Most egy videónak a fordítását hoztam!😁 Néhol elég furcsán és érthetetlenül fordított a Google de megpróbálom érthetően leírni.😅 Ha nem egyedül vagy otthon akkor fejhallgató ajánlott.😏🔞
A videó romantikus és cuki! Jó szórakozást!😏 J : Jin N : Nam ( bár gondolom ezt mindenki tudja 😅 )
J: Állj meg!
N: Az utóbbi időben erősödött a szagod valamilyen okból....
Nem tudok megnyugodni.J: Mit csinálsz? Most hagyd abba a levetkőztetést.
* Nam arra a műsorra utal ami Jiminnel volt *
N: Sok alfával voltál, ezért fizikai ellenörzésen veszel részt.
J: Várj... várj, van valami amit elkell mondanom.
N: Ez valóban valódi.
J: Hé... nézz rám, ne sírj!
N: Este apa....
J: Hogy lesz....mi is leszünk (?)
N: Megmondom, tudod nem akarok nyomást gyakorolni rád és tudom hogy bizonyos mértékig nem akarod csinálni de még jobban akarlak érezni. Amikor közel állsz hozzám érezni akarom a szívverésedet, létrehozni egy köteléket ami nem szakad el hogy az enyém legyél..... Hadd jelöljelek meg.J: Mit vársz? ( Mit tegyek? )
Innen izgi lesz.😏🔞🔞 (Ezt csak én írtam ide a videóban nincs benne.😘Ezt a mondatot 😅)
J: Várj ne szopj...ne a hegyét.
N: Olyan jól tudod, olyan nedves, még egy lépett be ( itt az ujjaira céloz ). Szeretnék egy kicsit nyalni odalent, így megható.J: Ne mozgassa az ujjait.
N: A lábad, ne zárd be őket, többet kell tágítanom.
J: Nem kell, fáj, fáj a mellkasom, gyere belém.
N: Mit csinálsz? Annyira akarsz engem hogy egyedül mozgatod a csípődet, provokálsz engem.J: A szaga túl erős.
N: Szeretnélek még egy kicsit így látni.
J: Csináld most.
N: Nyisd szét jobban, bemegyek.N: Keskeny, olyan meleg és olyan jól néz ki.
N: Vigyázok rád, egy kicsit fájni fog.
J: Szeretlek.
N: Én is.Mindenki -------- I purple you!! 💜💜💜💜💜
Egy kis magyarázat : Akit érdekel 😅😘❤️
Namjoon és Jin ( szerintem ) farkasok mivel Namjoon azt mondja Jönnek hogy sok alfával volt együtt. Jint valószínűleg Nam apja testileg bántotta és ezért hozta létre azt a köteléket Nam közte és Jin között. Namjoon elveszi Jin szüzességét és ezáltal létre jön közöttük a kapocs és szerelmet vallanak egymásnak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ship ff.🔞🔞🔞
Fiksi PenggemarEbben a könyvben csak +18 -as történetek lesznek külön az ennek a kategóriának a kedvelői számára. Ha ilyet keresel nézzd meg ezt a könyvecskét mert tele lesz (remélhetőleg 😅) csupa jó rövid 1-2 részes storyval. 😁❤️ Ha érdekel nézz bele!❤️❤️ SAJ...