Tegnap nagyon jól szórakoztunk Jinnel 😏 aminek még ma is volt egy kis hatása. Látszott Namjoon hyungon és Kookon hogy nem tetszik nekik hogy Jinnel flörtölni kezdtünk egymással.
- Ohh! Jin hyung csak nem összejöttek TaeTae-vel?
Kérdezte nagy mosollyal Hoseok.
- Ki tudja Hobi! 😏 Tudod tegnap nagyon jól szórakoztunk hyunggal.😏
- Az biztos. Valamikor megismételhetnénk nem gondolod TaeTae?😏
- Benne vagyok hyung!😏
- Na jól van elég volt már túl perverzek vagytok!Beszélt közbe Jimin nevetve. Én és Jin ránéztünk a két jó madárra és látszott rajtuk hogy dühösek. Majd egyszer csak Namjoon sugott valamit Kook fülébe amitől ő csak kacéron mosolygott majd át ölelte a leader derekát és így jöttek be a konyhába hozzánk.
- Na nicsak , nicsak! 😏 A leader és a maknae is össze melegedett.😏
- És akkor mi bajod van törpe?
- Na baba mondtam hogy ne beszélj így mert megbüntették.😏
- Bocsánat hyung, bocsánat Jimin hyung.És ez így ment egész nap. Mondjuk Jin szegény már ő is tele van ideggel meg én is. Jinnel egy szobában aludtunk vagyis aludtunk volna ha tudtunk volna. Jin a leaderen és meg Kookon gondolkoztam. Már éppen szólni akartam volna Jinnek de kopogtak az ajtón.
- Ki az?
Namjoon hyung és Jungkook voltak.
- Jin beszélhetnénk?
- Taehyung beszélhetnénk?Mindketten igent mondtunk így Jinék átmentek egy másik szobába Kook meg leült velem szembe az ágyra.
- Mit akarsz megbeszélni?
- Azt hogy miért viselkedtél ma így hyunggal?
- Ezt én is kérdezhetném?
- Csak nektek akartunk visszavágni.😟
- Miért is?
- Ajj... Képzeld azért okoskám mert szeretünk titeket és már azt hittük hogy tegnap összejöttek. Érted?
- Chh.... persze még hogy szerettek minket?! Mond csak én ezt miért nem hiszem el. Vagy tudod mit bizonyistd be.
- Hyung már Jin hyungnak megmutatja hogy mennyire szereti.😏
- ???
- Csssssssss....Csendben maradtam és hallottam Jin hyung nyögéseit. Még most is beindítanak.
- Akkor most én is megmutatom hogy mennyire szeretlek. Mert Szeretlek Taehyung.
- Akkor mutasd meg.😏
- Chh..😏😏Lassan felém hajolt és ajkaimat izlelgette. Olyan puha ajkai vannak.
- Tae...
- Igen?
- Szeretkezni akarok veled.Nem válaszoltam csak mosolyogva ajkaira hajoltam. Gyengéden és vággyal teli volt a csokunk. Levegő hiány miatt elváltunk és csak némán néztünk egymás szemébe. Kezét levezette pólóm aljához és lassan levette rólam majd én is róla. Lemászott és levette nadrágját majd az enyémet is levette. Vissza mászott rám és újra ajkaimra tapadt. Egyik kezével megtámaszkodott felettem a másikkal végig számította testem majd ráfogott farkamra és verni kezdte mire a csokunkba nyögtem.
- Ahh...Kookhh...
Abbahagyta farkam kényeszetését majd két ujját számhoz rakta és egyből bevettem a számba őket. Végig a szemébe néztem amitől jobban beindult. Kivette ujjait majd egyszerre mindkettőt feltolta.
- Ahh...Kookhh...
- A többiek nem mondták hogy milyen gyönyörű vagy ilyenkor mikor a gyönyör eltorzitja arcod. Gyönyörű vagy.
- N..nem mondtákhh...
- Akkor most én mondtam.😏 Gyönyörű vagy.Eddig csak bent tartotta és csak most kezdte mozgatni az ujjait.
- Ahh...Ahh..mmhhh...
- Ki csinálta ezt a nyakaddal?
- A ...többb...iekhh.. de csináljhhh... te is egyett...Nyakamra hajolt és az eddigi szívásnyomokat elfedte az övé.
- Túlhh... nagy letthh..
- Nem baj az.😏 De mostmár benned akarok lenni. Szabad?
- I....Igenhh...Kihúzta ujjait és odaillesztette magát bejáratomhoz majd ujjainkat össze kulcsolta és úgy jött belém. Nyögésünket csokunk elnyomta.
- Ahh..m..mozogjhhh Kookhh...
Lassan majd egyre gyorsabban mozgott de az egésznek meghagyta a romantikus oldalát.
- Ahhh...Kookkhhh...Kookkhhh...
- Taehhh...Taehh...
- Kookhhh.....Megállt majd zenét kapcsolt be. Pontosabban tőlünk a House of Cards -ot. Tökéletes zene.
- Kicsit későn de így jobb.😏
- Tökéleteshhh...Ahogy énekelni kezdtünk úgy kezdett el ő is mozogni. Tökéletes volt ez a pillanat. Egy erősebbet lökött majd eltalálta gyönyör központomat amit jeleztem is neki.
- Ahh...otthh..mmhh...
- Megvagyhh...😏Utána mindig oda lökött és rátett nekem még egy lapáttal hogy egyik kezével verni kezdte nekem.
Lehúztam magához egy szerelmes csókra.- Kookhh...sze.. szeretlek...
- Szeretlekhh....Taehh...Egy kicsit gyorsított ami végleg betette nálam a kaput.
- Kookhhh.....mindjárt...
- Együtthhh...Gyorsan mozgott bennem majd egymás nevét nyögve elélveztünk.
- Koookhhhh....
- Taehh.....Kihúzodott belőlem majd mellém feküdt. Most vettem észre hogy az egyik kezünk végig össze volt kulcsolva. Ez aranyos és muszály voltam mosolyogni rajta.
- Min mosolyogsz kedvesem?
- Csak a kezünkön. Aranyos.☺️
- Te is az vagy. Figyelj Taehyung..
- Igen?
- Kérdezhetek valamit?
- Mit?
- Leszel a barátom? Tudod a pasim?
- Igen nyuszi. Leszek.☺️
- Tényleg? 😳
- Igen.☺️
- Szeretlek Taehyung!
- Szeretlek Jungkook!Megcsókoltuk egymást és egymást ölelve aludtunk el. Remélem Jin hyungéknak is sikerült megbeszélniük a dolgokat.
Vége!!!
YOU ARE READING
Ship ff.🔞🔞🔞
FanfictionEbben a könyvben csak +18 -as történetek lesznek külön az ennek a kategóriának a kedvelői számára. Ha ilyet keresel nézzd meg ezt a könyvecskét mert tele lesz (remélhetőleg 😅) csupa jó rövid 1-2 részes storyval. 😁❤️ Ha érdekel nézz bele!❤️❤️ SAJ...