Namjin 🔞🔞

14.5K 237 24
                                    

- Gyere ide babyboy!

Nem szóltam egy szót sem csak tettem amit kért.

- Ülj az ölembe velem szembe.
- Rendben.
- Kicsoda?
- Rendben daddy.
- Ügyes fiú. Most szépen kényesztesd apucit. Mondjuk egy öl tánccal. 😏
- Rendben apuci.

Beleültem az ölébe nyaka köré fontam kezeimet és bele bújtam a nyakába. Elkezdtem csókolgatni a nyakát és a csípőmet mozgatni. A hatás kedvéért még nyögtem is a fülébe. Éreztem hogy kezeit bevezeti pólóm alá és az oldalamat simogatja.

- Ez már nem kell ide...... úgyhogy vegyük is le.

Megfogta az alját és levette rólam majd a nadrágom felé vezette kezeit. Megáltam amit észre  vett.

- Miért álltál meg?
- S.. sajnálom.
- Még mindig zavarban vagy ilyenkor?
- Igen de kezd javulni szóval jól vagyok.
- Mutatok neked valamit gyere.

Felállt velem az ágyról és át vitt egy másik szobába ahol mindenféle dolgok voltak. A szoba közepén volt egy nagy francia ágy és felette egy rács.

- Gyere. Hogy ne érezd magad zavarban elfogom takarni a szemed.
- Értem.
- Ülj le az ágyra.

Le ültem ő meg az egyik szekrényhez ment és kivett belőle egy nyakkendőt.

- Ezt felteszem rád és mostantól csak érezni és hallani fogsz. Értetted babyboy?
- Igen apuci.

Furcsa hogy nem látok semmit de valamilyen szinten izgató is.

- Add a kezed.  - tettem amit kért és miután összebilincselte a csuklómat felállított majd felemelte a kezemet és valami magas helyre felkötötte. Így nagyjából majdhogynem lógtam előtte.

- Gyönyörű. Na de most kezdődjön a móka.😏

Levette a nadrágomat az alsómmal együtt így már teljesen meztelen voltam. A hátam mögé lépett és a fenekemre csapott.

- Ahh
- Jól van. Csak ilyeneket akarok hallani.

Megfogta farkamat és elkezdte verni közben a nyakamat is kínozta. Nem sokáig élvezhették mert abbahagyta és az ujjait éreztem meg számnál.

- Tudod mi a dolgod.
- Igenhh apuci.

Bevettem számba ujjait és szopni kezdtem. Mikor jónak találta kivette és a bejáratomhoz rakta őket. Majd lassan az elsőt feltolta.

- Ahh Na....
- Nana.

Nem várt sokat és mozgatni kezdte újját majd követte a második és a harmadik ujja is.

- Ahh...Ahhh..ap..apuchiiihhh.
- Folytasd babyboy. Nyögd a nevem.
- Ap...apucihh..

Kivette ujjait majd egy vibrátor rakott a helyükre amit maxra állított. Már éppen nyögni akartam mikor befogta a számat mert csörgött a telefonja. Perverz vigyorra húzta a száját ami nem jelent jót.

- Most maradj csöndben.😏
Bünti lesz ha megszólalsz.😏

Ráztam a fejem mert nem mertem megszólalni. Nam felvette a telefont és  miközben beszélt végig a szemebe nézett.

- Oh Jungkook-ah. Rég beszéltünk. Miért hívsz?

Amíg telefonált elkezdte verni nekem. Nagyon nehéz volt csendben maradni de ráadásul még direkt elhúzza a beszélgetést.

- Tényleg majd valamikor át jöhetnél.
- Ahh....

Hirtelen kihúzta a vibrátort amit nem tudtam hang nélkül hagyni.

- Semmi, semmi csak a cicát megkell büntetni.😏
Köszi nektek is.😏 - majd lerakta.

- Tudod mivel megszólaltál ezért bünti kapsz.
-  Dehhh n..nemhh vagyhh igazságos merthh csakh én szenvedekh.
- Nem csak te nézd ide.

Levezettem tekintetemet és egy szép nagy dudor volt nadrágjában.

- És most a bünti.

Levette nadrágját alsójával együtt oda jött hozzám lábaimat dereka köré fonta és belém vágódott.

- Ahh...
- sshhhh csönd legyen 😏

Egyből gyorsan kezdett el mozogni én meg nem bírtam ezt sem hang nélkül.

- Ahhh apucihhh.... ahhhh....
- Ahh Jinhhhh
- Namhh....Ahhh.. mind.... mindjárt....

Itt lelassított várt egy kicsit majd ugyan olyan tempóban folytatta. Ezt még eljátszotta kétszer majd egyszerre élveztünk el.

- Gyönyörű vagy Jin. Szeretlek!
- M....mith mondtál?
- Ügyes voltál babyboy!😏

Nam pov.
Nem tudhatja meg még most hogy szeretem. Leszedtem, befektettem az ágyba majd a bilincset és a nyakkendőt is levettem róla.

- Pihenj. Mindjárt jövök.

Nem vártam meg míg válaszol csak kijöttem onnan. Szeretem de ő nem szeret.

Ship ff.🔞🔞🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang