15.Bölüm

49 5 0
                                    

Sara'dan devam

Arkamı dönmüş yürümeye başlamışken duyduğum cümleler bir adım dahi atmamı engellemişti. Ne aşkından bahsediyordu bu?

Öylece tepkisiz bir yüz ifadesiyle ona doğru bir kaç adım attım.

Sara; ne aşkından bahsediyorsun sen? Ben senden nefret ediyorken?

Jungkook son duyduğu cümle ile buyuk bir hayal kırıklığına uğramıştı. Ama bunu duymayı bekliyordu. Sonuçta her şey onun yüzünden olmuştu.

Jungkoom bir iki adım yaklaşmış ve gözlerinin içine bakmaya devam etmişti.

Bir iki adımla önüne gelmiş ve ellerinden tutmuştu.

Sara yaptığı hareket karşısında ne yapacağını bilememişti.

Tamam ellerimi tutması hoşuma gitmişti elbet ama bu hâlâ ondsn nefret ettiğim gerçeğini değiştirmiyordu...

Ellerimi elllerinden ayırmış ve geriye doğru bir iki adım atmıştım.

Jungkook; her şeye en başından başlayabiliriz.
Sara; farkında mısın bilmiyorum ama beni öldürmek isteyen bir amcam var ve ben burda ne ile uğraşıyorum.
Jungkook; amcan... bu sorun ortadan kalkarsa seninle bir şansım olacak mı?

Sara kendisine gelen soruyu yanıtlamak yerine susmayı tercih etti.

Jungkook; ben anlayacağımı anladım.
Sana güçlerini kullanmayı öğretmek istiyorum. Bu sadece bir teklif senin kararın.

Böyle bir teklife kim hayır diyebilirdi ki?...

2 hafta sonra

Yakalaşık 2 haftadır elimden geldiğince bir şeyler öğretmeye çalıştım. Güçlerini kontrol etmeyi biraz da olsa çözmüş gibiydi. Bu çalışmalar sayesinde biraz yakınlaşmış ve aramızda ki samimiyeti arttırmıştık.

Sara; sence de artık zamanı gelmedi mi?
Jungkook; hazır hissediyor musun peki?
Sara; fazlasıyla...
Jungkook; bu güzel. Ben bir iki hafta kadar daha çalışmayı öneririm ama sen bilirsin tabi.
Sara; artık beklemek istemiyorum ne olucaksa olsun.

Jungkook ve sara eğitime son vermişti ve sonra ki planları ise lucania'yı tuzağa düşürmekti...

Herkes oturmuş nasıl bir plan uygulayacaklarını düşünürken sara'nın aklıma gelen plan birden öne atılmasına sebep oldu.

Sara; buldum!

Herkes gözlerini sara'ya odaklamış ve tek ses dahi çıkarmamışlardı.

Sara; şöyle ki arayacağım ve artık bu güçleri kontrol edemediğimden yaşamıma son vermesini isteyeceğim. Bunu söylemem belki saçma gelebilir size ama beni almaya geleceğine eminim.

Jungkook ve odadakiler bir kaç dakika düşünmüştü.

Jungkook; başka bir fikri olan?

Kimse herhangi bir fikir ortaya atmadığından planları belli oldu. Şimdi ise sıra bunu gerçekleştirme de...

Jungkook bir kaç saat içinde telefon numarası bulmuştu fakat eski olup olmadığından emin değildi.

Sara; en azından deneyelim.

Numarayı yavaş yavaş tuşlarken ortama derin bie sessizlik hakim oldu.

Telefon 3. Defa çaldıktan sonra açılmayacağını düşünürlerinde birden telefonun diğer ucundan bir ses işittiler...

Lucania; alo?

Sara derin bir nefes almış ve yanındakileri başı ile onayladıktan sonra konuşmuştu.

Sara; alo a-amca...

Karşı taraftan 5 saniye kadar ses gelmedi.

Lucania; sara, nerdesin sen? Nereye kayboldum ve beni neden aradın. Son olan...
Sara; sen haklıydın... ben bu güçlerle başa çıkamıyorum. Artık ölmek istiyorum. Hiçbir şeydem zevk almıyorum ve boş yaşıyorum. Buna bir son ver.

Lucania duyduğu şeylerin doğruluğundan emin olmadığından şu soruyu sormuştu,

Lucania;  ya güvenimi boşa çıkarırsan?
Sara; bundan emin olabilirsin.

Lucania düşündükten sonra şu karara vardı.

Lucania; konumunu bildir. Adamlarım seni almaya gelecek...

VAVEYLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin