Jikook 🔞🔞

9.7K 159 29
                                    

Egy kis felvezető :

Éppen pihenőn voltak a fiúk így a többiek haza mentek és csak Jimin és Jungkook maradtak a dormban. Éppen Jungkook szobájában néztek filmet mikor elment az áram és Jimin nem szereti sem a vihart sem a sötétséget.

Felvezető vége.
Jimin pov.

- Jungkook!!
- Nyugi Jimin csak elment az áram.
- Tudom viszont én.... én félek a sötétben.
- Értem hyung.☺️
- Ne mosolyogj.
- Jól van na.

Hirtelen nagyot dörgött az ég és Jungkook felé közeledtem.

- Jungkook????
- Igen?
- O..oda bujhatok hozzád?
- Persze gyere csak.

Belebujtam az ölelésébe. Mivel hosszú távon nem volt kényelmesen úgy feküdnünk ezért mindketten az oldalunkon feküdtünk egymással szemben. Még mindig dörgött de mostmár elviselhető volt a zaj. Viszont én még egy kicsit féltem amit észre vett Jungkook is.

- Figyelj Jiminnie. Tudod mondtam tegnap hogy van egy szerelmem aki nem szeret engem. Elmondjam ki az?
- Igen de nem kell ha nem akarod.
- Te vagy az. Tudom hogy te nem szeretsz engem. Viszont te hozzám tartozol. Nézd a tetoválásomon ott van JM . Az azt jelenti hogy Jimin. Szóval az enyém vagy.

Nem tudtam hirtelen szóhoz jutni ezért cselekedtem. Megfogtam egyik kezemmel a fejét és megcsókoltam. Kis ideig nem viszonozta majd észbe kapott és át vette az irányítást.

- Jimin. Szeretlek.
- Jungkook-ah! Nagyon aranyos vagy.

Megcsókoltuk egymást majd Kook áttért a nyakamra. Puszikkal és csókokkal ajándékozta meg majd néhol még is szívta. Vissza tért a számhoz majd levette a pólómat és nálam egyből beindult a takarom magam üzemmód.

- Ne takard magad Jimin. Gyönyörű vagy.
- Te is vedd le.
- Oké.😏

Levette ő is majd puszikkal haladt lefele a testemen majd a nadrágomnál megállt. Felnézett rám és miközben a szemebe nézett nadrágom keresztül végig nyalt hosszomon.

-Ahhh Jungkook...
- Gyönyörű hangod van.

Még vagy kétszer végignyalta anyagon keresztül majd lassan lehúzta az alsómmal együtt. Az ágy előtt állt és engem nézett ahogy teljesen meztelenül fekszem előtte.

- Gyönyörű vagy Jimin hyung.

Levette ő is a nadrágját alsójával és elhajtotta valamerre. Vissza mászott felém és újra birtokba vette ajkaimat. Az egyik kezével fejem mellett tászaszkodott a másikkal a farkam kezdte el verni.

- Ahhh Jun..Jungkookkhhh...
- 😏😏

Miközben folytatta farkam kényesztetését lassan már kínzását megint a nyakamon állapodott meg. Most több helyen is kiszívta szóval szép lila lesz a nyakam.

- Jungkookkhhh..mind...
- Nem a kezemből fogsz elmenni..

Két ujját számhoz rakta én meg bevettem szopogatni kezdtem közben végig a szemébe néztem hogy felkorbácsoljam még jobban. Nagyokat nyelt de még visszatudta tartani magát. Bejáratomhoz igazította ujjait és egyből két ujját vezette belém. Nem volt kellemetlen csak hirtelen.

- Ahhh...ahhhh...Ahhh. Jungkookkkhhh.. Tégedhhhh...akarlak...
- Meg is kapsz.

Kihúzta ujjait , elhelyzkedett felettem és miközben belém hatolt ujjainkat össze kulcsolta.

- Mozoghatszhh...
- Rend..benhhh....

Lassan mozgott, figyelt, vigyázott rám de én többet akartam belőle.

- Gy..gyorsabbannhhh Kookhhh
...
- Hogyhh fel bátorodhh..tunk..
- Kérlehhk..
- Rendbenhh..

Gyorsan mozgott és a szobát a nyögéseink és a bőrünk találkozásának a hangja töltötte meg. Minden csodás volt.

- Kookhhh.. mind...
- Együtt....

Ha lehet még gyorsabban mozgott és egyszerre élveztünk el. Ő belém én még közénk.

- Szeretlek Jimin. Még h....
- Én is szeretlek Kook.
- Tényleg? Tényleg Jimin?
- Igen. Jól halottad. Szeretlek Jungkook.
- Szeretlek Jimin.

Újra megcsókoltuk egymást és összebújva aludtunk el a szerelemmel.
A történetünk végére még az eső is elállt. 😊

A fenti videó igaz hogy csak 7 másodperces de azért nagyot szól. 🤤🤤🤤❤️❤️❤️🔞🔞

Ship ff.🔞🔞🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora