Astazi voi deschide un nou capitol al vietii mele, o data cu plecarea mea in New York simt ca viata mea se va schimba complet, si asta imi si doresc, vreau doar ca vechea Sidney sa ramana undeva ingropata in trecut si sa incep o noua viata.
Pana in prezent mereu am fost fata banala, timida, cu o viata plictisitoare in viata caruia nimic uimitor nu se intampla. O data cu inceperea colegiului am de gand sa schimb asta, m-am saturat de eticheta "Sidney tocilara" si atat.
Ajunsesem in noua mea casa care avea sa imi fie camin pe perioada saderii mele in NY, tata facuse pregatirile pentru venirea mea aici inca dinainte sa aflu daca am fost primita la colegiu, a fost foarte entuziasmat ca urmeaza sa locuiesc cu el dupa atata timp.
Acum 5 ani parinti mei au divortat, ambii refacandu-si viata, eu am ramas cu mama si cu iubitul ei Oliver, iar tatal meu sa mutat aici impreuna cu logodnica lui Amanda.
Cand am aflat de divortul lor nu m-am impotrivit, simteam ca nu se mai iubesc, oricum eu nu puteam opri inevitabilul asa ca am acceptat, oricum nu voiam sa le inrautatesc mai mult situatia, parintii mei ma iubesc si eu simt asta in fiecare por al meu, faptul ca nu mai locuim toti 3 e mai putin important, ma bucur sa ii vad pe fiecare fericit.Deschid usa viitorului meu dormitor si pasesc increzatoare, tata mi-a spus ca Amanda sa ocupat in totalitate de aranjarea dormitorului meu.
Pe Amanda nu am reusit sa o cunosc foarte detaliat, am vazut-o doar de 2 ori in 5 ani, din primele aparente pare o femeie blanda si elaganta, sper sa ne intelegem bine, altfel nu stiu cum va fii toata saderea mea aici pe parcursul anilor viitori.Totul era foarte frumos decorat, pereti fiind ivaluiti de o culoare suberba de un roz pal, in rest predomina albul si negrul, totul facea ca dormitorul sa para foarte luminos si elegant. Dupa ce admir inca cateva secunde ochii imi cad pe bagajele mele, care nu erau putine, desi am zis ca dupa ce voi veni aici voi avea grija in primul rand sa imi schimb garderoba, nu m-am putut abtine sa nu iau o sumedenie de lucruri care probabil se vor dovedi total nefolositoare.
●●●●●
Soarele pătrunde prin draperia deschisa la culoare si imi mangaie cald trupul, arunc fugitiv ochii spre ceasul de pe noptiera micuta de langa patul meu si ceasul indica cu putin trecut peste ora 9, dupa ce am despachetat aseara toate bagajele si am pus fiecare lucru la noul lor loc, am cazut franta, se pare ca, calatoria ma obosit.
Ma ridic cu greu din pat si merg spre dus, las stropii aproape fierbinti de apa sa imi managaie pielea si gelul de dus cu aroma de ciocolata sa imi invadeze toate simturile.
Ies cu greu din dus si imi iau din sifonier o pereche de blugi albi simpli si un tricou de aceiasi culoare.
Cobor spre sufragerie si il zaresc pe tata stand la masa cu doua femei, Oare cine sunt?
Pasii mei se pare ca s-au facut auziti si toti trei isi intorc privirea spre mine. Ochii imi sar pe fata bruneta care ma priveste ciudat, nu cred ca are mai mult 19-20 de ani, ceea ce imi pune mai multe semne de intrebare.
-Buna dimineata!
Salut politicos in timp ce tata si Amanda se ridica de la masa venind cu pasii repezi spre mine...nici nu apuc sa analizez bine miscarile si Amanda ma trage destul de brutal intr-o imbratisare
-Buna dimineata si tie draguta! Sper ca ai dormit bine. Spune Amanda rupand îmbrățișarea si privindu-ma zambind cald.
Aprob afirmativ din cap si tata imi face semn sa ma indrept alaturi de ei spre masa.
-Kira ea este Sidney! Spune tatal meu in timp ce priveste tanara bruneta, care inca nu stiu cine e, pe langa faptul ca o cheama "Kira" si oare ce cauta aici.
-Buna Sidney! Se ridica de pe scaun si imi intinde mana in semn ca ar fii incantata de cunostina, sau cel putin asa cred.
Dau mana cu ea si zambesc usor.
-Draga mea Kira este fiica Amandei, si teoretic si sora ta.
Spune tata cu un zambet larg pe fata.Poftim?!Am o sora vitrega si eu abia acum aflu? Ciudat.
Din toate povestiile citite de mine asta ar trebuii sa ma ingrozeasca, mai ales ca sunt si pe teritoriul ei.
-Kira, Sindey va merge cu tine la acelasi colegiu, sper ca va ve-ti intelege minunat, si o vei ajuta tu sa se integreze, ea nu este foarte sociabila. Spune tatal meu privind-o pe Kira, care e foarte atenta la ceva din telefonul ei.
Aceasta aproba usor din cap si isi arunca ochii in telefon,pare total dezinteresata.
Nu pot sa nu observ cat este de frumoasa, clar e total opusul meu, imbracata intr-o pereche de pantaloni ce imita pielea si un top alb,are un corp super frumos pot paria ca atrage foarte multe priviri. Ochii ei sunt de un negru intens, o culoare pe care nu am mai intalnito.
Sunt scoasa din transa de un claxon puternic ce se aude daca nu ma insel din fata casei noastre, imi arunc privirea spre geam si observ ca zgomotul provine din cauza tipului cu un motor ce a parcat pe aleea noastra.
-Trebuie sa plec, Pa mama! Pa Todd!
Spune Kira ridicandu-se si in timp ce isi ia geaca neagra de piele pe ea ii da mamei sale un pupic pe obraz si dispare grabita pe usa.
Cred ca este iubitul ei, nustiu cum mama ei o lasa stiind ca va urca pe acel motor cu tipul ala care sigur nu e vreun "super good boy". Pai pe mine mama cred ca ma inchidea in camera mea si nu mai ieseam de acolo pana la pensie.
-Si, Sid draga spune-mi ai emotii pentru inceperea colegiului? Intrebarea Amandei ma face sa aprob afirmativ din cap. Clar aveam emotii am plecat pe ideea ca vreau sa fiu cu totul altcineva sa ma schimb de dragul de a ma face placuta, de a scapa de eticheta tocilarei.
-Spune-mi Sid exista vreun fat-frumos in viata ta?
Intreaba Amanda zambind cu subinteles si simt ca vreau sa se deschida pamantul si eu sa intru in el.Nu am avut nici o relatie pana acum, cand un baiat incerca sa vorbeasca cu mine pur si simplu nu reuseam sa spun nimic fara sa ma balbai.
-Nu!Nu am avut timp de baieti sau relatii siropoase, m-am axat pe invatat.
Spun incercand sa evit contactul vizual, doar nu credeati ca o sa ii spun ca nici un baiat normal la cap nu m-ar fii zarit, eram privita doar ca fata de la care copiem temele,nu am fost niciodata genul de fata pe care baieti sa se bata pentru inima ei, pe mine se certau doar care sa copieze primul tema.
*Gata primul capitol. Stiu ca poate e plictisitor dar urmeaza capitole incendiare, incerc sa va fac sa intelegeti lucrurile oarecum esentiale si plictisitoare ca pe viitor sa nu stau sa dau detalii in mijlocul actiunilor, tinanduva mai mult in suspans decat ar trebuii.
Scuzati greșelile gramaticale.Sper sa intelegeti si sa dati o sansa acestei povestii ca am planuri mari cu ea.
Orice vot si comentariu ma incurajeaza sa continui.
CITEȘTI
Ramai a mea iubito!
Romance••• Vor putea doua extreme sa se atraga atat de mult incat sa ramana lipiti pentru totdeauna? Ceea ce la inceput a fost doar o joaca pentru " Lucifer" aceasta ajunge sa ii fie lovitura fatala. Va putea oare Sidney sa il primeasca pe diavolul in p...