Bogica060 kérésére 🙂
Jhope pov
Ma megtaláltam azt a videót amikor először pusziltuk meg egymást Jungkookkal. Milyen szégyenlősek voltunk akkor. Észre vettem hogy mostanában furcsán méreget Kook. Azóta a videó óta eltelt pár év és hát Jungkookie még csodálatosabb lett. Mindene tökéletes és még mindig egy nyuszi. Most éppen a szobákban vagyunk (szobatársak vagyunk). Hason fekszik és telefonozik. Az a fenék te jó isten. Odáig vagyok érte.
Végig nézem tökéletes testét és a fantáziám müködésbe lép. De mielőtt letámadnám szegényt megnevelem magam és inkább másra próbálok gondolni. Ami nem nagyon megy. Csend van a szobában. Síri csend majd egyszer csak egy halk nyögést de inkább hasonlított egy morgáshoz felé hangot hallottam. Kook felöl jött. Furcsán ránéztem de ő csak lehajtott fejjel próbálta kikapcsolni a telefonját. Nem sikerült kikapcsolnia sőt még max hangerőre is sikerült feltekernie és felismertem hogy kinek a nyögéseit hallgatja. Az az én hangom. De hogy?- Nn...NE HOGY VALAMINT IS FÉLRE ÉRTS HYUNG. ÉÉ...ÉN csak.....mo..most találtam...e..ezt a hang fájlt és...gondoltam meghallgatom....DE ESKÜSZÖM HOGY NEM TUDTAM HOGY MI EZ!!!!
- Abba hagytad?
- I..igen.
- Oké. Akkor csak egyet kérdezek. Hogyan? És őszintén válaszoljál kérlek. Nem fogok harapni.😏
- Na jó oké. De tényleg véletlen volt az egész. Emlékszel múltkor mikor nem jöttél próbára mert beteg voltál?
- Igen?
- Na hát akkor Taehyunggal és Jiminnel azt játszottuk hogy felvesszük a hangunkat utána meg eltorzítjuk viccesre. És hát ugye a felvevőn maradt a telefonom ami meg itt volt a szobába.... és hát te ...... ki....a lényeg hogy tudjuk mit csináltál azt felvette. De kitörlöm.
- Videó is van?
- N..nincs.😳
- Megnézhetem?
- T..tessék.😳Azta ez az elmúlt pár napban rengetegszer lett megnyitva. Talán nem erre? Ha megkérdezném úgy is tagadná. A kis ,,ártatlan".
- Akarod most is hallani?😏 De most élőben.😏
- M.. micsoda?
- Gyere ide Kookie.
Ülj az ölembe.
- M..mit tervezel Hobi - hyung?
- Olyat ami mindkettönknek jó lesz.😏Jungkook pov
Ott ültem az ölében és közeledett arcomhoz majd lágyan megcsókolt. Hogy én mióta várom már ezt. Olyan puhák és finomak az ajkai. Hirtelen vadul kezdi tépni ajkaimat majd feláll velem és az ágyra dob utána felém mászik.
- Most majd hallhatod élőben is.😏
- Remélem is.😏Tény hogy én vagyok a maknae és hogy nem kéne ezt csinálnunk de a tény meg maga a tudat hogy Hoseok a magáévá tesz csodálatos. Lassan megszabadított engem majd magát is a ruháinktól majd vissza mászott és egyből durván csókolt meg. Levegő hiány miatt elváltunk. Éreztem hogy odalent az egyik kezével rám markolt majd ütemesen mozgatni kezdi kezét. Nagyon jól csinálja. Közben a nyakamat és a felső testemet csokolgatja és néhol meg is szívja. Ezeknek nyoma marad majd de nem bánom.
- Ahh.....Hope....
- Igen?😏
- Od..oda lent..csinálj...valamitNem válaszolt hanem egyből elhelyzkedett lábaim között és először végig nyalt majd beengedett a szájába.
- Ahhh..azt...a...Hobiii....
Szegény nem tud válaszolni. Miközben engem szop ujjaival bejáratomnál köröz majd egyszerre két ujját feltolja.
- Ahh....ahh..Ho.. Hoseokhhh.....
Kiengedett szájából de ujjai továbbra is mozogtak. Az előváladékomtól és nyálától ázott farkamat nézte majd kihúzta ujjait nemességeinket össze érintette majd elhelyezkedett lábaim között.
- Kook akarlakh...
- Énh...is téged hyung...Két kezével fejem mellett támaszkodott és meg kezeimmel átkaroltam nyakát és a hátát karmolásztam amitől megjobban beindult.
Egy határozott mozdulattal belém vágódott amitől mindketten nagyot nyögtünk.
- Ahh..Kookhh.. - Gyönyörű hangja van, annyira férfias
- Cs.. csináldhhh....
Gyors tempóban mozgott és minden lökésével eltalálta gyönyör központomat és még rátett még egy lapáttal hogy miközben bennem mozgott elkezdte farkamat is kényeztetni. Maga volt a gyönyör. Sokszor megcsókoltuk egymást de inkább csak téptük egymás ajkait.
- Hhh...hyung...mm.. mindjárt...ahhhh....
Egy hatalmas nyögés keretében kezébe élveztem majd nem sokkal később ő is egy elélvezett és az a hang. Az a mély, férfias morgás jó volt hallani hogy miattam ért el a csúcsra. Kihúzodott belőlem majd mellém feküdt.
- A kezed...mocskos.
- Nem az nézd csak.Felém mutatta majd miközben végig a szemembe nézett lenyalta róla az élvezetemet.
- Perverz vagy hyung.
- Tudom.😁Átöleltük egymást és úgy aludtunk el.
Egy kicsit hosszúra sikerült de remélem hogy tetszik.🙂
KAMU SEDANG MEMBACA
Ship ff.🔞🔞🔞
Fiksi PenggemarEbben a könyvben csak +18 -as történetek lesznek külön az ennek a kategóriának a kedvelői számára. Ha ilyet keresel nézzd meg ezt a könyvecskét mert tele lesz (remélhetőleg 😅) csupa jó rövid 1-2 részes storyval. 😁❤️ Ha érdekel nézz bele!❤️❤️ SAJ...