Itt most a banda nincs együtt!
Kook pov :
Nagyon izgulok ugyanis most épp egy állásinterjúra megyek egy modell ügynökséghez. Kicsit furcsa hogy oda is kell állásinterjú nem? Sajnos nem nagyon vagyok jártas az ilyenekben. Gondolom meg akarnak jobban ismerni.
*Timeskip*
Már itt ülök és várok másik három fiúval. Velem lehetnek egy idősek. Amúgy én 24 éves vagyok.
- Jeon Jeongguk! Kérem kövessen a főnök már várja.
- Rendben köszönöm.Felálltam és követtem az asszisztensnőt. Bekopogott egy nagy barna színű bőr ajtón majd mikor pár mondatot váltott az igazgatóval ott hagyott és én meg bementem.
Egy nagy fa asztal mögött egy hozzá illő bőr székben ült és az asztalon támaszkodott könyökein az igazgató. Eszméletlen helyes.- Azt hiszem még is van az új modellünk. 😏 Gyere beljebb baba és zárd be magad után az ajtót.
Kulcsra.😏
- R..rendben.Úristen még a hangja is lenyűgöző nem csak maga a kinézete. Tudni kell rólam hogy meleg vagyok. Hát sajnos így dobta a gép nem tehetek róla. Meg azért is jelentkeztem ide. Itt pont férfi modelleket keresnek és bízok benne hogy esetleg egy párt is találok magamnak. Mondjuk itt rajtam kívül mindenki hetero. Tuti.🤪
- Mutatkozz be kérlek.
Az a hang......teljesen megbabonáz.
- Ö..örülök hogy találkoztunk. J...Jeon Jeongguk vagyok.
És még dadogok is.
- Aranyos! Ülj le nyugodtan.
Leültem majd telefonálni kezdtett.
- Anna kérlek küld haza a többi várakozót meg van akit kerestem. Köszönöm.
Lerakta majd rám nézett. Gyönyörű szemei vannak teljesen elvesztem bennük. Meglengette kezét előttem és akkor láttam hogy már előttem állt neki támaszkodva az asztalnak.
- Tudod egészen aranyos vagy és tökéletes a tested. Biztos hogy modell akarsz lenni?
- I..igen.
- Tudnék neked egy jobb munkát.😏
- T... tényleg?
- Legyél pornó színész.😏
- Nem k....köszönöm. Nem élnék azzal a lehetőséggel.
- Kár akkor mondok egy másikat. Neked adom a munkát de közben az én játék szerem leszel.😏
- Hát ha egy ilyen helyes ember mondja akkor nem tudok ellenállni. Elfogadom.😏
- Ügyes vagy Kookie. Most gyere ide hozzám.😏Oda sétáltam hozzá majd hirtelen megfordult velem majd ráültetett az asztalra ő meg a lábaim közé állt.
- Tudod szeretem mikor valaki ilyen szót fogadó.😏
- Nem mindig vagyok ám ilyen.😏
- Ohh...titokban egy kis vad macska vagy? Akkor élvezni fogom hogy én foglak betörni.😏Hirtelen ajakimra mart majd vadul tépni kezdtük egymás ajkait. Egyik kezével derekamat fogta majd a másikkal zakomat majd ingemet kezdte kigombolni. Én sem tétlenkedtem segítettem levenni zakoját majd én is kigomboltam az ingjét. Miután sikerült többször is végig simogattam felső testét majd mikor a nyakamat kínozta beleturtam hajába amitől egy ferfiasat morogott.
A nadrágom feszít. Teljesen megörülök ettől az embertől. Az övét akartam kicsatolni mikor lefogta a kezemet.- Azt majd én de nyugi mindjárt megkapod.😏 Előtte feküdj fel az asztalra és ujjazd meg magad előttem.😏
Tettem amit kért. Mikor elhelyezkedtem az asztalon szemeibe néztem majd az egyik kezemmel magam simogattam a másikat meg bevettem a számba és mikor jónak találtam kivettem majd egyszerre kettőt dugtam fel magamba.
- Képzeld el hogy én simogatlak. 😏
Nyögd azt hogy Boss.😏
- Boss....bosshh...tégedhh akarlak....Nem is kellett kétszer mondani neki. Oda jött hozzám gyorsan kicsatolta övet félig lehúzta nadrágját alsójával együtt majd engem ráfektetett az asztalra majd hátulról hatolt belém.
- Ahhh....boss....ahh..Ahh..
Egyből gyorsan mozgott bennem. Nem kímélt. Én meg nem voltam rest hallattatni a hangomat. Nem vagyok kurva nehogy azt higgyétek de nagyon jól csinálja.
- Ahh..b..boss.....bosshh...
Megállt kihúzodott belőlem majd leült a székébe és intett hogy menjek oda.
Amikor odaértem elé beleültem az ölébe és úgy fojtattuk. Kezeimmel át karoltam nyakát majd fejemet is odahajtottam és a fülébe nyögtem. Ő a kezeit a derekamra rakta és úgy diktálta a tempót. Csókolgatta , harapdálta és kiszívta a nyakamat aminek megmarad a helye de jól esik úgyhogy nem baj.- Ahh... otthh...bosshh....mmhhh....
- Megvagy😏....
- Ahh....Ahhh...Ahhh...bosshh....Gyors tempót diktált és az egyik kezével verni kezdte nekem. Mindig eltalálta a gyönyör központomat így már nem kellett sok.
- Bb.. bosshh... már nemhh...kell sokhh..
A fülemhez hajolt és mély erotikus hangon a fülembe suttogott
- Élvezz el a kedvemért.😏
Még kettőt rántott rajtam és én elmentem és ahogy közben alul rászorítottam ő meg belém élvezett.
- Azt hiszem mi jól meg leszünk együtt Kookie.😏 Tiéd az állás. Holnap már kezdhetel is.
- Köszönöm! Szerintem is jól megleszünk.😏
- Minden reggel itt kezdesz nálam majd mikor végeztél akkor is jösz és szólsz nekem. Értetted?
- Igen boss.
- Jó fiú.😏Megsimogatta a fejem majd kiszálltam öléből letöröltük magunkat és rendeztük vonásainkat majd én haza mentem ő meg még gondolom dolgozott. Örülök hogy ide jöttem. 😏
És talán mondanom se kell hogy azóta mindennap csináltuk. Két éve dolgozók itt és már egy éve hogy az igazgató Namjoon a párom.♥️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Ship ff.🔞🔞🔞
Fiksi PenggemarEbben a könyvben csak +18 -as történetek lesznek külön az ennek a kategóriának a kedvelői számára. Ha ilyet keresel nézzd meg ezt a könyvecskét mert tele lesz (remélhetőleg 😅) csupa jó rövid 1-2 részes storyval. 😁❤️ Ha érdekel nézz bele!❤️❤️ SAJ...