KIZLAR
İlayda SOYDAN: 19 yaşında İstanbul'da doğdu .Arkadaşı Şenay'la beraber Ankara'ya Üniversite okumaya gidiyor . Kazandığı bölüm Türk Dilli ve Edebiyat Bölümü. Boş zamanlarında kitap okumak ,müzik dinlemek ve kitap yazmaktır.Şenay'la bebeklikten beri birbirlerini tanıyorlar. Hobisi ise Voleybol oynamaktır.
Şenay PARLAK: 19 yaşında İzmir'de doğdu. 3 yaşındayken babası ve annesi trafik kazası yüzünden vefat ettikleri için babaannesi onu İstanbul'a getirdi. Arkadaşı İlayda ile Ankara'ya Üniversite okumaya gidiyor. Kazandığı bölüm Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bölümü. Boş zamanlarını değerlendirmek için şarkı söylemeyi seviyor .Hobisi ise Gitar çalmaktır.
Melek GÜÇLÜ:19 yaşında Gaziantep'de doğdu . Üniversite okumak için Ankara'ya geldi . Kazandığı Fakülte Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bölümü . Boş zamanlarında sosyal medyada geziyor . Hobisi Tenis oynamaktır.
Ece AKSOY: 19 yaşında. Muğla'da doğdu . Üniversite okumak için Ankara'ya geldi. Kazandığı Fakülte Türk Dilli ve Edebiyatı Bölümü .Boş zamanlarında gezmektedir . Hobisi Fitness yapmaktı
ERKEKLER
Rüzgâr KAYA: 20 yaşında Antalya'da doğdu. Ankara'da yaşadığı 2.senesi .Okuduğu bölüm Hukuk Fakültesi 'dir. İlayda'nın sevgilisi.
Boş zamanlarında kitap okur. Hobisi Basketbol oynamaktırSinan ÖZEN:20 yaşında İstanbul'da doğdu. Üniversite için Ankara'ya geldi ve 2 yıldır Ankara'da . Okuduğu bölüm Gıda Mühendisliğidir. Melek 'in sevgilisidir. Boş zamanlarında bilgisayar oyunları oynamaktadır. Hobisi Basketbol oynamaktır.
Barış AKBULUT: 20 yaşında . Ankara'da doğdu ve orda yaşıyor .Üniversiteye gidiyor . Okuduğu bölüm Tıp Fakültesidir . Ece ile sevgilidir. Boş zamanlarında bilgisayar oyunları oynamaktadır. Hobisi Bisiklet sürmektir.
Gökhan DEMİRAĞ: 21 yaşında İstanbul'da doğdu ve Üniversite için Ankara'ya geldi ve 2 yıldır Ankara'da. 1 yıl geçememiştir . Okuduğu fakülte Hukuk Fakültesi. Şenay ile sevgililer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
Misteri / ThrillerRüzgar-İlayda Sinan-Melek Barış-Ece Gökhan-Şenay Birbirlerini deliler gibi seven 4 çifttin hem aşk dolu hem inatla dolu olan hikayesine hazır mısınız ? O zaman başlayalım ... Ne Demişler; "Kadın İnat ,Erkek Daha İnat Ama Aşk İkisindende İnat"