Namjoon ahhh 🔞🔞🔞🔞

4.6K 71 41
                                    

Éppen koncerten vagyunk aminek mindjárt vége. Minden percét kiélveztem hogy az Armykkal voltunk és közben figyeltem az én angyalomat.

Már a dormban vagyunk mindenki a saját szobájában viszont kedvem támadt inni ami nálam nagyon nagyon de nagyon ritka. Át hívtam magamhoz társaságnak azt a személyt aki a legkedvesebb számomra hogy együtt igyunk.

- Nam már neked ez a negyedik sojus üveg. Sok lesz és amúgy is vigyáznod kell magadra.
- Tudom édesem de nekem így most jó.

Elpirult mikor azt mondtam neki hogy édesem. De számomra az. Ő az aki fényt hoz az életembe és aki mindig meghallgat engem ha bajom van. Segít döntéseket hozni és abban is segít hogy jó vezető legyek. Egyszerűen imádom úgy ahogy van. Akkor is mikor részeg , akkor is mikor nevet , mikor hisztizik, a hangját mikor alattam van. Ahhh a hangja olyan gyönyörű , a teste is mikor vongalik alattam mikor a nevemet nyögi , mikor azért könyörög hogy eltudjon élvezni. Ó jaj azt hiszem odalent gondjaim támadtak de tudom hogy fogom megoldani.😏

- Angyalom segíts nekem. Bajaim vannak.
- Hol? Fáj valamid?
- Igen fáj méghozzá odalent. 😏

Lenézett és mikor meglátta merevedésem egyből elpirult. Ilyenkor mindig úgy viselkedik mintha ártatlan lenne ezt is annyira imádom benne.

- Segítesz?

Nem válaszolt hanem egyből ajkaimra hajolt és vadul csókolni kezdett. Ezek szerint ő is beindult. Az én vadmacskám.

Gyorsan lekerültek rólunk a ruhák és már az ágyban voltunk és megjegyezném hogy mindent ő csinált. Megint elfogom érni hogy könyörögjön az élvezetért.

- Segíts rajtam Namjoon .
- Segítek édesem.
- Részegen mindig így hívsz. 😁
- Akkor ezentúl józanon is így foglak szólítani.

Ezen is elpirult majd lementem merevedéséhez és egyből a számba vettem.

- Ahhh.....

Az a hang ,  ahhh   anyira imádom nem tudok betelni vele. Miközben számba volt ujjaimat a gyönyörű fenekéhez illesztettem és egyből kettő t helyeztem fel neki. Tudom hogy bírja és tetszett is neki.

- T..tégedhh akarlakhh ...
- Megkapsz babám.😏

Felémásztam majd lassan belé helyeztem magam.
Olyan jó vele lenni. Mindig minden hogyan.

-Mozoghatszhhhh...

Nem is kell kétszer mondania. Egyből gyors tempóba váltottam és néztem az én angyalomat. Részegen mindig csak őt akarom mert tudom hogy vigyázz rám. Általában nem szokott senkivel sem úgy viselkedni de rám vigyázz.

- Nam  .... mindjárthhh...
- Még nemhh...
- Ahh... ottthhh...
- Megvagyhh😏...

Ezentúl mindig csak az élvezete központjánál vagyis a G pontjánál szorgoskodtam míg már könyörgött nekem azon az édes hangjával.

- Kérlekhh...már nagyon fájhh...
- Akkor gyorsan segítekhh..

Megint gyors tempóban mozogtam benne és közben a farkát is verni kezdtem így egyszerre élveztünk el.
Az ágy tele volt az izzadságunkkal és az élvezetünkkel de egyikünket sem zavart úgy feküdtünk le aludni. Nagyon de nagyon imádom. Karjaimba zártam és elaludtunk.

Reggel mikor felkeltem az ágy szélén ült az egyik ingemben és engem nézett.

- Jó reggelt Namjoon.
- Jó reggelt babám.
- Csináltam reggelit megyek behozom.
- Köszönöm szépen.

Mikor felültem zsongott a fejem de azt láttam hogy az ingem a fenekének épp hogy felét takarta amit muszály volt megjegyeznem.

- Máskor is felvehetnéd az ingjeimet mert legalább látom a gyönyörű kerek feneked édesem.

Erre hátra fordult majd döbbent tekinttel és full piros arccal eltakarta fekét és kiszaladt a reggeliért.
Tényleg én annyira imádom hogy azt elmondani nem lehet.

Na hellóka remélem tetszett és megfelelt a kérésnek.

Szerintetek ki volt az aki a mi Namjoonunkkal töltötte az éjszakát, ki lehet az a személy akit annyira szeret? 

Jó találgatást! 😁😁

Sziasztok!!!❤❤❤❤

Ship ff.🔞🔞🔞Where stories live. Discover now