Vkook 🔞🔞

7.2K 138 6
                                    

Mivel mindenhol ,,nyugalom" volt ezért elmentem egy bárba ahol megláttam egy fiút aki azonnal kellett nekem.Leültem az egyik elkülőnített részben és mikor a ,, pincérnő" inkább mondanám kurvának megkérdezte mit akarok akkor hivattam oda magamhoz azt a fiút és mondtam neki hogy senki ne zavarjon minket. Elfelejtettem mondani hogy ez ahhoz képest előkelő hely és a vendégeknek álarcot kell viselni. Úgyhogy sok itt az üzlet ember. Mikor megérkezett a kiszemeltem egyből szemügyre vettem. Csodálatos teste van. Nem is vékony, nem is dagadt, nem is izmos de azért van erő benne egyszóval tökéletes.

- Jó estét. Mivel szolgálhatok önnek? - még a hangja is tökéletes. Kíváncsi vagyok hogy milyen magas hangot tudok belőle kiváltani. 😏
- Neked is jó estét. Gyere ülj le ide.  Új vagy itt?
- I..igen új v..vagyok.
- Zavarban vagy?😏
- Még csak most vagyok először ilyen közel egy vendéghez. Elemzést úgyhogy igen egy kicsit.
- Tudod hogy miért hivattalak ide?
- Van selytésem.
- És csináltad is már?😏
- N..nem m.. még nem uram.
- Akkor én leszek neked az első.😏
- I..igen.
- Ne aggódj. Mindent megtanítok neked. Mégha úgy nézzük velem jobban jártak mint egy öreg fasszal. De nem fogom vissza magam. Olyan élvezetet nyújtok neked hogy soha nem felejted el.😏
- 😳😳
- Kezdjük is el.😏 Gyere ülj az ölembe velem szembe.

- Ügyes vagy. És most csókolj meg és kezd el mozgatni lassan a csípődet előre hátra.😏

Ahhoz képest hogy először csinál ilyen dolgot egész ügyes. Miközben csókolóztunk megfogtam csípőjét és fel le ugráltattam az ölemben amitől egy halk nyögés hagyta el azokat a dús ajkait.

- Ahh... ahh..b.. bocsánat.
- Ne kérj bocsánatot. Engedd ki nyugodtan a hangod.
- R..rendben...

Mivel nem akartam sokat baszakodni ezért kiszedtem az ölemből és letérdepeltettem elém.

- Most pedig szopni fogsz. Vedd a kezedbe és mozasd rajta majd vedd a szádba és úgy folytasd.
- R.. rendben uram.
- Hívj daddynek.😏
- Rendben daddy.

Lassan a kezébe vette és egy darabig szemezett vele de mikor kezdett elmenni a türelem megmozdítottam a kezét és észbe kapott hogy mit is kell csinálnia. Nem sokáig használta a kezét aminek örültem is mert a nyelv technikája valami elképesztő. Éreztem hogy nem sok kell a végéhez ezért felállították majd vissza ültettem az ölembe.

- Baj van?
- Csak annyi hogy sok rajtad a ruha és hogy már nem vagyok benned.😏

Levettem pólóját és a nadrágját is majd két ujjamat szájához raktam.

- Szopogasd őket. Gyorsan mert már nincs sok türelmem.

Megtette és mikor jónak találtam kivettem őket és egyet már fel is toltam neki.

- Ahhh....E..ez mi?
- Az ujjam hogy ne szakadj szét ki kell tagítanom téged.

Csak azért vagyok ilyen mert tekintettel vagyok arra hogy neki ez az első. Mikor már elég tág volt ujjaimat a farkam váltotta fel.

- Ahhh......o..olyan...n..na ...ahhhh

Csípőjére fogtam és felemeltem majd vissza engedtem.

- Ezt kell csinálnod. Lovagolj.😏
- R.. rendben...d...daddyhhh...

Először lassan majd egyre gyorsabban mozgott és a hangja ahhh. Esküszöm akárhány fiút basztam meg egyiknek sem volt ilyen jó hangja. Úgy tűnik megtaláltam az új játékomat.😏
Hirtelen a hátára fordítottam úgy hogy nem húzodtam ki belőle és most én mozogtam kegyetlen tempóban. Reggelre ez fájni fog neki.

-
D...da...dadyyyhhhh.....ahhhhh....d...da...dadyyyhhh....mmhhhh...
- Gyerünkhh.... nyögdhh a nevemhhh...baby..boyh..
- Dadyyyhhh.....

Elképesztő segge van. Olyan szűk és forró. Csodálatos. Miközben őrült tempóban dugtam durván kiszivtam a nyakát és téptem az ajkait. Feje mellett támaszkodok és már az utolsókat lökök mikor egy nagy morgáshoz hasonlító nyögéssel beleélvezek ő meg egy magas vékony hangon csak úgy mondom hogy az nőket megszégyenítő nyögés volt amivel a hasára élvezett. Kihúzodtam belőle majd végig néztem a mester művemen. Szép lila a nyaka és majdhogynem vér vörösek az ajkai , a hasán az örömnedve és az enyém meg alul folyik ki belőle. Ez jól esett.

- Fantasztikus voltál. Tessék itt a pénz.
- Te is az voltál.
- Miután felöltöztél kikell menned innen mert ha nem mész ki időben akkor azé leszel aki bejön ide.😏

Felálltam felöltöztek majd otthagytam a csodálkozó fiút. Úgy érzem ide többször fogok jönni.😏

Ship ff.🔞🔞🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora