●●●
Imi iau repede o pereche de blugi albastri si o bluzita alba, ma incalt cu o pereche de adidasi de aceiasi culoare ca
bluza si arunc o privire in oglinda. Tinuta asta imi pune in evidenta corpul, mereu mi-a placut corpul meu, blugii stramti imi face fundul bombat si mai bombat iar bluzita care pare usor transparenta lasa usor la iveala sanii usor plinii.
Dupa ,am aplicat niste machiaj , desi nu ma pricep foarte bine cred ca am reusit sa fac ceva cat de cat frumos.Imi iau rucsacul si cobor in sufragerie unde tata si Kira ma asteptau.
-Buna dimineata! Scuze daca am intarziat.
-Nu ai întârziat scumpo, spune tata zambind.
Ma asez pe locul din spate langa Kira, si ma uit pe geam, totul era asa diferit fata de locul din care veneam, New York e un oras prea mare pentru mine, imi e frica de faptul ca poate nu voi reusi sa ma acomodez, si sa imi fac prieteni.
-Esti ok? Se aude o voce ce ma scoate din transa, si spre surprinderea mea intrebarea vine de la Kira, nu am vorbit aproape deloc cu ea de cand sunt aici.
Aprob afirmativ din cap si imi intorc iar privirea spre geam. Las melodia de la radio sa imi invadeze urechile si inchid ochii.
●●●COOPER UNION
Colegiul in care urmeaza sa imi petrec timpul urmatori ani.
Dupa ce tata pleaca raman in fata liceului cu Kira, imi face semn sa o urmez iar eu ma conformez.-Uite azi e prima zi, incearca te rog sa nu te bagi in belele, ai grija unii pot fii mai duri decat par. In colegiul asta nu e totul atat de roz precum pare, asa ca ai grija. Imi spune Kira privindu-ma in ochii ...parca dandu-mi sfaturi ca si cand acum as pleca in razboi. Oare chiar asa rau sa fie? Ce naiba doar nu am ajuns in iad.
Intram in colegiu unde holurile sunt pline de adolescenti, fiecare grupati in diverse grupulete, ca in fiecare colectiv.
-Haide! Ma trage Kira de mana, inaintamd pe holul plin de adolescenti si le pot simti privirile arzatoare.
-Unde? Intreb tarata de Kira.
-Mergem la secretariat sa iti iei orarul. Spune aceasta ridicand spranceana si aruncandu-mi o privire ca si cum ar fii trebuit sa ma prind deja de asta.
-Kira! Un glas masculin o striga si amandoua ne intoarcem sa vedem de unde vine vocea.
Spre noi isi fac aparitia un baiat zambind larg, tipul era foarte bine facut, mai mult ca sigur trage de fiare la sala, parul blond ii scoteau ochii albastri in evidenta iar blugii si tricoul de aceiasi culoare neagra ii defineau corpul bine sculptat.
-Ce faci iubito? Spune zambind si o saruta pe Kira, deci cred ca el este baiatul de zilele trecute...iubitul ei.
-Cine este? Intreaba acesta cand se desprind din sarut facand referire la mine.
-Josh, ea e Sidney, sora mea vitregă. Spune Kira fara vreun sentiment expresiv.
Acesta intinde mana spre mine spunandu-si numele iar eu il urmez.
-Imi pare bine de cunostiinta Sid!spune acesta zambind iar eu ma rezum la a da din cap aprobator.
●●●
Dupa ce iau orarul ma indrept spre clasa, aveam engleza prima ora, asa ca ma grabesc sa nu intarzii, Kira mi-a spus cate ceva despre fiecare profesor, si mai ales ca majoritatea urasc cand cineva intra dupa ei.
CITEȘTI
Ramai a mea iubito!
Romance••• Vor putea doua extreme sa se atraga atat de mult incat sa ramana lipiti pentru totdeauna? Ceea ce la inceput a fost doar o joaca pentru " Lucifer" aceasta ajunge sa ii fie lovitura fatala. Va putea oare Sidney sa il primeasca pe diavolul in p...