Nu stiu de ce dar am impresia ca intre Derek si Nate exista divergente mari, dupa conflictul din parcare Derek a fost toata ziua ingandurat si abatut, ma intreb ce se intampla intre ei, nu am vrut sa deschid acest subiect , nu vreau sa par bagacioasa.
In seara asta avea sa fie balul mai exact peste 3 ore Derek avea sa vina dupa mine. Ma bucur nespus ca ma invitat la bal, nu balul in sine ma bucura, ci faptul ca voi merge cu el si ca vom fii impreuna toata seara.
Dupa aproape 3 ore in care am strabatut cu Kira diverse magazine pentru a ne cauta rochii si pantofi, ne-am ales doua rochii la fel, culoarea difera doar.
Ma privesc in oglinda multumita de cum aratam si parca nu imi venea sa cred ca sunt eu, cei drept trebuie sa recunosc rochia imi venea foarte bine, iar machiajul cat se poate de natural imi scotea trasaturile in evidenta, parul il intinsem si l-am lasat pe spate. Seara asta avea sa fie una superba asa simt.•••
Deschid usa si pe alee il vad pe Derek, stand proptit de capota mustangului sau, era imbracat intr-o pereche de jeans negri si o camasa alba al naibii de stramta, parul lui negru ca pana corbului era usor ravasit ceea ce ii dadea un aer misterios si al naibii de sexi.
Ma apropii de el, iar el face acelasi lucru, in mana avea un trandafir rosu care se asorta de minune cu rochia mea de aceiasi culoare.-Arati minunat iubito!
-Multumesc si tu! Ii intorc complimentul zambindui..
Imi da trandafirul si isi impleticeste mana intr-a mea sarutandu-ma, imi simt inima aproape bubuind la auzul cuvintelor lui. Buzele lui le framanta intr-un mod delicat pe ale mele apoi isi face loc intrand cu limba in gura mea, dupa ce imi cerceteaza fiecare coltisor al guri, se retrage afisand pe buze cel mai frumos zambet.
Imi deschide portiera si urcam in masina pornind spre bal.
Intram in sala balurilor si toate privirile sunt atintite spre noi, cred ca sunt sute de elevi imbracati eleganti, uitandu-ma prin jur observ ca, recunosc foarte putine persoane, pe restu i-am mai vazut de la distanta prin colegiu.
Derek ma tage usor de mana care era imperecheata cu a lui, si trecem repede pe langa privirile curioase ajungand langa Josh, Kira, Anna, Alexander, Kate, si inca un baiat caruia nu i-am retinut numele.-Wow Sid! Esti superba! Spune Anna cuprinzandu-ma intr-o imbratisare prieteneasca.
-Multumesc si tu arati minunat!
Si asa era, avea niste forme superbe, doi ochii albastri ca cerul si niste picioare kilometrice. Trasaturile ei erau perfecte.
Din ce intelesesem de la Kira a concurat la destul de multe concursuri de Miss, a fost la gimnastica si e capitan de promoție.-iubito trebuie sa ies sa raspund la telefon, revin.
Spune Derek in timp ce imi plaseaza un pupic pe obraz, aprob din cap si il vad cum se indreapta spre iesire.
-Sid, cum merg lucrurile intre tine si Derek? Intrebarea vine de la Kira care ma trasese putin mai deoparte.
-Cred ca bine. Spun si las un zambet sa imi apara pe fata, de fiecare daca cand ma gandesc la el ma cuprind milioane de emotii.
-Oh Josh, melodia mea preferata!!
Aproape tipa Kira prinzandu-si iubitul
de maini tragandu-l spre ringul de dans. Era o melodie lenta de dragoste, vad cum zeci de cupluri se indreapta spre ringul de dans, ceilalti ramanand pe margine ca mine.
O parte din mine si-ar dori sa fie Derek aici acum, dar dupa cat il cunosc nu pare genul care sa se dea in vant dupa melodii si dansuri siropoase.
CITEȘTI
Ramai a mea iubito!
Roman d'amour••• Vor putea doua extreme sa se atraga atat de mult incat sa ramana lipiti pentru totdeauna? Ceea ce la inceput a fost doar o joaca pentru " Lucifer" aceasta ajunge sa ii fie lovitura fatala. Va putea oare Sidney sa il primeasca pe diavolul in p...