Cobor din masina lui Josh cand ajungem in fata casei noastre, masina tatei era parcata semn ca ajunsesera.
Era trecut cu putin peste ora 16 ma rog doar sa nu isi fii dat seama ca noi defapt nu venim de la scoala. Cursurile se termina de obicei la ora 15 deci faptul ca am inatziat aproape o ora nu ar trebuii sa ii duca la banuieli.
Ma bazez totusi pe experienta Kirei si inaintez in fata cu "domnisoara intrerupe in momente toatal nepotrivite" la cativa metri in spatele meu, ea ramanand sa isi ia ramas bun de la iubitul ei, lucru ce hm...eu nu am apucat sa o fac. Dar stai...Derek nu e iubitul meu...sau poate e? La naiba habar nu am cum sa numesc ce e intre noi.
Deschid sfios usa si ii zaresc pe cei doi adulti stand relaxati pe canapea privind la tv.
-Hei fetelor!
Spune tata zambind ridicandu-se de pe canapea in acelasi timp cu Amanda.In urmatoarele secunde suntem amandoua invaluite in pupici si imbratisari.
-Cum sunteti fetelor? Va-ti descurcat? Intreaba Amanda zambindu-ne prieteneste.
Aprobam amandoua din cap si ne asezam la masa.
-Sid, te-ai acomodat la scoala? Ti-ai facut prieteni draga mea? Intreaba tata, si simt cum o panica usoara ma cuprinde. Mai mult am chiulit decat sa frecventez scoala.
-Da tata.
Ii raspund cat de credibil pot si incerc sa schitez un zambet, aproape incenadu-ma cand o vad pe Kira ca incepe sa rada cu subinteles.
Ii arunc o privire urata si ea imi face semn ca gata tace.-Dar voi dragelor, va-ti imprietenit? Intreaba Amanda.
-Da mama, se pare ca atat eu cat si Sidney avem multe in comun, si chiar si aceleasi gusturi in anumite situati.
Raspunde Kira cu entuziasm, aruncandu-mi priviri cu subinteles pricepand imediat la ce face referire.Fata asta e tare de treaba dar uneori ar trebuii sa isi tina gura :D
__________________
Dupa masa am urcat in camera mea, am facut un dus si m-am pus sa invat cate ceva...cum nu am fost la scoala am ramas putin in urma cu lectiile iar faptul ca, cat am fost la scoala nu am fost prea atenta la ce se preda ma face sa fiu total afona.
Un bipait ma face sa ridic ochii din cartea de matmatica si ma intind spre telefonul de pe noptiera patului meu.
"Ce faci iubito?"
Textul imi apare pe ecran, de la un numar necunoscut....
Oare sa fie Derek? Dar nu ar avea de unde sa aiba numarul meu caci eu nu i l-am dat, cei drept nici nu mi l-a cerut.
Aleg sa blochez telefonul fara sa raspund si dau sa pun telefonul inapoi de unde l-am luat cand un alt bipait se aude iar ecranul telefonului se aprinde.."Sunt Derek...vi maine la colegiu?"
Un alt mesaj isi face aparitia elucidandu-mi bănuielile.
"Buna iubitule! Da voi veni, tu?" Tastez apoi sterg repede deoarece de ce
sa nu recunosc mi-ar fi rusine sa trimit asa, desi as vrea :)"Da vin" tastez si de data asta apas trimitere.
"Vin sa te iau la 7:30."
Citesc mesajul si parca imi vine sa topai in sus de fericire pe fata mea aparand un zambest aproape dureros de larg.
Dupa cateva secunde de fericire si ezitare, deblokez telefonul si apas pe reply.
CITEȘTI
Ramai a mea iubito!
Romance••• Vor putea doua extreme sa se atraga atat de mult incat sa ramana lipiti pentru totdeauna? Ceea ce la inceput a fost doar o joaca pentru " Lucifer" aceasta ajunge sa ii fie lovitura fatala. Va putea oare Sidney sa il primeasca pe diavolul in p...