Reggel nem nagyon volt kedvem felekellni de mivel az ágy kidobott már hajnali 4- kor ezért kijöttem sétálni egyett. Elmentem a kedvenc parkomba ( Parkba 😏😂 bocsi Jimin 😂) ahol szerencsére nem sokan voltak. Beleültem egy hintába és halkan énekelni kezdtem. Annyira elbambultam hogy már teljesen világos volt. Mikor megnéztem az időt az 6 órát mutatott. Két órát voltam kint. Maradni akartam de észre vettem Yoongit ahogy bemegy egy a park előtti kis kávézóba. Nem sokkal később megszólal a telefonom. Ő írt. Azt mondta menjek be hozzá. Hát úgy tettem.
- Szia Yoongi.
- Szia Tae. Mond csak neked mióta szokásos ilyen hamar kellni?
- Na és neked?
- Én mindig hamar kelek vagy van úgyhogy nem alszok és akkor kijövök de te?
- Nem tudtam aludni.Ezután csak csendben ültünk egymás mellett. Mikor a pincérnő jött felvenni a rendelésünket Yoongi két shaket kért. Mindvégig engem figyelt. Miután kihozták őket megkérdeztem :
- Miért figyelsz egyfolytában hyung?
- Mert gyönyörű vagy.Erre elpirosodtam és kuncogva lehajtottam a fejemet.
- Ma az enyém vagy!
- Tudom.
- Menjünk a stúdiómba.
- De az otthon van.
- Van egy másik is de ezt ne mondd senkinek.
- Rendben.Kifizette az innivalokat majd egy öt perces séta után meg is érkeztünk. Ahogy beléptünk a földszinten volt egy recepció és mögötte egy majdnem velem egykorú srác. Ahogy meglátta Sugát egyből elkezdett vele kacérkodni.
- Ohh...Kit látnak szemeim. Yoongi-hyung. Hogy vagy ma?
- Kitűnően add ide kérlek a kulcsomat.
- Tessék, tessék. Ki ez veled?
- A szeretője vagyok. Tán zavar ?
- Hogy mi?
- Azt kérdeztem hogy zavar?
- N..nem de mostmár menjetek.
- Megyünk is. Szia.Beléptünk a liftbe ahol nem volt senki és a legfelső emelet gombját világított. Majd mikor Yoongira néztem neki lökött a lift falának és egyből ajkaimra hajolt. Vadul tépni kedte ajkaimat ami most jól esett. Levegő hiány miatt elváltunk de a szemében ott volt a vágy.
- Kmhh. Nem is tudtam hogy a szeretőm vagy.😏
- Csak azért mondtam hogy leszálljon rólad.
- Tudom és köszönöm.Adott még egy gyors csókot majd mikor megállt a lift egyből húzott maga után a stúdióba. Mikor kinyitotta az ajtót belökött rajta és mikor ő is bent volt kulcsra zárta. Oda ment a géphez és ügyködótt rajta valamit.
- Tudod a recepciós szerelt fel ide kamerákat és hát megbütyköltem így nem fog látni sem hallani semmit.😏
- Értem. Ravasz vagy Suga.😏
- Mint mindig.😏Oda mentem hozzá és megcsókoltam amit mosolyogva fogadott. Beleültetett az egyik székbe majd letérdelt elém.
- Ajándék.😏
Lehúzta a nadrágomat boxerommal együtt majd kezébe vette tagomat és végig nyalt rajta. Jól eső sohajokkal dijaztam majd az egész hosszomat a szájába engedte. Hát nem hittem volna hogy pont Suga fog bárkit is leszopni nem hogy engem. De hát tévedtem.
- Ahh...Yoo... Yoongihhh...
- Hangszigetelt szóval nyugodtan engedd ki a hangod.😏Vissza hajolt farkamra és folytatta az előbbi mutatványát.
- Ahh..n..ne merthh el..elfogokmhh.....
- Nyugi nem a számtól fogsz elmenni.Felállt és most helyet cseréltünk. Én is letérdeltem elé majd letolta nadrágját alsójával együtt és én is egyből számmal kényesztettem.
- Taehhh... jól csinálodhh..
Mikor megéreztem előváladékat a számban kivettem és beleültem az ölébe. Hoseokkal ketten ezt szeretik. Na ezt is megtudtam.
- Mozogj...
- R..Rendbenhh..Először lassan majd egyre gyorsabban mozogtam. Sokszor megcsókoltuk egymást így az egésznek egy kicsit romantikus hatást adva. De tudom hogy csak éppen kanos volt. Áttért a nyakamra majd néhol kiszívta aminek szerintem megmarad a helye. Egyszer csak kopogást hallunk.
- Hahó Yoongi- hyung! Bent vagy?
- Igen miért?
- Szeretnék veled beszélni.
- Nem érek ráh..
- Tudod hogy van kulcsom és betudok menni ugye?
- Igazh..ez Yoongi?
- Biztos. Bejöhet?😏
- Jöjjönhhh..leg.. legalábbhhh... végleg békénhh..hagyhh...😏
- Gyere akkor..Nem kelett két perc sem bejött a recepciós fiú és hát amikor bezárta az ajtót és megfordult szegény eléggé lesokkolodott. Én háttal voltam neki de az asztalon volt egy tükör így láttam az arcát.
- Mit akarsz? Mondtam hogy nem érek rá?
- Ohh.. hát...s..semmi...Én...azt hiszem hogy megyek.
- Zárd vissza az ajtót!Kiabál utána Suga. Mikor újra csak ketten voltunk a bezárt stúdióban :
- Fejezzük be!😏
Ráfogott a csípőmre és erőseket lökött mivel ő is a gyönyör központomat eltalálta. Téptük egymás ajkait és egymás nevét nyögve élveztünk el.
- Ez vicces volt. - hajtom fejem nyakába közben mosolygok.
- Az na de öltözzünk fel és menjünk haza.
- Benne vagyok.Kihúzodott belőlem majd rendeztük vonásainkat és elindultunk haza. Lent mikor a recepción leadta Yoongi a kulcsot már egy csaj állt a pult mögött és egy papírt adott Yoonginak. Majd visszajött hozzám és indultunk is.
- Még mielőtt megszólalnál ő nem akar tőlem semmit. Leszbikus és barátnője van csak ne mondd senkinek.
- Rendben. Mit adott neked?
- Ezt.A papíron egy bocsánat kérés volt a fiútól. Hát szerintem nem fogja elfelejteni egyhamar amit látott. 😏😂
ESTÁS LEYENDO
Ship ff.🔞🔞🔞
FanficEbben a könyvben csak +18 -as történetek lesznek külön az ennek a kategóriának a kedvelői számára. Ha ilyet keresel nézzd meg ezt a könyvecskét mert tele lesz (remélhetőleg 😅) csupa jó rövid 1-2 részes storyval. 😁❤️ Ha érdekel nézz bele!❤️❤️ SAJ...