4

314 10 1
                                    

Ajung in fata unui Mustang EcoBoost negru mat si barbatul de langa mine imi deschide usa facandu-mi semn sa ma asez. Ma conformez si ocup locul din dreapta iar el ocoleste masina ocupand pozitia soferului.

Masina porneste si am grija sa pun centura, iar el face la fel.

Privirea imi cade asupra lui, si il vad foarte concetrat la condus, luminile bordului ii bat pe fata unde pot vedea ce trasaturi perfecte are, o barba scurta ii acopera jumatate de fata care arata demential cu parul lui negru ca pana corbului acum fiind ravasit, dar si asa arata foarte sexy, imbracat intr-o pereche de jeans negri si o camasa de aceiasi non culoare usor stramta ii scot bratele si pieptul masiv in evidenta.
Privirea imi cade pe buzele lui carnoase si pline, si faptul ca ar putea avea botox este complet exclus, caci par naturale si exact cum ar trebuii sa fie.

-Unde te las?Spune acesta si isi intoarce privirea spre mine scotandu-ma din ai analiza trasaturile.

-Te holbai la mine papusa? Vine imediat o alta intrebare si ma simt prinsa cu mâța in sac.

-Nu imi spune mie asa! Ii spun pe un ton aproape arogant imtorcandu-mi privirea spre geam.

-Sti avand in vedere ca te-am salvat ai putea fii mai draguta, spune si îmi arunca un zambet pervers ridicand spranceana.

-Oh te rog ma descurcam si singura, spun incercand sa par cat de credibilă pot, insa nici eu nu ma credeam.
In secunda urmatoare se opreste masina brusc iar eu imi intorc privirea sa aflu cauza.

-In cazul asta as vrea sa te vad cum te descurci sa ajungi acasa singura.

Spune afisand un zambet larg si multumit, cuvintele lui ma fac sa imi doresc sa fii tacut naibii din gura. Se pare ca Sidney asta care eu am vrut sa devin ma cam baga in belele.
Fara sa stau sa anticipez miscarea ma vad cum deschid usa si cobor din masina.

Super spun si imi dau o palma in cap mintal, ma aflu undeva intr-o pustietate totala, habar nu am unde sunt si cum voi ajunge acasa. Masina porneste si nebunul din ea pleaca lasandu-ma singura.

La naiba!! Spun dand cu piciorul nervoasa in asflat, ma trag mai pe margine si simt cum lacrimile isi fac aparitia.

Latura asta noua a mea ma bagat in belele, si uite-ma acum la naiba in praznic fara semnal la telefon, eu si gura mea mare!

Luminile puternice a unei masini ma fac sa inchid obligata ochii, faptul ca am plans si inca o fac in combinatie cu luminile puternice ma face sa simti mici intepaturi in ochii.

Masina se opreste langa mine si incerc sa imi iau mainile de la ochii sa vad ce se intampla. Sper doar din tot sufletul sa nu fie vreun nebun psihopat cu ganduri necurate.

Cu chiu cu vai deschid ochii si vad cum se apropie de mine ...nesimtitul care adineauri ma lasat balta aici.

-Ce ai patit printeso? Nu mai esti tare in gura? Spune razand apropiindu-de de mine.
Simt cum degetele lui mari imi ating obrazul stergand lacrimile fierbinti.

La contactul cu pielea mea pur si simplu raman incremenita, fara sa reusesc sa scot vreun sunet.

-Haide, urca te duc acasa! Spune deschizandu-mi portiera.

Intru fara sa zic nimic si ma fac mica in scaunul din dreapta avand grija sa cuplez centura.

-Adresa?

Ramai a mea iubito!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum