Ma aflu in masina cu toti cei mentinonati de Kira, indreptandu-ne spre local, ma intreb unde o fii Derek.
Glasul lu' Kate ma zgarie deja pe timpane, si daca va intrebati da, ea pare genul de papusa barbie doar ca in varianta roscata...vorbeste cu cineva la telefon deja de 15 minute.
Alexander si iubita lui Anne se giugiulesc incontinu iar Kira ocupa locul din dreapta lui Josh.Privesc pe geam incercand sa ignor discutiile tipei roscate cu persoana de la celalat capat al liniei telefonice....vorbesc incontinu despre balul ce avea sa urmeze, despre tot felul de rochii si pantofi.
Motorul masini se opreste si deschid usa aproape zburand din masina ne mai dorind sa stau un minut langa papusa din dreapta mea.
Dau sa pasesc peste pragul masini dar fara sa anticipez miscarea ma impiedic scotand un sunet mic inchid ochii asteptand sa fac contact cu asfaltul...Doua brate mari imi incolacesc trupul inainte sa cad.
Deschid ochii si in fata mea am cel mai frumos chip barbatesc vazut vreo data, ochii de smarald in lumina soarelui par acum de un albastru marin, fata lui nu schiteaza nici un sentiment, fapt ce ma face sa simt niste fiori reci.-Derek! Un glas ascutit imi zgarie timpanul iar in secunda urmatoare ma simt împinsă din bratele barbatului aproape fiind pe punctul sa cad de data asta.
Imi stabilesc echilibru si o vad pe Kate cum sare si il cuprinde pe Derk intr-o imbratisare.
Acesta nu schiteaza nimic, ramanand inmarmurit langa fata ce ii sarise la gat.Un fel de gelozie ma cuprinde si imi arunc ochii peste cap.
Il vad cum schiteaza un zambet stangaci peste umarul roscatei si ridica spranceana sus.
Decid sa ma rotesc pe calcaie si sa ma indrept spre cele doua cupluri care acum priveau toata scena amuzati.-Kira esti ok? Ma intreaba Kira atingandu-mi umarul. Mimez un da, si dupa ce nebuna roscata ii da drumul lui Derek ne indreptam spre intrarea cafenelei.
Aleg sa merg in spatele Kirei lasandu-i in urma noastra pe cei doi care acum discutau despre cursa de seara trecuta, defapt reformulez ea discuta el insa nu scotea nici un sunet.Cautam cu privirea o masa la care sa incapem toti, si gasim repede undeva in fundul cafenelei.
Ma asez la locul de langa geam, in fata mea asezandu-se cele doua cupluri Kira-Josh/Alexander-Anne.
Langa noi isi fac aparitia si cei doi. Derek se aseaza langa mine iar Kate bineinteles langa el, acum barbatul dintre noi fiind la mijloc.
Situatia asta ma face sa ma incrunt subtil insa o vad pe Kira zambind pervers fapt ce imi indica ca sa prins ca nu imi prea convine situatia.Nu imi place sa recunosc dar simt o oarecare gelozie....desi sunt constienta ca nu ar trebui, el nu imi apartine, dupa discutia de aseara care a fost aproape inexistenta nu m-am lămurit ce se petrece intre noi.
-Cu ce va servesc?
Vocea chelnerului ma face sa devin brusc atenta si sa realizez ca habar nu am ce sa comand.Fiecare spune pe rand ce isi doreste sa consume iar eu ma hotarasc sa cer o cafea cu lapte.
Imi scot telefonul din buzunar si butonez plictisita incercand sa caut orice alta ocupatie... cele doua cupluri discutau intre ele chestii de cuplu preuspun.. iar cei doi din stanga mea, ei bine....Kate ii povesteste lui Derek despre rochia ei de-a dreptul mirifica si splendida iar acesta se preface interesat ascultand.
Observ ca am un apel pierdut de la mama si descid sa ii dau un mesaj cum ca sunt la cursuri si nu pot vorbi. Nu imi place sa mint, dar daca i-as raspunde acum si-ar da seama cel mai probabil ca defapt nu sunt la scoala, ias asta clar ar enervao.
-Sid? Nu mi-ai spus cum ai ajuns azinoapte acasa?
Vocea Kirei ma face sa ridic brusc ochii din telefon si nustiu cum naiba toata lumea a devenit atenta la mine, imi indrept privirea spre Derek care parca astepta curios schitand un zambet sa vada ce voi raspunde.La naiba alt moment mai potrivit nu si-a gasit sa ma intrebe? Acum sa gasit ea sa faca pe interogatoriu...
-Chiar asa Sid, Kira te-a cautat vreo jumatate de ora si nu te-a gasit nicaieri. Vocea lui Josh ma face sa revin din nou atenta la Kira care astepta un raspuns.
-Ammm....am luat un taxi.
-Am inteleees...un taxi... Vorbele Kirei sunt cat se poate de ironice ceea ce ma face sa realizez ca nu ma crede.
Un zambet ii apare pe fata si il priveste chioras pe Derek...apoi isi intoarce privirea spre mine.Sunt scoasa din situatia jenanta de chelnerul care ne aduce bauturile si iau o gurita mica din cicoarea maronie....brusc simt o mana pe piciorul meu si la acest contact aproape scuip lichidul fierbinte ce imi alinta papilele gustative. Fapt ce il face pe Derek sa scape un chicot mic in barba, ma asigur sa ii arunc o privire urata si imi intorc privirea.
Mana lui inca isi face odihna pe piciorul meu.... subtil pe sub masa, ferita de privirile curiosilor iar eu incerc sa ma prefac atenta la orice altceva...
-Mai aveti de gand sa va intoarceti careva la colegiu? Vocea Annei sparge linistea.
-Eu. Raspunsul meu nu intarzie sa apara si privirea urata aruncata de Kira imi da de inteles ca ea sigur nu sa va intoarce.
-Si eu trebuie sa ma intorc am de rezolvat ceva urgent. Spune Kate si deodata parca nu m-as mai intoarce la colegiu.. :)
-Ma gandeam sa mergem la mine, ai mei nu sunt oricum acasa deci poate vedem un film. Spune Anne.
-Imi pare raus cumpo dar eu chiar nu trebuie sa plec. Spune roscata ridicandu-se de pe scaun si isi imbraca jacheta.
-Sid hai si tu te rooog, mama si tatal tau se intorc azi iar daca vom veni separat vor intra la banuieli. Spune Kira cu un glas rugator ce ma face doar sa aprob afirmativ din cap...
Dupa ce baietii achita nota ne ridicam de la masa indreptandu-ne spre iesire...
-Derek, ma poti duce tu te rog la colegiu? Intreaba roscata facand o fata de aia de catelus.... ah ce i-as muta putin mutra de la loc.
-Iti pot chema un taxi..vine raspunsul lui Derek si un chicot mic de bucurie rasuna inauntrul meu.
Kate face o fata bosumflata si mimeaza un ok...Asteptam in fata localului pana taxiul papusi aici prezenta ajunge, si ne indreptam spre parcare.
Kira urca bineinteles in fata langa Josh iar eu astept sa intre celalat cuplu ca apoi sa ii urmez.-Sid! Hai cu mine. Vocea lui Derk ma face sa ma intorc vazandu-l cum e pe cale sa urce la volan, in mintea mea topai de bucurie si ma indrept agale spre masina lui incercand sa nu schitez nimic, nu vreau sa creada ca sunt vreo disperata, dar in sinea mea dupa cum am spus topai de bucurie :)
CITEȘTI
Ramai a mea iubito!
Romance••• Vor putea doua extreme sa se atraga atat de mult incat sa ramana lipiti pentru totdeauna? Ceea ce la inceput a fost doar o joaca pentru " Lucifer" aceasta ajunge sa ii fie lovitura fatala. Va putea oare Sidney sa il primeasca pe diavolul in p...