7

292 13 0
                                    

Sidney.

Dupa ce Derek a primit un apel si a trebuit sa plece, Josh a chemat un taxi care ne-a lasat pe mine si Kira acasa.

Dupa apelul telefonic cu Emma imi vine sa sar in sus de bucurie, care erau sansele ca cea mai buna prietena a mea din liceu sa se mute in NY si mai ales la acelasi colegiu cu mine.

Fata roscata cu parul ca focul si niste ochii verzi deschisi mi-a fost aproape in cele mai dificile momente, cand am sunato mereu a fost acolo pentru mine, dupa divortul alor mei, ma simteam atat de derutata si singura ea a ales sa stea cu mine si sa ma scoata dintr-o posibila depresie.
Nu imi vine sa cred ca in mai putin de doua saptamani cel mai probabil vom sta aici si ne vom uita impreuna la seriale cu un bol mare de floricele si cu zambetul pana la urechii amuzandu-ne pe seama diferitelor amintiri.

Prietenia noastra a fost mereu ciudata, noi fiind foarte diferite la caracter si nu numai, daca eu sunt timida, si cuminte, ea e fix opusul, e cea mai indrazneata fata pe care o cunosc, are o incredere interminabila in ea si face mereu ce o taie capul, mai exact e genul de persoana caruia ii place sa traiasca la cote maxime, intens si periculos.

••••

Razele soarelui au patruns in dormitor iar asta ma face sa deschid stangaci ochii, arunc o privire la ceas si vad ca e aproape ora 12:00, astazi e sambata deci nu trebuie sa merg la colegiu.
Ma ridic lenes din pat si pornesc spre dus, las picaturile fierbinti sa imi mangaie o data cu gelul de dus pielea, imi simt toti muschii relaxati.

Ma pozitionez in fata sifonierului de unde aleg o pereche de pantaloni de trening si un maiou alb, imi prind parul intr-un coc ciufulit si cobor spre bucatarie.

Linistea din casa ma face sa ma intreb unde e toata lumea, fiind weekend nici tata nici Amanda nu lucreaza, Kira probabil doarme inca.
Intru in bucatarie si cand torn apa in pahar un bilet lipit pe frigider imi distrage atentia.

Fetelor a trebuit sa plecam urgent pana in Madrid, ne vom intoarce peste 3 zile.
Mama si tata.

-Petrecereeeee!!!!
Glasul Kirei care imi urla in ureche aproape imi sparge timpanul, se pare ca fara sa observ aceasta a ajuns in spatele meu, probabil citind si ea biletelul.
Ma intorc sa o vad mai bine si aceasta topaie prin toata bucataria in pijama de fericire.

-Tu chiar vei da o petrecere? O intreb uimita ridicandu-mi spranceana.

-Nu!Noi vom da o petrecere.

-Kira, imi pare rau dar nu ma bag. Spun si ma rotesc pe calcaie urcand spre camera mea.

Intru in dormitor si ma trantesc pe patul moale din mijlocul incaperii.

Sper ca Kira sa nu se supere dar chiar nu am chef sa iau parte la o petrecere dupa cele intamplate la prima si ultima petrecere la care m-am lasata tarata de ea.
Chiar daca petrecerea va avea loc in casa noastra voi face tot posibilul sa nu ies din dormitor.

Imi arunc fugitiv ochii spre geam si vad ca astazi e una din acele zile frumoase si insorite de toamna, ma schimb in echipamentul sportiv cu gandul ca as vrea sa alerg putin in parc.
Nu obisnuiesc sa alerg des, dar uneori imi place, este cel mai bun mod de a te conecta cu natura.

Cobor in sufragerie si o vad pe Kira vorbind la telefon cu cineva despre nustiu ce bautura, cel mai probabil face pregatiri pentru deseara, ii fac semn ca plec in parc iar aceasta aproba in semn ca a inteles...imi iau din bucatarie un mar si ies pe usa.

__________________

Imi simt respiratia tot mai sacadata si ma asez pe o bancuta din parcul in care adineauri alergam.
Peste tot e plin de copii si cupluri de indragostiti. Nustiu de ce dar la aceasta iluzie gandul imi zboara la Derek, desi am spus ca vreau sa mi-l scot din minte nustiu cum reuseste sa patrunda iar si iar. Nu inteleg ce se intampla cu mine dar din seara aceea parca am inceput oarecum sa simt ceva pentru el, desi nu cred ca ar fii prea posibil, poate un sarut sa iti dea atatea batai de cap? Oricum un lucru e cert nu are rost sa imi fac iluzii, nici intr-o mie de ani nu s-ar uita la mine, nu ma apropii nici pe departe de papusile barbie cu care isi face aparitia prin liceu sau fotomodelele de pe covoarele rosii al eventimentelor.

Pierduta in ganduri fiorii reci imi strabat corpul, se pare ca cerul sa intunecat dintr-o data ceea ce anunta o futurna destul de puternica. Ma ridic de pe banca si plec spre casa cu pasii cat de cat rapizi.
Si cum furtuna nu poate intarzia prea mult simt picaturile reci cum imi patrund prin haine facandu-ma sa tremur la contactul cu ei. Desii mai am cateva strazi bune pana sa ajung acasa ma opresc intr-o statie de autobuz pana se mai domoleste cat de cat ploaia, imi vine sa imi dau una in cap ca nu mi-am luat banii la mine, altfel acum eram intr-un taxi in drum spre casa.
Imi scot telefonul din buzunar si vad ca sa facut deja ora 17:00 nici nu stiu cum a zburat timpul.
O apelez pe Kira in speranta ca poate va veni ea dupa mine insa suna ocupat.
La naiba! Cel mai probabil petrecerea o fii inceput!

_____________
Dupa ce am mai asteptat degeaba vreo ora jumate in statie am decis sa pornesc pe jos totusi, ploaia nu dadea semne sa se opreasca, si uite-ma uda leoarca in fata casei unde o multime de masini isi faceau simtita prezenta, pot auzii inca de pe alee muzica tare cum rasuna in boxe. Ajunsa in fata usii imi fac curaj, trag aer in piept si intru.

Timpul parca se opreste in loc si toata lumea ma priveste ciudat. Normal ca ma privesc ciudat cel mai probabil arat ca o pisica plouata, la propriu si la figurat. Prin toata multimea cu privirea atintita la mine il vad si pe el sta lejer pe canapea cu Josh si inca alti baieti pe care nu ii cunosc, si ma priveste ciudat.
Aleg sa le arat un zambet fortat si o iau la fuga pe scari spre dormitorul meu.
Insfarsit!

Merg la baie si scap de hainele ude leoarca , ma bag sub dus si las apa fierbinte sa imi incalzeasca tot corpul, imi e al naibii de frig, vreau doar sa ma imbrac in niste pijamale pufoase si sa ma bag sub plapuma la caldurica.

Ies din dus infasurata intr-un prospop si deschid usa inaintand in dormitor. Raman muta cand il vad pe Derek asezat lejer in patul meu privind tavanul pret de cateva secunde acum tintindu-ma cu privirea.
Ce naiba cauta in patul meu?


Astept pareri🙂
Sfarsit de capitol.
Oare ce cauta infumuratul nemernic?

Ramai a mea iubito!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum