Sara'dan devam
Jungkook'un önceden bir kâğıda yazmış olduğu adresi söyledikten sonra telefonu kapamıştım.
Jungkook; bu hiç güvenli değil. Ssna zarar gelebilir ve ben bunu istemiyorum.
Sara elleri ile jungkook'un yüzünü avuçları arasına almıştı.
Sara; bunu bizim için yapıyorum. Her şey iyi olacak. Sadece plama sadık kalalım.
Jungkook; seni çok ama çok seviyorum bunu sakın aklından çıkarma olur mu?
Sara; bende seni seviyorum sende bunu bil ve bana güven. Her şey planladığımız gibi gerçekleşecek...Jungkook sara'yı adamların geleceği konuma götürdü.
Sara jungkook gitmeden hemen önce dudağına hafif bir öpücük kondurdu.
Jungkook kollarını sımsıkı ona sardı ve kokusunu içine çekmeye başladı.
Sara; hadi ama hiçbir yere gitmiyorum ben. Daha çok vaktimiz olacak. Şimdi gitme vakti.
Jungkook kollarını yavaşça gevşetti ve son kez gözlerinin içine baktıktan sonra onu orada yalnız bıraktı.
Yaklaşık 15 dakika sonra bir araba belirdi ve sara'nın önünde durdu.
Chin sun ve woo jin arabadan indi.
Chin sun; gitme vakti ha?
Woo jin; hiçbir zorlama olmadan bize kolaylık sağla ve bin arabaya.Sara denileni yapmış ve arka kapıyı açıp arabaya binmişti...
Yaklaşık yarım saat süren yolculuğun ardından araba durdu.
Woo jin: içeriye gir.
Sara arabadan indi ve yürümeye başladı.
Chin sun ve woo jin arabaya binip gittikten sonra jungkook ve diğer vampirler geldi.
Sara kapıyı açıp içeriye girdiğinde içeri de tek bir ışık dahi yoktu.
Sara; kimse yok mu?
Bir anda ışıklar yandı ve karşısında lucania ve 6 adamı belirdi.
Lucania; sonunda gelebildiniz. Bu iş çok can sıkmaya başladı. Artık bitirelim şu işi...
Cümleyi bitirdiğinde 2 adamı saraya doğru geldi ve kollarından tutup sert bir şekilde sandalyeye oturttu. Sonrasın da ise ellerini bağladı.
Lucania; tedbir almam gerekiyordu. Kusura bakma. Hazırsan başlıyorum.
Sara; dur. Odada sadece sen ve ben kalsın istiyorum. Bu benim son isteğim.
Lucania bir iki saniye düşünüp bir art niyet olmadığını düşündü ve adamlarına dışarı çıkmaları için emretti.
Artık odada yalnızlardı.
Lucania; bunu yapmayı istemezdim ama neden olduğunu biliyorsun.
Bu cümleleri söylerken belinde bulunan hançeri çıkartmıştı.
Sara'nın içini kaplamaya başlayan korku titremesine neden olmuştu.
Lucania ise yavaşca konuşmayı sürdürerek sara'ya yaklaşmaya devam etti.
Lucania; bu kadar...
O sırada sert bir şekilde kapı açıldığında kapıya doğru bakmaya başladılar.
O sırada lucania adamlarını çağırmaya başladı fakat ses gelmeyince Jungkook konuştu.
Jungkook; burada yalnızız merak etme. Adamlarının ufak bir işi çıktı da...
Lucania; seni lanet herif!
Lucania o esnada hançerini sara'nın boynuna götürdü.
Lucania; bir adım daha atarsanız onu öldürürüm.
Jungkook; böyle bir hata yapmak istemezsin.
Lucania; en azından beraber öleceğiz. Tek gitmek sıkıcı olur...
Sara eğitiminden kazandığı şey ile gözlerini lucania'ya sabitlemiş ve elindeki hançeri yere atması için emretmişti.
Lucsnia bunu yapmak istemese de zorla elindeki hançeri yere attı.
Sara; şimdi ise çöz beni.
Dediklerini atlamadan yaptırdıktan sonra şöyle emretti.
Sara; yerdeki hançeri eline al ve yere çök.
Jungkook saranın yapmak istediği şeyi anladığında,
Jungkook; istersen ben yapabilrim?
Sara kendinden emin bir duruşla,
Sara; ben yapacağım.
Lucania yerde çökmüş bir vaziyette elindeki hançer ile bekliyordu.
Ve sonrasın da sara'nın emri geldi.
Sara; elindeki hançeri kendine sapla. Tüm enerjin tükenene dek!
Lucania güce karşı gelmediğinden yaklaşık bir kaç dakika sonra yere yığıldı.
Jungkook ise sara'ya doğru hızla yürüdü ve kucağına aldı.
Sara; bitti her şey bitti. İnanamıyorum..
Jungkook; evet başardın.
Sara; hayır başardık...Sarayı kucağından indirdiğinde sara dudaklarını dudakları ile buluşturdu. Bu bir kaç dakika onlar için 2 3 saniye gibiydi. Zaman durmuş gibiydi.
Birbirlerini tutkuyla öpmüşler ve durduklarında birbirlerinin sözlerini şu şekilde tamamladılar,
Jungkook; ömrün olmak istiyorum seninle başlayıp
Sara; seninle biten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA
مصاص دماءYazıpta sevdiğim hikayelerden biri. Umarım beğenir ve görüşlerinizi yazarsınızzz