egyre gyorsabban mozgott és már levegőt is alig kaptam.
- Könyörögni fogsz a farkamért pedig benned lesz. Könyörögni fogsz hogy ájulásig basszalak.
- Ahh...Igenhh...
Feldugtam egyből két ujjamat és mozgatni kezdtem őket. Mikor előváladékomat megéreztem kezemen szóltam örömöm okozójának.
- D...daddyyyy...a..akarlak.....mmhhh
- Akkor készülj fel mert olyan keményen megbaszlak hogy örökké emlékezni fogsz rá.😏
- Ajánlom is.😏Kihúztam ujjaimat majd láttam ahogy Nam ránt magán párat és egyből belém vágódik amit egy nagy nyögéssel díjazok hogy jól esik.
- Ahhh....da..a...aapucciiihhh....
- Mondtam én neked nem?!😏
- M.. Mozogjh..Egyből gyorsan kezdtett mozogni közben tépte az ajkaimat. Egyik kezével felettem támaszkodott a másikkal farkamat verte. Én meg a hátába eresztettem körmeimet amitől még jobban beindult és ha lehet még gyorsabban mozgott. A bőrünk találkozásának hangja és ( főleg az én ) nyögéseink lepték el a szobát.
Áttért a nyakamra és jó erősen kiszívta ami ott marad minimum egy hétig.- Ez szép letthh....
- Ahh...a...apucchhiii....
- Halkabban mert felkellnek a többiekh.
- Dehh...olyan jóhh vagy... és keményhh...
- Te is jóhh vagy meg szűkh.Namjoon hirtelen felületett majd ajakim után kapott és erősen megharapta őket.
- A.. azérth..ne egyél..meghh...
- Pedig olyan édesh vagyh..Megfogta csípőmet és ő mozgott. Vállaiba kapszkodtam és mimden lökésével eltalálta gyönyör központomat amitől csillagokat láttam.
- Ahh... apucihhh....ap.. apucihh.. mindjárt..elmegyekhhh...mmmhhh...
- Gyerünk babah.. élvezz el apucinakh..Egy utolsó lökéssel én közénk, ő meg belém élvezett. Kihúzodott belőlem majd visszaültetett az ölébe és egymásnak döntöttük a fejünket.
- Ez jó volt hyung.
- Jó voltál TaeTae. Gyere menjünk fürödni.
- Majd reggel akarok most aludjunk.
- Rendben akkor majd holnap reggel fürdünk. Viszont egy második menet?😏
- Benne vagyok.😏Még egy ilyen menetett lenyomtunk majd utána tényleg aludtunk. Mondjuk mikor másodjára élveztünk el valaki dübörgött az ajtón persze csak halkan hogy a többiek ne kelljenek fel remélhetőleg.
- Hamár az éjszaka közepén csináljátok és a szobámba akkor legalább halkan oké?
- Bocs JK!Kér bocsánatot az idősebb a fiataltól majd kiderült hogy ahol vagyunk az JK szobája csak Namjoon át küldte a szomszéd szobában Jinhez aludni. Hát mit ne mondjak ez valamiért furcsa volt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ship ff.🔞🔞🔞
Fiksi PenggemarEbben a könyvben csak +18 -as történetek lesznek külön az ennek a kategóriának a kedvelői számára. Ha ilyet keresel nézzd meg ezt a könyvecskét mert tele lesz (remélhetőleg 😅) csupa jó rövid 1-2 részes storyval. 😁❤️ Ha érdekel nézz bele!❤️❤️ SAJ...