Abel pov
Doja patjeter te takohesha me Mabelin dhe pas takimit me ate u sqarova pak. Nga njera ane mendja ime me thoshte se ajo kishte luajtur me mua dhe vellain tim por nga ana tjeter zemra nuk e pranonte kete gje.
Mabeli nuk ishte nga ato vajza qe luante me te tjeret. Sa per interesin e lekeve te babait duhet ta shof..nuk di jam shume konfuz. Cdo gje eshte kaq e veshtire. Nuk dua te besoj se pas asaj fytyre te embel dhe engjellore te fshihet nje interesaxhie e djallezuar qe ka luajtur me te gjithe.Mabel pov
Ishte mengjes kur me doli gjumi me dhimbje sysh.
Mami me kishte bere mesazh qe ta paketoja valixhen pasi do iknim ne nje ishull aty afer ne shtepine e Eduartit.
Mos ....
Do jene edhe Abeli me Arnoldin.
Vetem me ata ne nje shtepi.Se dija cme priste. Epo pushimet nuk kishin ku shkonin me keq se kaq.
Doja te merrja jeten ne kontroll dhe do e beja direkt kete gje.
Bera gati valixhen dhe vetem kur shof qe edhe Abeli i cili ishte ne katin tim po behej te zbriste poshte.A- Si je sot?
M-them me mire. Pak e veshtire per te pertypur gjerat po mire. Po ti?
A-me i qete se dje dhe doja te thoja qe te besoj. Do mundohem qe keto pushime ti kalojme ne qetesi. Te clodhemi. Te te shof nese je sic une te kam njohur... dhe tani do jemi pak me afer bashke.
U ndjeva me e qetesuar.Zbrita poshte dhe cte shikoja. Ishin Eduart mami dhe Arnold.
Eduarti tha se do te shkonim tek shtepia e tij e cila ndodhej ne nje ishull aty afer. Emrin sia fiksova dot por mezi po prisja pas qetesimit nga Abeli.
Per te shkuar aty do iknim me nje jaht te vogel qe ai kishte.M- Ok pra kjo eshte e jotja Eduart?
E-po.
Abel- kete vogelushen babai as e leshon per qamet. As nje xhiro sta jep. Me shume do kete sesa njerezit..apo jo edo ?
E- sa per te qeshur Abel.
Arn-po por kete ia kam kerkuar une i pari dhe jam i sigurte qe babi do ma lere mua.
Abel- po po aty shpreso ti?M-emri i bukur..Lusero...E kush na qenka ylli i shnderitshem Eduart?
E- ua tu hablas espanyol?
M-si muy bien..
E- bravo Mabel. Ti je nje vajze e zgjuar. Mamaja jote duhet te jete shume krenare per ty.
O cuna me shume gjasa do ia jap mabelit dhurate se vetem ajo arriti tia perktheje emrin ne 1 sekonde.
M- po jam shume krenare..po edhe ti duhet te jesh per djemte e tu...kam degjuar fjale te mira per ta.
Arnold- bravo ba, u bere edhe me nje vajze tani...
Eduart e pa cuditshem Arnoldin dhe po vazhdonte te me sqaronte. Ne fakt kete jaht e kam trashegim nga im at. Ai ia kishte dedikuar nenes sime. Pra lusero eshte ajo pasi emrin e kishte yllka.
M- sa romantike. Duhet ta kete dashur shume.
Arn- po ku ka me dashuri te tilla dhe babi eshte nje shembull i mire....
Edi e pa me inat si te donte tia mbyllte gojen duke e hedhur ne uje.Hipem. Ishim ne det te hapur dhe po e shijoja shume detin dhe flladin. Nga shpejtesia me frynte flladi ne floke dhe me kenaqte.
Nuk kisha tentuar te flisja me Arnoldin dhe mendova se ishte koha.
M- Arnold mund te flasim pak?
A- nuk mendoj se kemi dicka per te folur ne te dy.
M- seriozisht e ke ti ? Ti je ai qe gjykon kot njerezit. Nuk eshte faji im per shume gjera. Nuk mbaj mend te te kem premtuar ndonje gje ndonje here.
A- me te vertet e ke ti? As nuk dua te merrem me ty tani.
M- Ok pra mos u merr me mua. Eshte faji im qe i jam gjendur prane nje mosmirenjohesi si ty.
U be dreke dhe mami kishte gatuar.
U ulem te tere te hanim.E- Maria je nje guzhiniere e shkelqyer.
M- faleminderit shpirt. Shpresoj tiu pelqej dhe djemve sepse Mabeli e pelqen doren time.
Abel- po Maria te lumshin duart.
Pashe abelin. Ai po perpiqej.Arnold- kam ngrene me mire por nejse..te lumshin duart.
Epo mamaja ime nuk duroi dhe mori situaten nen kontroll.
Epo Abel te falenderoj per perpjekjen qe po ben. Ndersa ti Arnold shpresoj te kuptosh qe nuk kam asnje qellim te keq apo interesi ndaj jush. Sa i perket te ardhurave kam edhe vete sepse une punoj. Sa i perket Mabelit ju e njihni ate dhe e dini tipin e saj.
Nuk na intereson asnje pjese monetare apo pronesore e familjes suaj.
Gjithesesi duke qene se me babain tuaj kemi biseduar dhe e kemi seriozisht, do doja qe edhe bashke te shkonim mire.E-jam shume dakort me Marian.
Abel- epo zonja Maria ne nuk eshte se jemi shume perreth jush. Dmth nuk e di sa e di ti por babai sme eshte gjendur ndonje here ne jete.
Ok me mbeshtet financiarisht dhe e vleresoj por do kisha preferuar me shume te me perqafonte nje here sesa te me jepte nje 5000 leksh..E-epo une sa here kam mundur te jam gjendur..
A- kur ka qene hera e fundit bab? Une kete kam dashur nga familja.
Me shume di Mabel per mua sesa ti...por nejse. Ju mund te beni cte doni se babi ska patur ndonje here nevoje per lejen time. Une ne tetor do iki ne gjermani per te vazhduar aty masterin.
Sdo me shikoni me per ca kohe. Keshtu qe rrini te qete.Arnold- une nuk jam dakort me kete lidhje..po ua them troc.. meqe doni mendime..jam shume i zgjenjyer nga ty babi. Ti e le mamin, kur ajo kishte nevoje per ty..nuk te interesoi se kishit 20 vite bashke. A ia ke thene Marias keto gjera? Por edhe tia kesh thene jam i sigurte qe Maria i ka kapercyer sepse luksi me ty e ndihmon ti kaperceje.
Spo e duroja dot me kete femije te llastuar dhe u cova me nerva...
Mabel- mos do nje grusht ne fytyre te vish ne terezi...ca paske qene ti keshtu. Si duket ky luksi per te cilin ti flet ti ka errur ty syte. Ke frike se mos del dikush tjeter me i mire se ty qe do zere vendin tend ne trashegimi? Hahahaha je patetik.Ju lutem femije bollni- tha Eduart.
Edhe kete dreq dreke na e nxoret per hundesh. Une nuk ju thirra tu marr leje.
Thjesht doja te kalonim disa pushime familjare te qeta se bashku. Kaq e veshtire eshte. Eduarti u cua nga tavolina dhe pas tij edhe mami.
Kisha mbetur me Abel dhe Arnold ne tavoline.Arnold- vellacko na e hodhe edhe ti bomben..te pakten ti do shpetosh nga kjo familje.
Abel- cfare familje po thua..ne te dy as vellezer nuk mund te quhemi. Kemi marre kot.kur je interesuar ti ndonje here per mua?
A- pse je interesuar ti valle?
Ti balerini i madh i famshem..qe e ka mendjen per aventura..
Abel- cfare po thua...ti qe ve shoket perpara vellait.
Ndihesha keq..po degjoja nje bisede qe sme takonte...
U bera te cohem..
Arnold- perse cohesh ti Mabel ? Tani a jemi nje familje e madhe dhe e lumtur..degjoi se me ke ke te besh...
M-mos ki merak se e kam kuptuar me ke kam te bej.
A- mos e perfshi ate ne muhabetin tone.
Arn-mos e perfshij..mos me thuaj qe te ka magjepsur edhe ty sic me magjepsi mua...sepse e ben kete gje ajo..me fytyren e saj engjellore por me djallezine qe mban brenda.
E degjoja dhe ato fjale me lendonin shume. Sa shume mllef kundrejt meje. Nuk kisha fuqi te beja asgje. Thjesht vrapova te zhdukesha sa me pare nga aty. Degjova qe Abeli me thirri..por nuk ndalova.Abel-cfare bere keshtu..ti je nje kalama.
Po vrapoja qe te largohesha qe aty dhe rreshkita dhe vrava kemben ne nje gur aty afer. Po me dilte pak gjak por nuk kisha nder mend te kthehesha ne ate shtepi. Ndihesha shume keq.
Duke ecur pashe qe kisha arritur ne nje plazh tjeter aty afer dhe aty ndodhej edhe nje tip guve. U futa aty te qetesohesha. Sdoja te shikoja njeri me sy.
Me kishte zene gjumi kur pashe qe ishte bere nate.
Si do kthehesha tani.
Me kapi panik dhe sdija cte beja. Me dhimbte edhe pak kemba.
Dola nga guva dhe shkova te lagia ne det pak plagen.
Pashe qe aty ishte shume qete nuk kishte njerez dhe hoqa bluzen dhe pantallonat e shkurtra dhe me rroba banjot sic isha u futa ne det. Duke qene se isha rritur ne durres e adhuroja detin naten. Me qetesonte.
Mbylla syte dhe po rrija e shtrire ne qetesine qe valet e detit me jepini dhe nen driten e henes.
YOU ARE READING
Yll i shndritshem
Romancea.k.a (familja e re) Jeta e nje vajze e cila ne jete ka vetem mamane dhe shoqerine e saj shume shpejt do te trazohet nga pretendenti i mamase se saj dhe dy djemte e tij. Jeta i lidh se bashku keta personazhe ne menyre te cuditshme duke bere qe te vi...