9

255 12 0
                                    

Derek pov.

Dupa cursa castigata toata lumea sa adunat in jurul meu sa ma felicite, printre multimea de oameni adunati o vad pe mica bruneta stand de vorba cu adversarul meu Nate, nu imi pot da seama ce vorbesc dar vad ca isi zambesc,  lucrul asta ma face sa ma enervez desi nu ar trebui, ce naiba doar nu am inceput sa devin gelos, mai ales ca nu as avea de ce.
Incerc sa ma concetrez pe altceva si imi intorc privirea spre Josh.

-Plec, ne vedem la petrecere. Spun catre aceasta.. ma urc in masina ambalez motorul si aproape zbor de pe loc.

Mereu am fost fan al vitezei, desi parintilor mei nu le prea convine lucrul asta nu au ce face, ziua sunt fiul perfect implicat in afacerea familiei si mereu cu capul pe umeri, insa noaptea e a mea. De la curse ilegale pana la petreceri private.

Strang tot mai tare de volan iar acul urca rapid spre 200km/h...mereu cand apas prea mult acceleratia imi simt venele pline de adrenalina.

Ma apropii de poarta mare de la intrare iar portarul o deschide lasandu-ma sa patrund inauntru. Cobor din masina si in capul scarilor o vad pe mama vorbind la telefon.
Ii fac semn cu mana nevrand sa o deranjez si intru in casa cu tinta dormitorul meu.

Imi las hainele sa coboare pe gresia rece din baie si ma bag sub dus.
In ultima vreme m-am tot gandit cum sa o vrajesc pe mica bruneta, nustiu de ce dar ma atrage foarte mult...ceea ce e tare ciudat stiu ca pot avea orice femeie la picioarele mele, insa ea, ea pare atat de inabordabila.

Imi iau o pereche de pantaloni negri si o camasa de aceiasi non-culoare, care mi se aseaza perfect pe corp mulandu-se pe abdomenul masiv, imi aranjez putin freza, iau cheile si ies.

_______

Ajung in fata localului unde imi voi sarbatorii victoria in seara asta si dupa zecile de masini parcate imi dau seama ca am intarziat putin, toti prieteni mei fiind deja ajunsi. Un gand bizar imi trece prin minte si ma face sa ma intreb daca va fii si ea in noaptea asta aici. E trecut d eora 2:00 deci sunt sanse foarte mari sa nu fie. Nu pare genul caruia sa ii placa astfel de petreceri, inca ma mir cum de a venit la cursa, insa probabil Kira a fortato cumva.

Dezchid usa si mirosul de alcool combinat cu tutun ma face sa ametesc usor, inaintez cativa pasi in ceea ce vad ma lasa mut.

Undeva in multime o vad pe mica bruneta intr-o rochie rosie scurta mult prea scurta dansand cu Nate pe o melodie lenta. Fara sa realizez muschii mi s-au incordat acum avand pumnii inclestati. Cred ca daca ar fii posibil fum pe nas as scoate acum.

-Frate! Ai ajuns.
Vocea lui Josh ma face sa ma trezesc la realitate si imi scutur usor capul acum devenind atent la aceasta.

-Da.

-Hai sa bem ceva.

Ne indreptam spre bar unde chelnerul ne serveste cu bautura. Incolacita de Josh bineinteles era Kira, nustiu de ce dar in momentele astea imi vine sa o iau la palmi, desi e aici si vede o lasa pe Sid in prezenta acelui nenorocit.
O durere puternica imi sageata mana iar cand cobor privirea vad ca sparsesem paharul cu lichidul incolor in mana, acum sangele prelingandu-se pe podea.
Iau un servetel si merg la baie avand grija sa sterg orice urma de sange sau sa scot fiecare ciob.

Ies din baie si scena ce mi se derula in fata ochilor ma face sa ma infurii, Sid care dadea pe gat un shot, bineinteles insotita de Nate.
Fara sa anticipez ma trezesc ca merg sprea ea si o apuc de mana inainte sa de-a pe gat si cel de al doilea pahar.
Cand mana mea face contact cu bratul ei aceasta ma priveste chioras. O trag de mana pana la masina, iar ea spre surpinderea mea nu spune nimic doar ma urmeaza.

-Ce te-a apucat?! Aproape tipa aceasta incercand sa scape din stransoarea mea cand ajungem la masina din fata aleei.

-Intra in masina! Aproape tip catre ea ,iar aceasta ma priveste speriata. La naiba o sperii si nu vreau asta.

-Sid te rog sa intri in masina.
Spun a doua oara cu un glas mai bland deschizandu-i portiera, iar ea se comformeaza asezandu-se pe scaun. Inchid portiera si ocolesc masina ocupandu-mi locul.

Bag cheile in contact si accelerez pornind de pe loc. Nu spune nimic doar priveste in fata, pe chipul ei nu se poate citi nici o emotie, cel mai probabil paharul cu tarie dat pe gat si-a facut efectul.

-De ce? Glasul ei ma face sa imi intorc privirea spre ea si o vad ca ma priveste.

-De ce ce Sid?

-Ce vrei de la mine?  Oh de ai stii cate as vrea de la tine....

-Nu inteleg. Prefer sa ii spun totusi asta...

-Nu eu sunt cea care nu intelege. La inceput te comporti urat, apoi dintr-o data devi erou, apoi devi nesimtit, ma saruti, ai intrat in camera mea brusc fara vreun motiv, ai ramas sa ma supraveghezi pentru ca am fost bolnava, te-am batut cu cureaua si ai plecat fara sa spui nimic, esti indiferent toata seara iar acum ca am stat de vorba cu cineva ai venit si m-ai tras cu forta de acolo! Ce vrei de la mine Derek Ce?!
Glasul ei care acum striga la mine, ma face sa simt niste fiori reci pe sira spinari.
Pare ca toate astea o deruteaza si o infioara. Nu vreau asta, dar ea nu imi da de ales.

Opresc masina cobor si ii deschid  portiera, aceasta coboara urmandu-ma.

Ne oprim si ajungem langa o bancuta, ma asez facandu-i semn spre locul liber de langa mine iar ea se aseaza cu o oarecare retinere.

Capitol incheiat.
Scuzati greselile gramaticale, scriu de pe telefon + cel mai des noaptea.
Astept pareri😊
Va place sau nu? As vrea sa stiu daca sa mai continui. Astept si sfaturi.
Urmatorul capitol va fii din prespectiva lui Sid.

Ramai a mea iubito!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum