Isha ne shtepi dhe grupi cuditerisht po me prisnin tek dhoma e ndenjes.
G- mabel duam te flasim me ty.
I- Ne duam te te kerkojme falje se te kemi lene pas dore.
E- ne te kemi shume xhan dhe te jemi shume mirenjohese qe na ndihmove.
A-Do sillemi me mire ne ditet ne vijim.
M- nuk ka problem ju kam xhan dhe une. Tani me falni por duhet te iki te shtrihem sepse jam lodhur.
Ika u shtriva kur me vjen nje sms nga eno.
E- moj bukuroshe sma ke var fare si thua takohemi neser per nje kafe?
Se na mori malli.
Po eno te mori malli ty ve bast.
I cova sms.
Eno jam shume e zene me mesimet. Ty faleminderit. por nuk behem dot.Skisha nerva per enon tani. Meraku im ishte si do ia beja me Arnoldin.
Une e mbaj veten si nje person me kembe ne toke. Dmth ai me pelqente si djale, ishte i pashem, i zgjuar por nuk doja te nxitohesha. Prioriteti im ishte shkolla dhe sdoja te shperqendrohesha. As nuk doja qe gjerat mes nesh te ishin te cuditshme.
Ne mengjes Ina me kerkoi te dilja me ate per shopping dhe une do te shkoja te shkolla e saj ta takoja .
Ok pranova.
Duke shkuar tek klasa e Ines ndaloj perpara nje klase ne te cilen ishte nje djale duke kercyer. Ishte pikerisht ai djali qe kisha pare ne club para ca kohesh. Nga e kujtova? E thjeshte nga tatuazhet e tij.
Ishte i lezecem. Dhe cuditerisht kur e pashe ndjeva sikur e gjithe qenia ime u lekund.
Ai ishte shume i perqendruar ne ate qe bente. Dukej qe ai e bente kercimin me shume pasion. Dhe kercente bukur.
Ai ne ate moment ktheu koken dhe me kapi ne befasi. Syte tane u kryqezuan dhe aty u ndjeva edhe me rende. Stomaku im po trazohej.
Mos valle ishin flutura ne stomak ? Nuk po e besoja.
E kapur ne befasi nxitova te ikja.
Dhe gjate ikjes takoj gersin dhe inen.
A je mire?
Po po jam shume mire dhe keshtu u pershendetem me Gersin dhe shkuam me Inen per te blere ajo gjera.
Rruges nuk e kisha mendjen fare Ina por tek djali qe po kercente...
Ai ishte ai mendjemadhi i clubit. Qe kishte shume vajza pas tij dhe me te drejte. Ai kercente shume bukur.
Ishte ora 2 kur mbarova me Inen dhe u bera gati te shkoja ne universitet.
Aty shof Arnoldin i cili me kishte ruajtur vendin dhe ma beri me dore te ulesha afer tij.
Ne ate moment afer tij vjen Anisa e cila ulet aty dhe i peshperin dicka ne vesh dhe ai qesh.
Ou ai i qesh. Nuk mund te evitoja te mendoja sa i bukur dukej ai kur qeshte por mendimi im ishte cne ai kaq konfidenca me Anisen.
Anisa iken dhe Arnoldi me ben me shenje te ulesha prane tij.Une as ia vara fare dhe ika te ulem diku tjeter. Isha ulur prane cunave te tjere te grupit dhe gocave dhe isha rehat aty.
Arnoldi erdhi afer meje dhe me tha. Ej pse nuk erdhe te uleshe tek une sepse te kisha ruajtur vendin.
Ou, nuk e dija. Thashe se ishte Anisa por nuk ka problem se jam mire ketu. Ai nuk nguli kembe dhe u kthye tek vendi i tij.
Ula koken dhe u perqendrova tek libri. Kjo ishte nje zenke e pare mes meje dhe Arnoldit. Se di as vete perse reagova ashtu.
Ne ate moment me vjen nje sms...
A- Mos me thuaj qe u bere xheloze..
M- Xheloz behesh per dike qe e ke te dashur,,,mesa di une ti dhe une jemi te lire te bejme cte duam me ke te duam, madje edhe tu qeshim te tjereve...
Ai sme ktheu me pergjigjie.
Kisha mbetur pak e zhgenjeyer prej tij. Ktej me puth ktej na qesh me Anisen.
Gjithsesi nuk i kushtova rendesi dhe as nuk do e prishja miqesine me te.
Kur mbaroi mesimi ne beme rrugen te dy. Kur Arnoldi do hapte muhabetin e Anisen e nderpreva.
Arnold ne te dy jemi shoke, keshtu qe bej cte duash ok. Kete pjesen e miqesise sone nuk do e prishim per budalliqe. u pershendeta dhe i thashe te takoheshim neser.
Qellimi im kete vit ishte te dilja sa me mire ne shkolle dhe jo te shperqendrohesha.
Por ja qe e kisha te pamundur. Mbarova studimet dhe ne ate moment grupi kishte idene te iknim per te dale per kafe.
Ishte ora 8 e darkes dhe une isha perseri e 5 e tepert. Mora Arnoldin por ai me tha qe sapo kishte dale me cunat per kalceto dhe nuk i linte dot. se do te donte shume te ishte me mua.
Skishte problem.
U ulem ne nje lokal te lezecem.
Ajo qe nuk prisja ishin ndodhite e lokalit.
Aty gersi takon rastesisht grupin e shokeve te tij te dashur. Eno dhe 2 cuna te tjere.
Ne ate moment kap me vete Gersin.
A ishte rastesi apo ti po ma ben kastile qe te takohem me Enon? Sepse ja ku po ta them qe nuk me pelqen ai.
Oooo me te vertet..ai vdes per ty dhe eshte cun i mire.
Jo nuk me pelqen ai. Keshtu qe te lutem mos u mundo te ma besh ate.
Jo te betohem sot eshte rastesi. As e dija qe do ishte ketu. Shife ai eshte me shoket e tij.
Ok flm.
Ne ate moment Eno jep idene te ulej ai me shoket e tij me ne.
Une nuk isha dakort por grupi nguli kembe.
Eno u ul afer meje por une nuk e duroja dot dhe iu largova pak.
Ne ate moment ai afrohet dhe me flet ne vesh...
E- Je shume e bukur.
M- Faleminderit. I thashe ftohte.
E- pse je kaq e ftohte me mua, ti me pelqen shume dhe une do doja te me jepje mundesi.
M- Eno me vjen keq por nuk mendoj se jemi tipa te njejte. Per me teper une po njihem me dike tjeter. Me fal.
E- Do kisha dashur ta kisha dhe une nje mundesi por gjithsesi do e meritoj vete.
M- eno nuk dua te humbesh kohe kot.
E- lufta per ty nuk eshte kohe e humbur.
M- Prit cfare po thoshte ky....lufta per mua..
Ne ate moment vjen nje djale rreth nesh. Ishte pikerisht djali qe po kercente ne salle dhe ai ishte shok i Enos. Mos. Interesante po behej situata.
Hej - i tha ai Enos
Abel ne u ulem ketu me shoket tane..
Pra ai e kishte emrin Abel.
U pershendetem me te dhe na prezantoi Eno.
Mua me la per ne fund.
Kjo eshte Mabel..ky eshte Abel.
Gezohem dhe i dhame doren njeri tjetrit.
Ok duhet ta pranoj ndjesia vazhdonte ne stomak. Nje lemsh me ishte mbledhur dhe as vet se dija nga vinte.
Ai me pa si cuditshem.
Dhe ja ku po pinim kafe. Ne ate moment Eno u ngrit dhe Abel me drejtohet?
Pra Mabel apo jo?
Po qe e paskemi emrin pak si njesoj ne? Shtoi nje M dhe behet Mabel.
Nuk fola.
A- Mabel mos jemi takuar me pare ne te dy ?
M- Mos valle kjo batute duhet te funksionoje per te bere per vete femra? Nuk besoj? I thashe
A- Aaaa po u kujtova. Ti je ajo vajza qe po me shikonte kur po kerceja ne sallen e kercimit.
Prit po ky nga e mbante mend?
M-Wow paske kujtese mbreslenese...po edhe sikur te isha une? Pse ti ishe ai djali qe po kercente?
A-Hahaa e bukur kjo...po une isha.Te pelqeu?
M-Cfare?
A-Kercimi pra?
M-Mire por mendoj se ka edhe me mire.
A-Cfare ?
M- Epo me fal nese nuk mendoj si turmat e gocave qe te vijne nga pas..i thashe.
Ai qeshi.
Ne ate moment vjen eno- i cili na pa te dyve duke folur dhe i thote dicka Abelit.
Ne u pershendetem dhe Eno me tha ne vesh se do te luftonte per mua.
O zot mendova. Edhe kete kam mangut.
YOU ARE READING
Yll i shndritshem
Romancea.k.a (familja e re) Jeta e nje vajze e cila ne jete ka vetem mamane dhe shoqerine e saj shume shpejt do te trazohet nga pretendenti i mamase se saj dhe dy djemte e tij. Jeta i lidh se bashku keta personazhe ne menyre te cuditshme duke bere qe te vi...