9.Bölüm

58 5 0
                                    

Jungkook y/n'nin bu konuşmayı duymasını engellemek için adamı kolundan tutmuş ve dışarıya çıkarmıştı.

Jungkook; ne olduğunu daha ayrıntılı bir şekilde duymak istiyorum.

Adam derin bir nefes alıp verdikten sonra konuştu.

Vampir; kızı araştırmamı söylemiştin. Bende dediğini yaptım. Şuan söyleyeceğim şeyler...

Jungkook sinirlenmeye başladı. En fazla ne olabilirdi ki? Alt tarafı bir insandı. Bir insan bir vampiri ne tür bir şeyle şaşırtabilirdi ki?

Jungkook kaşlarını çattı ve iki elini yumruk haline getirdi.

Jungkook; ya söylersin...

Vampir cümlesine bitirmesine izin vermeden konuştu.

Vampir; Luciano Leggio...

Jungkook vampirin ağzından çıkan ismi duymasıyla birlikte büyük bir şoka girmesi bie olmuştu. Hayatın da yaşadığı en kötü an bu bile olabilirdi...

Başını elleri arasına almış ve belini duvara yaslamıştı.

Sırf o adam yüzünden hayatı mahvolmuştu yıllar önce... şimdi ise onu aramakla geçen yıllarının üstüne birden bire isminin bir insan ile anılması...

Jungkook yüzünü elleri arasına aldı ve ovalamaya başladı. Kendine gelmeye çalışıyordu. Tüm gerçeği bir an önce öğrenme arzusu şok etkisinin önüne geçmişti aniden...

Jungkook; her şeyi, ama her şeyi en ayrıntılı şekilde duymak istiyorum. Odam da konuşacağız, bekle...

Y/n'nin bulunduğu odaya geçip,

Jungkook; uslu dur.

Demiş ve kapıyı arkasından kilitlemişti.

Sonrasın da ise karşısında duran adama başını sallamış ve odasına yönelmişti.

Her şeyi öğrenme vakti...

Y/n'den devam
Jungkook kapıyı kilitleyip gittikten sonra şimdilik derin bir oh çekmişti y/n... en azından biraz vakit kazanmıştı.

Neler yapması gerekiyordu veya neler yapabilirdi ki?

Elleri ve ayakları bağlıydı. Bu durumdan kurtulabilmek cidden onun için çok zordu. Ama içinde çok tuhaf bir his vardı, tarif edilemez bir güç...

Oturmakta olduğu yerde hiç duruşunu bozmadan duran y/n gözlerini kapayıp başını eğmiş ve düşünmeye başlamıştı.

Oda'nın içinde tuhaf bir enerji dalgası yayılmış gibiydi. Hissetmemek imkansızdı... neler olduğundan bir haber gözleri kapalı düşünmeye devam etti.

Düşündüğü şey ne miydi? Bu bağlı olduğu ipleri çözüp burdan kaçmak tek düşüncesiydi. Ama nasıl bunu nasıl yapacaktı...

Jungkook'dan devam
Hızlı adamlarla odama doğru yürümüş ve kapısını açmıştım. İçeri girmiş ve kapıyı kapatmadan koltuğuna doğru ilerlemiştim. Koltuğa yerleştiğim de arkamdan gelen vampir kapıyı arkasından kapatmış ve masamın önünde bulunan koltuğa oturmuştu.

Hiçbir şey söylemeden konuşmasını bekledim.

O ise boğazını temizledi ve cümleye söyle girdi.

Vampir; o adamı size tanıtmak çok saçma olur. Ben direk kız ile bağlantısına geçiyorum.

Jungkook onaylarcasına başını hafiften eğip kaldırmıştı.

Vampir; luciano'nun kız kardeşi. Bir insan ile evlendikten sonra y/n dünyaya gelmiş fakat adam o şartlarda kızını yetiştirmek istemediği için annesinden ayırmış ve başka bir şehre yerleşmişler. Annesi ve luciano peşlerini bırakmamışlar elbet. Bazı nedenlerden dolayı annesi ölmüş ve luciano ise y/n'yi aramaya gün ve gün devam etmiş.

Jungkook duydukları karşısında tepki vermeyi dahi unutmuştu.

Adam ise anlatmaya devam etmişti.

Vampir;  kızı yıllarca aramasına rağmen bulamamış fakat izine rastlamış. Bazı vampirler sayesinde...

Jungkook oturduğu yerden kalkmış ve odanın içinde gidip gelmeye başlamıştı.

Bu durum'un olumlu veya olumsuz bir durun olduğuna karar vermekte zorlanıyordu. Kızın ellerinde olması onlar için bir koz olabilirdi ama onları büyük bir tehlike içinede sokabilirdi.

Aniden aklına bir şey takılmıştı. Bir soru ve bu soruyu sormak için adamın önündeki koltuğa oturmuştu.

Jungkook; bunu sormaya korkuyorum ama...

Derin bir nefes almış ve sorusunu tek nefeste dile getirmişti.

Jungkook; vampirlere ait herhangi bir özellik taşıyor mu??

Vampir soruyu beklercesine hızlı bir yanıt verdi.

Vampir; bunu nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama o bir turuncu...

Beyaz, Mavi, Mor= tehlikeli olmayanlar.

Kırmızı ve Turuncu= en tehlikeli olanlar.

Beyaz; ileri zekaya sahip olanlar
Mavi; elektriği kontrol edebilme
Mor; telekinezi
Kırmızı; ateşi kontrol edebilme
Turuncu; zihin kontrolü ve yapmak istediği herhangi bir şeyi düşünceleri ile gerçekleştirebilme.

Jungkook; LANET OLSUN!!

Jungkook hızla ayağa kalktı ve adamı arkasında bırakarak kapıdan dışarı çıktı.

Hızla y/n'nin kilitli olduğu odaya doğru yürüdü ve yürürken bir yandan cebinde bulunan anahtarı çıkardı.

Kapı önüne geldiğinde anahtarı deliğe koydu ve iki defa çevirdikten sonra kapı kiliti açıldı.

Kapıyı açtığında odada kimseyi göremeyince o anda işlerin ciddi anlamda sarpa sardığı ve bu işten bu kadar kolay sıyrılamayacağı düşüncesi beynine kazındı...

VAVEYLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin