Derek pov.
Dupa ce imi las mica bruneta acasa, pornesc spre casa, gandindu-ma la scena de la picnic, doar gândul la asta ma face sa am o erectie in pantaloni. La dracu! Stiam e ca virgina, adica nu stiam suta la suta, dar banuiam ...nu ma deranjeaza asta, din contra ma face sa o vreau mai mult si mai mult. Doar gandul ca as putea fii primul barbat care ii strapunge vaginul face ca erectia din pantaloni sa devina dureroasa.
Ajung acasa , dupa ce imi salut parinti care erau ocupati vorbind la telefon despre afaceri ca de fiecare data, urc in camera mea.
Familia mea detine o afacere de imobiliare, de fapt nu doar o afacere, ci au facut din asta un intreg lanț cunoscut in mai multe tari, facand asocieri cu diversi oameni celebri, tata tot trage de mine sa ma dau pe breazda si sa mostenesc afacerea familiei, insa se pare ca acest Derek nu are asta in planurile actuale. Mi se pare prea plictisitor tot ce face el, incerc sa ma mai implic cateodata, dar asta nu se intampla in fiecare zi.
Ies din dus cu un prosop infasurat in jurul taliei si o idee imi lumineaza creierul.
"Sid?" Tastez si apas pe trimite
"Da?" Raspunsul ei nu intarzie sa apara.
"Vrei sa vi la bal cu mine?"
Au trecut deja 10 minute si nu am primit nici un raspuns......
Poate a adormit, era deja destul de tarziu...°°
Aproape adormisem cand bipaitul telefonului de pe noptiera ma face sa tresar."Da"
Super! Nu imi sta in caracter dar un zambet imens imi apare pe fata. Intr-un timp asa scurt fata asta a reusit sa ma faca sa simt lucruri pe care nu as fii crezut ca le poate simti un barbat, mereu am fost de parere ca dragostea e un cliseu.
Nu stiu daca asta se numeste "indragosteala" dar ce simt pentru ea nu se poate compara cu alte aventuri de pana acum.
Mereu am cautat prazi usoare nu imi place sa stau sa filrtez, scurt si la obiect. Cea mai lunga "relatie"a mea, adica mai bine zis "aventura" a fost cu Lola, caruia era de ajuns sa ii dau un mesaj si venea pregatita, numai buna pentru tavalit. Mereu am fost pe principiul i-o tragi si pleci._________
Cobor in sufragerie si ii vad pe ai mei stand la masa, mama vorbea la telefon ca de obicei, iar tata tasta cu un mare interes pe laptop.
-Buna dimineata! Iar acestia imi raspund prin semne. Par prea ocupati pentru a spune ceva. Ma aplec si iau din fuga un mar insa atentia imi este distrasa de tata care imi face semn sa astept.
Ma asez pe scaun si astept....mama termina conversatia si amandoi devin atenti la mine.
-Derek, avem de discutat ceva foarte important. Spune tata cu un glas serios ingrijorator pentru mine, el era mereu serios dar acum parea grav.
-Da? Ce sa intamplat?
-Saptamana viitoare vin in vizita niste oameni foarte importanti, as vrea sa fii prezent si sa te porti mai mult decat civilizat.
Mai exact asta insemna pe intelesu meu, vin oameni de afaceri de pe urma carora am putea avea de castigat iar eu trebuie sa par responsabil cu capul pe umeri si bla bla bla...
-Asa voi face. Spun si imi rotesc ochii ridicandu-ma.
Lor nu le prea convenea comportamentu si " lipsa de responsabilitate" care o aveam dupa spusele lor, de asta de fiecare data cand ceva important avea sa se intample ma anuntau sa ma comport cum trebuie.
Bine, aveau si ei motivele lor...In urma cu 1 an
Parinti mei au dat o petrecere in numele unei organizatii caritabile, la care au fost invitati diversi oamnei importanti si influenti, printre care bineinteles unul mai important cu care tata avea de gand sa incheie o afacere destul de profitabila pentru compania noastra.
Persoana in cauza era un batranel libidinos la vreo 70 de ani, putred de bogat. Acesta isi facu aparitia la bratul unei domnisoare care avea in jur de 20-21 de ani, o roscata carliontata al naibi de atragatoare.
I-am aruncat toata seara priviri cu subinteles, si nu mare mi-a fost mirarea cand mi-a inteles propunerile din priviri.
Ne-am retras amandoi intr-un dormitor in care ne-am facut de cap mai bine de doua ore pierzand notiune timpului, in timp ce tanara roscata plina de hormonii si dorinta imi face un oral mai bine decat senzational peste noi a intrat fix mosul care aproape facuse un atac de cord.
Si dupa cum va puteti imagina clar acesta nu a mai vrut sa incheie nici un fel de afacere.Dupa ce evenimentul sa incheiat a trrbuit sa ascult predica tatei care ma considera principalu vinovat...de parca eu am tarato cu forta in patul meu, era ceva de așteptat daca nu eram eu, sigur era altcineva, nu cred ca bosorogul o mai putea satisface.
Prezent.
-Hei!
Un glas atat de familiar ma trezeste din amintiri si o vad pe mica bruneta cum se aseaza langa mine pe capota masini. Ajunsesem in parcarea colegiului.
-Buna iubito!
Ma pozitionez in fata ei si o sarut, imi era al naibii de dor de buzele ei fine si catifelate.
-Vai dar ce avem noi aici?!
O voce masculina si enevanta pe care pot spune ca o urasc ne face sa ne desprindem din sarut si il atintesc cu privirea pe barbatul din fata mea.-Buna Nate!
Il saluta mica mea bruneta.-Ce vrei Nate? Scuip vorbele privindu-l dezgustat.
-Oh cineva e morocanos. Spune el batjocoritor.
-Spune ce vrei si nu ma fa sa iti sterg zambetul de pe moaca.
-Baietii vor sa stie cat mai dureaza, toata lumea e in extaz.
-Nu e momentul potrivit Nate, stiu ce vrei sa faci si nu o sa-ti mearga, credeam ca am lamurit situatia.
-Asta inseamna ca ai pierdut deja?
Spune zambind, asta si asteapta dar nu ii voi da satisfactia, intre mine si Nate era mai mult decat o simpla rivalitate ci mai degraba o lupta continua care nu cred ca avea sa se sfarseasca prea curand. Amndoi eram la acelasi nivel , exceptand cursele in care toata lumea stia ca nu ma poate egala... candva in copilarie eram prieteni foarte buni, parinti nostri organizau excursi impreuna, il consideram pe Nate fratele pe care nu il avusesem niciodata, asta pana cand intre parinti nostri aparura niste divergente legate de afaceri, de atunci familile noastre au devenit rivale. Nu credeam ca asta ne va afecta si pe noi ca copii, si nu a fost asa pana in liceu, cand fara sa realizez de la inceput dar Nate incerca mereu sa imi demonstreze ca e mai bun si ca poate mai mult.
Ce parere aveti de Nate?
As aprecia o parere si poate si un vot.
CITEȘTI
Ramai a mea iubito!
Romance••• Vor putea doua extreme sa se atraga atat de mult incat sa ramana lipiti pentru totdeauna? Ceea ce la inceput a fost doar o joaca pentru " Lucifer" aceasta ajunge sa ii fie lovitura fatala. Va putea oare Sidney sa il primeasca pe diavolul in p...