19

380 15 9
                                    

-Kira lasa-ma!

-Sid te rog!

-Nu am timp! Minteam cu nerusinare, insa nu vroiam sa port o conversatie cu ea.

-Ok asculta-ma doar doua minute!

Ma opresc si oftez in timp ce ma intorc spre ea.

-Sid, totul a fost doar o mare neintelegere, uite, vin-o deseara la pista  si iti promit ca nu iti va parea rau, meriti o explicatie. Te rog Sid.

-Nu promit nimic!

_______________________

-Hei Sid pot sa intru?

Vocea Amandei se aude de dincolo de usa.

-Doar doua minute.

Tocmai ce ieșisem din dus, imi iau repede un halat pe mine si ii deschid usa, aceasta statea cu o tava cu mancare in mana.

-Hei, nu ai coborat la cina si ma gandeam sa iti aduc poate mananci mai tarziu.

Spune zambind facandu-i loc sa intre in camera, aseaza tava cu mancare pe birou si o vad ca se aseaza pe pat.

-Multumesc Amanda dar nu trebuia sa te deranjezi, nu prea am pofta de mancare in ultima vreme.

‐Vino aici!

Spune cu un ton cald  si ma indeamna sa merg langa ea, in secundele urmatoare o simt cum ma cuprinde intr-o imbratisare.
Oh aveam asa mare nevoie de asta....o imbratisare in zilele astea in care mi-am simtit inima rupta in bucatele imi fusese tare dor de mama si imbratisarile ei, rare, dar calde.
Imi scufund capul in pieptul ei si simt cum lacrimile isi fac aparitia lasand la iveala mici suspine.

-Draga mea, nici un barbat din lumea asta nu merita satisfactia sa te vada suferind.

-Cum ti-ai dat seama?  Spun in timp ce privesc in jos, nu ma asteptam ca fara sa fie nevoie sa zic nimic...ea sa stie..

-Oh scumpo, si eu am fost ca tine, o am si pe Kira care a trecut prin tot felul de despartiri.

Spune si cu doua degete imi sterge lacrimile ce imi alunecau pe obraji. Avea o voce calda care imi dadea o oarecare liniste.

-La mine e mai complicat......

-Draga mea, toate relatiile par complicate, dar sunt asa pentru ca noi vrem sa fie asa...nu lasa nici un barbat care va iesi din viata ta sa vada cat de mult suferi, nu merita sa te injosesti pentru nimeni. De fiecare data cand pici, ai grija sa te ridici cat de repede poti, mai mandra si mai increzatoare ca niciodata, aratai ce a pierdut, si aratai ca el a pierdut nu tu.
Esti tanara si extrem de frumoasa ai toata viata inainte, nu merita sa stai sa suferi pentru un dobitoc care cel mai probabil nu a stiut ce a pierdut. Aratai ca viata merge inainte scumpo cu sau fara el.
Nu ii da satisfactia sa te vada cum te distrugi incet.

-Multumesc Amanda, multumesc mult!

Spun si o prind intr-o imbratisare stransa, toate cuvintele ei m-au linistit si mi-au oferit o alta stare de spirit, aveam si simteam nevoie sa imi spuna cineva toate lucrurile astea.

Dupa ce Amanda plecase, ma hotarasem ca voi merge la pista, am sa ascult ce aveau de spus. Trebuie.

Imi iau repede o pereche de blugi negri cu mici crestaturi in genunchi, o maleta alba si in picioare o pereche de adidasi alb. Parul il las dezlegat pe spate si trasez la ochi doua lini de tus, putin rimel si un luciu de buze.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 11, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ramai a mea iubito!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum