Y/n'den devam
Öylece gözlerim kapalı düşünmeye devam ederken yüzüne gelen rüzgar ve işittiği uğultu yüzünden gözlerini açtı.
Gözünü açması ile büyük bir şoka uğradı. Az önce bomboş bir oda iken nasıl olur da buraya gelebilir?
Daha 2 dakika öncesine kadar kollarım bağlı bir şekilde gözlerim kapalı* düşünmeye başlamışken, şimdi ise ellerimdeki ipten ne de bulunduğum odadan eser vardı.
Şuan buna kafa yoracak bir durumda olmadığını bildiğinden üstünde oturmaya devam ettiği çimlerin üzerinden kalkmak için iki eliyle yerden destek almıştı.
Yavaşça ayağa kalktığında gözleriyle etrafı taradı. Nerede olduğundan emin değildi. Ama burayı o odaya tabi ki tercih eder.
Etrafa biraz göz gezdirdikten sonra kaldırıma doğru yürüdüm. Kaldırımlara ulaştığımda önce ileriye sonra ise arkama dönmüş ve herhangi bir durak var mi diye kontrol etmiştim.
Görünürde bir sey yoktu. Tek seçeneğim dümdüz yürümek ve birilerinden yardım istemekti...
Jungkook'dan devam
Kızın oda da olmadığını görünce sinirle kapıyı arkamdan kapatmış ve odama yönelmiştim. Odaya girdiğimde vakit kaybetmeden koltukta oturmaya devam eden vampire yönelmiş ve şu cümleleri kurmuştum.
Jungkook; kız kaçtı. Hemen bulmamız gerekiyor. Kalk ve diğerlerine haber ver...
Vampir uyuşuk uyuşuk ayağa kalktı ve karşısına dikildi.
V; buna bence hiç gerek yok. Zaten bunu istemiyor muyduk?
Jungkook kaşlarını çatmış ve dişlerini sıkmaya başlamıştı.
Jungkook; burda kararları ben veriyorum bu bir. İkincisi kız bizi tanıyor ve söylemeyeceğinden nasıl emin olabiliriz? Şimdi git ve dediğimi yap.
Vampir bir şeyler mırıldanarak odadan çıktı.
Jungkook ise masaya doğru bir kaç adım attı ve üstünde duran cep telefonunu eline aldı.
Cebine koyup kapıya yöneldi ve dışarı çıktı.
Y/n'den devam
20 dakika kadar yürüdüm ve dinlenmek için bulduğum ilk boş yere oturdum.Yürüyecek ne halim ne de gücüm kalmıştı. Nerede olduğumu da bilmiyordum. Off...
Yürümekten ayaklarım sızlamaya başladı. Taksi çevirmek istesem bile param yoktu ve burdan taksi geçiyor muydu onu bile bilmiyorum...
Y/n oturup dinlenmeye devam ederken jungkook arabasına binmiş ve bulunduğu bölgeyi dolaşmaya başlamıştı.
Gitse bile çok fazla uzağa gidemeyeceği için aramaya oradan başladı...
Y/n 10 dakika kadar dinlenmiş sonra ise ayağa kalkmıştı.
Hızlı olmayan adımlarıyla dümdüz yürümeye devam etmişti...
Jungkook'dan devam
Kızı aramaya devam ederken cep telefonumun çalması ile araba frenine basmış ve öylece durdurmuştum.
Arayan oda da konuşmuş olduğu vampirdi.
Telefonu bekletmeden yanıtladı.
Jungkook; evet?
Vampir; kızı görenler var. Olduğum yete yakın bir yerde. Ne yapayım?
Jungkook; sen bir şey yapma. Bana konum at geliyorum...Jungkook cep telefonuna gelen mesaj ile harekete geçmişken y/n ise olacaklardan habersiz yürümeye devam etti.
Y/n biraz ileride bir market olduğunu görünce adımlarını hızlandırmaya başlamıştı. Tüm umudunu kaybetmişken olan şey sayesinde kaybettiği umudun içinde tekrardan yeşerdiğini hissetti.
Adımlarımı hızlandırdım ve market ile aramdaki mesafeyi kapatmak için elimden geleni yaptım fakat arkamdan gelen korna sesi ile olduğum yerde donup kaldım.
Arkamı dönmeye korkuyordum. Ya o geldiyse...
Kafamı yavaşça arkaya doğru çevirdim ve karşımda arabada gözlerini bana sabitlemiş olan jungkook'u görmem, umutsuzluğa kapılmama yetmişti.
Ama hemen pes etmek gibi bir niyetim yoktu. O hâlâ arabadayken eğer markete varabilirsem bana hiçbir şey yapamazdı.
Marketin olduğu tarafa yönelmiş ve koşmaya başlamıştım. Tüm gücümü kullanmış ve maksimum seviyeye ulaşmıştım.
Jungkook bunu farkedince arabadan hızlıca inmiş ve hızlı adımlarla arkasından gelmeye başlamıştı. Y/n'nin biraz daha hızlandığını farkedince koşmaya başlamıştı.
Y/n onun nerede olduğunu görebilmek için biraz yavaşlamış ve kafasını arkaya doğru dönderdi.
Kafasını arkaya doğru çevirmesiyle jungkook ile aralarında bulunan mesafe tamamen kapandı.
Jungkook y/n'yi kolundan tuttu ve durdurdu.
Jungkook; buraya kadar ha?...
Bu cümleyi kurduktan sonra kolundan çekiştire çekiştire arabaya doğru götürmeye başladı.
Arabaya yaklaşmışken arkalarından gelen tanıdık ses jungkook'un durmasına ve y/n'nin kolunu bırakmasına neden oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA
VampireYazıpta sevdiğim hikayelerden biri. Umarım beğenir ve görüşlerinizi yazarsınızzz