1.6

2.4K 172 18
                                    

Hello...

Nasılsınız?

Umarım güzel bir bölüm olmuştur, desteklerinizi bekliyorum...

Kendinize iyi bakın,

Allah'a emanet olun...

🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼

16

İçimdeki garip heyecana anlam veremiyorum, aslında sevgilim hiç olmamıştı, hayatım boyunca bir kişiye aşık oldum ve onu severken biriyle sevgili olma gereksiminde bulunmamıştım. Şimdi ise karşında bana şaşkınlıkla bakan bir çift göze açıklama yapmak zorundayım.

Dakikalar önce Kemal kolumdan tuttup Semih'in beni yukarıya çağırdığını söyledi ve korktuğum iki şey vardı; biri annem bir diğeri ise kararımdı.

"Sevda, konuşmayacak mısın?" Ellerimde biriken terleri sürekli kıyafetime siliyordum, onunla karşı karşı sandalyelerde oturuyorduk ve eminim ki o da gergindi.

"Ne diyeceğimi bilemiyorum, sadece kabul etmek istedim ve ettim." Gülümsediğini hissediyorum ya da gülümsesin ıstiyorum, bilemiyorum.

"Beni sevdiğin anlamına mı geliyor bu?" Güldüm, neredeyse terlerimden kaynaklı bir dondurma gibi eriyecektim.

"Belki, yani sevmeye deneyeceğim." Ne yapacağımı bilmiyorum ya da sevgililer ne yapar onu da bilmiyorum.

"Benimle akşam yemeği yer misin?" Akşam yemeği? Güzel bir fikir değil mi?

"Aslında yemek isterdim ama annem şu an evde delirmek üzeredir, delirmeden gitsem iyi olur." Kendimi ilkokulda bir çocuk gibi hissediyorum, hani ilk gün sınıfın karşısına geçip kendini tanıtmanı söylerler ama iki kelimeyi bir araya getiremezsin, şimdi o durumdayım.

Gerginim.

"Peki, o zaman yarın görüşürüz." Gülümsedim;

"Görüşürüz." Sevgililer nasıl vedalaşırlar? Sarılabiliriz.

Ayağa kalktığımda değnekleri ile birlikte ayağa kalktığını fark ettim, beni kapıya kadar geçirecekti galiba. Onunla birlikte sadece kapıya kadar yürüdük, o bu ani kararımdan kaynaklı şaşkın, ben ise gergindim.

Bu gün şunu anladım, biz ikimizde korkaktık.

"Sevda, seni seviyorum." Semih'in sözleri ile sarılmaya bile cesaret edemedim doğrusu, birinin sevmesi tabii ki garip değildi fakat hem seven taraf bendim, şimdi sevilen taraf olmak fazla garip bir his.

Ne yapacağımı bilemiyorum, birine danışmak ıstiyorum fakat gelen bir tepki bile beni ne kadar korkutacağının farkındayım da.

"Araba bu tarafta." Kemal'in ardımdan gelen sesiyle yol kenarında yürüdüğüm fark ettim, kafam karışmış olmalı.

"Özür dilerim." Hiç dinmeyen yağmur şimdi yağmıyordu, sanki bulutlar kırgındı bana, neden ki?

Evet, eğer Semih ona üzüldüğüm için sevgili olduğumu öğrenirse büyük ihtimalle delirirdi.

🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼

30.04.2020

1'e 10 Kala/ Texting - TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin