Selam arkadaşlar,
Ben Hazal Gökçek 7. Sınıfa gidiyorum .13 yaşındayım .
Bu kitabı yazarken bana destek olan aileme ,arkadaşlarıma ,ögretmenlerime çok teşekkür ediyorum...
Ve en büyük teşekkürü arkadaşlarıma bu süreçte bana konu fikirleri ,karakter isimlerini , işte kitabında bunu kesinlikle kullanmalısın diyen arkadaşlarıma minnettarım ...
Ben kitap yazmaya çok hevesliydim ve bir gün o yazarın kitaplarıyla tanıştım çok büyük bir heyecanla okumaya başladım ve kitaplarını okurken aklıma öyle güzel fikirler geldi ki hemen yazmaya başladım ve birgün onun videosunu izledim .Videoyu izledikten sonra daha çok yazma isteği geldi .Ve şuanda burdayım ve kitap yazıyorum .İşte o kişi Beyza Alkoç'tu ... Umarım birgün seninle tanışabiliriz beyzaalkoc .
Ben bu kitabımda 8 ana karakter elle aldım.Ve İlayda ve Şenay'ı bir okula yerleştirdim orda 2 tane kızla tanıştırdım çok iyi arkadaş yaptım onları .Sonra hepsine bir sevgili yaptım İlayda hariç sonra İlayda'nın karşısına yakışıklı bir oğlan çıkardım.Bunları İlaydala sevgili yaptım .Ama İlayda ve Rüzgâr asla kavusturmadım tam sevgili oluyorlar önlerine engel çıkıyor(ama bir gün onları sevgili yapacağım) .Sonra ben bu karakterlere bir kaçırılma olayı sundum . Bazen hiç olmadık zamanda ailelerinden ya da en sevdiği kişiler kaçırılıyor ve bunun üzüntüsünü yaşıyorlar bunu nasıl atlatacaklarını düşünüyorlar .
Bazen karakterleri herkesten uzağa götürüyorum bir ormanın ortasına bir ateşin çevresine .Onlara orada huzuru veriyorum ,tam mutluyuz diyorlar bir olay daha açıyorum onlara ...
Bu kitabı yazarken karakterlerle yaşıyormuş gibi yaşıyorum umarım sizde bu kitabı okurken karakterlerle yaşıyormuş gibi hissedersiniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
Misteri / ThrillerRüzgar-İlayda Sinan-Melek Barış-Ece Gökhan-Şenay Birbirlerini deliler gibi seven 4 çifttin hem aşk dolu hem inatla dolu olan hikayesine hazır mısınız ? O zaman başlayalım ... Ne Demişler; "Kadın İnat ,Erkek Daha İnat Ama Aşk İkisindende İnat"