7.Bölüm

75 7 0
                                    

Bong cha'nın sesini duymamızla yürümeyi kesmemiz bir olmuştu.

Şok içinde kafamı Dong hyun'a çevirmiş ve kısa bir süre bakışlarımı üzerinden ayırmamıştım.

Bu işte bir şey olduğunu biliyordum. O cümleleri kuran kız benim arkadaşım değil de başka biri gibiydi...

Arkadaşının gözlerinden ayıramadığı gözlerini ayırmış ve arkasını dönmüştü.

Dong hyun da aynı şekilde arkasını dönmüş ve bong cha'ya bakmaya başlamıştı.

Y/n bong cha'ya bakmak yerine yanındaki çocuğa odaklamıştı. Fazlasıyla sinirli görünüyordu. Şimdi eline düşmüştü...

Dong hyun'a kafasını çevirmiş ve

Y/n; demiştim...

Şu tek kelimeyi dile getirdikten sonra önüne dönmüş ve bong cha'ya doğru yürümeye başlamıştı.

Adımlarından emin, dik bir duruşla yürümeye devam etmişti.

Yanlarına vardığında diğerlerine aldırmadan bong cha'ya sabitlemişti gözlerini...

Gözleri yalvarır gibi bakıyordu fakat konuşmuyordu, konuşamıyordu...

Yine aynı sahneyi yaşamaktan korkuyordum. Tekrar terslerse eğer benim için kalıcı olarak biterdi...

Bong cha bir şeyler söylemeye yeltenmiş fakat kurmak istediği cümleler boğazında düğümlenmişti.

Bong cha gözlerini y/n'den ayırıp jungkook'a odaklamıştı, bir şeyler anlatmak istermiş gibi...

Y/n bu hareketini farkettiğinde jungkook'a dönmüş ve

Y/n; neler oluyor!?

Jungkook yüzünde yarım bir gülüş ile bong cha'ya dönmüştü.

Jungkook; size söylediğini de nerden çıkardın?
Y/n; size söylemiş olsa bağırmaya gerek duymazdı değil mi?...

Jungkook susmayı tercih etmişti.

Y/n ise gözlerini devirmiş ve bong cha'ya odaklanmıştı.

Y/n; konuşmayacak mısın?

Bong cha; b-ben...

Jungkook kendini daha fazla tutamayıp y/n ve bong cha arasına girer.

Jungkook; konuşma bitti.

Y/n bu davranışına anlam verememiş olsa bile yerinden hiçbir güç ayıramaz onu...

Y/n; çekil aradan.
Jungkook; çekilmez isem ne olur?
Y/n; neler olacağını tahmin dahi edemezsin.

Jungkook bu cümleden sonra kahkaha atmaya başlamıştı. Her kahkahasını bir öncekine göre daha yüksek bir sesle atıyor ve y/n'nin daha fazla sinir olması için elinden geleni yapıyordu.

Y/n sabrını bir kaç dakika korumaya çalışmış fakat sonrasında dayanamayıp karşısına geçmiş ve gözlerinin için bakarak

Y/n; komik...

Demiş ve ayağını sert bir şekilde özel bölgesine geçirmişti.

Jungkook saniyesinde kahkaha atmayı bırakmış ve acıya dayanamayıp yere çökmüştü.

Sert bir şekilde geçirdikten sonra eğilmiş ve şu cümleleri kurmuştum.

Y/n; kahkahalarını duymak istiyorum.

Namjoon diğer arkadaşları ile göz göze geldiğinde ortada büyük bir sorun olduğunu ve eğer onu sakinleştirmezlerse olacaklar büyük bir sorunun başlangıcı haline gelecekti.

Namjoon gözlerini y/n ile buluşturmuş ve üzerine doğru gitmeye başlamıştı.

Fakat y/n'nin arkasında duran dong hyun bunu farkedince y/n'nin önüne geçmiş ve namjoon ile karşı karşıya gelmişti.

Namjoon; çekil.
Dong hyun; hayır.

Kendi aralarında çekişmeye başlamışlarken jungkook yere eğdiği kafasını kaldırmış ve kıpkırmızı olan gözlerini y/n'nin gözlerinde buluşturmuştu.

Bunun normal olmadığını anlayan y/n geriye doğru bir adım atmaya çalışmıştı, fakat jungkook hızlı bir şekilde elleriyle bacağını sarmış ve kendine daha da fazla yaklaştırmıştı.

Y/n içindeki korkuyu hissetmeye başladığında attığı tekmeden pişman olmuştu.

Dudaklarınızı korku ve endişe karışımı ile birbirine bastırmaya başladığınızda bunu farketmiş olacak ki yüzüne hafif bir tebessüm yerleştirmişti.

Siz ise gözlerinin içine bakarak şu cümleyi kurmuştunuz.

Y/n; bırak beni.

Jungkook konuşmak yerine sadece bakmaya devam etmişti. Korku, bu duyguyu hissetmeye başladığında aldığı zevk ile yüzüne bir gülümseme yerleşmişti.

Jungkook; 10 dakika önce karşımda hiçbir şeyden korkmayan kıza ne oldu?

Y/n gözlerini kapamış ve derin bir nefes almıştı. Yaşadığı duygu karmaşasını bastırmaya çalışarak şu cümleleri kurmuştu.

Y/n; karşında durmaya devam eden kız  hala fikrini değiştirmiş değil. Şimdi bırak ayağımı yoksa...

Y/n tedirginlik içinde bir iki cümle kurmuş ve susmayı tercih etmişti.

Jungkook; yoksa, yoksa ne? Yine aynı şeyi mi yapacaksın?

Derin ve içten bir kahkaha patlatan Jungkook tüm dikkati kendi üzerine çekmişti.

Y/n daha adını dahi bilmediği adamın karşısında kendisinin bu kadar cesaretli davranmasına şaşırmıştı doğrusu...

Jungkook karşısında ki kızın düşüncelerini başından beri güçleri sayesinde dinlemeye devam etmişti.

Jungkook; adım jungkook, jeon jungkook...

Y/n gözlerini sonuna kadar açmış ve bunu düşündüğünü nerden bilebileceğini düşünmeye başlamıştı.
Fakat jungkook'un ani hareketi karşısında bilincini kaybetmiş ve yere yığılmıştı...

Jungkook; jeon jungkook, korkulu rüyan...

VAVEYLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin