1.Bölüm

454 12 0
                                    

Sanki aylardır hatta yıllardır aralıksız uyuyordum... yaz tatilini cidden aralıksız uyumakla geçirmiştim. Neden bu kadar saldım kendimi bilmiyorum ama yatağımdan çıkmayı hiç istemiyorum.

Saatlerdir kapalı olan göz kapaklarımı açmış ve başımda derin bir ağrı hissetmiştim. Yatağımdan çıkmak istemiş fakat ağrı yüzünden yastığıma daha fazla gömülmüştüm.

Ama kalkmam gerekiyordu. 2 gün sonra okul açılacaktı ve ben daha hiç hazırlık dahi yapmamıştım.

Kendimi zorlayarak ayağa kalkmış ve mutfağa geçmiştim. Buz dolabına yaklaştım ve kapağını açtım. Ağrı kesiciyi elime alıp geri kapattım ve içinden 1 hap çıkardım. Elimdeki kutuyu masaya bıraktım ve musluğa uzandım.

Bir bardak su doldurmuş ve hapı ağzıma götürüp ardından suyu içmiştim.

Suyu içip bardağı yerine koymuş ve  mutfaktan çıkıp oturma odasına geçmiştim.

Televizyonu açmış ve koltuğa yerleşmiştim. Bir dizi açmıştım fakat izlemeye başlamadan önce Bon Cha'ya seslenmeye başlamıştım.

Y/n; Bong cha!! Heyy uyanmadın mı hâlâ!! Off!

Ayaga kalkmış ve odasına doğru ilerlemeye başlamıştım. Kapı'nın önüne geldiğimde girmeden önce kapıyı 2 defa, sert bir şekilde çalmıştım. Ses dahi çıkmadığı için kolu tutmuş ve kapıyı açmıştım.

İçeride kimsenin olmadığını görünce odadan çıkmış ve telefonumu almak için odama geçmiştim.

Telefonu masamdan almış ve bong cha'yı aramıştım. Bu kız cidden beni öldürecekti. Şimdide telefonlarını açmıyordu.

1 2 defa daha aramış cevap gelmeyince aramayı kesmiştim. Şuan geri dönmesinden başka yapabileceğim bir şey yoktu. Ama eve hele bir gelsin onun ağzına e....

Telefon elimde salona geçmiş ve koltuğa oturmuştum. Televizyona bakmaya devam etsem bile bir gözüm hala telefondaydı.

Bir kaç saat sonra
Kapı'nın açıldığını duyunca hızla ayağa kalkmış ve kapıya yönelmiştim.

Bong cha'yı fazla bitkin ve soluk bir hâlde görünce endişelenmiştim.

Yaklaşmış ve konuşmuştum.
Y/n; nerelerdeydin böyle? Hem neden bu kadar solgun görünüyorsun? Hasta mısın?

Bong cha sorularımı yanıtsız bırakmış ve kapıyı arkasından kapatıp odasına yürümüştü. Bende peşinden gitmiştim.

Y/n; hadi ama bilmeye hakkım var.

Bong cha y/n'ye dönmüş ve sesini zorda olsa duyabileceği bir tonda çıkarmaya gayret ederek konuşmuştu.

Bong cha; b-ben hatırlamıyorum.
Y/n; içmedin değil mi?
Bong cha; hayır hayır içmedim. Ama hiçbir şey hatırlayamıyorum.

Y/n; belki de yorgun olduğundan dolayıdır. Biraz dinlen, bende sana bir çorba yapayım.

Bong cha kafa sallamış ve üstünü değişmeden yatağına uzanmıştı.

Y/n odadan çıkmış ve çorbayı hazırlamak için mutfağa geçmişti...

Mutfakta yaklaşık 30 dakika boyunca çorba ile uğraştıktan sonra bir tabağa koymuş ve tepsiye yerleştirip mutfaktan çıkmıştı.

Arkadaşı'nın yanına döndüğünde uyumuş olduğunu görünce tepsiyi boş bir yere bırakmış ve üstünü örtmek yanına yaklaşmıştı. Biraz eğilmiş ve yorganı çekmek için uzanmıştı.

Yorganı çekmeden önce dikkatini çeken ilk şey boynundaki izler olmuştu...

VAVEYLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin