12.Bölüm

54 5 0
                                    

(Bu kısımdan sonra kız baş karakterin ismini sara olarak değiştirdim.)

Sara(y/n)'den devam

İşittiğim cümlelerin şokunu atlatamadan üstüne yeni bir şok yaşadım. Bu bir rüya mıydı... rüyaysa lütfen uyanayım lütfen lütfen...

Aslında bu bir rüya ise kendimi bir yerden atarsam ani korkudan dolayı  anında uyanırım...

Sara saçma sapan düşüncelerinden kurtuldu ve karşısında, ondan bir kaç cümle bekleyen adam ile göz göze geldi.

Bir kaç cümle kurmak amacıyla ağzını açmıştı ki çalan kapı zili buna engel oldu.

Luciano hızla sara'nın yanına gidip kolundan sıkı olmamasına gayret ederek tuttu ve onunla gelmesi için bir iki adım attı.

Sara ise artık ısrar etmenin hiçbir anlamı olmadığından dediğini yaptı ve onunla gitti...

Vampir sara ve luciano gittikten sonra kapıyı açtı.

V; evet?
Jin; yemek siparişi vardı onu getirdim.

Elinde bulunan pizza kutusunu uzatarak bu cümleyi kurmuştu.

Vampir ise hiçbir şey anlamamışcasına cebinden parayı çıkarıp ona uzattı ve elinde bulunan pizzayı alıp kapıyı suratına kapattı.

Jin şaşkın bakışlarını gizleyemeden arkasına döndü ve kafasını sağa doğru çevirdi.

Jungkook; bir haltı da becerin ya.

Jungkook jine doğru yürüdü ve onu bir kenarı itip kapı ziline tekrar bastı.

Kapı ardında ki vampir bunu bekliyormuşçasına kapının önünde durmuş ve çaldığında tekrar açmıştı.

Jungkook karşısında bulunan vampire fırsat vermeden kapı açıldığı an karnına sert bir tekme geçirmişti.

Vampir sendelenip yere düştüğünde jungkook sağında ve solunds bulunan adamlarına işaret verdi ve evin içine girdi. Onunla birlikte giren adamlar evi aramak için odalara dağıldı.

Jungkook ise yerde yatan adamı yakasından tuttu ve kaldırıp koltuğa fırlattı.

Jungkook; nerde?!

Vampirde tık yoktu.

Jungkook; sana nerde dedim.

V; aptalsın.

Jungkook adama yaklaştı ve gözlerini gözleri ile buluşturdu. Sonrasında ise gücünü kullanarak emretti.

Jungkook; git ve kendini en acı şekilde öldür.

Vampir karnındaki acıya aldırış etmeden gücün etkisi altına girmiş ve ayağa kalkmıştı.

Çok da hızlı olmayan adımlarla evden dışarı çıktığında jungkook yan tarafında ki koltuğa oturmuş ve adamlarının gelmesini beklemişti.

Yaklaşık 10 dakika sonra hepsi salona geri dönmüştü.

Jin; boş.
Tae; boş.
Jungkook; boş
Jimin; boş
J Hope; boş ama gittiklerine dair izler var.

Jungkook sinirli olduğunu belli etmeden ayağa kalktı.

Jungkook; hangi oda?
J hope; garaj. Merdivenden aşağı...

Jungkook tek kelime dahi etmeden hızlı adımlarla garaja doğru yürüdü...

Y/n'den devam

Tanımadığım bir adamı neden dinlemiştim ki ben...

VAVEYLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin