Gözlerindeki Karanfillere İlkbahar Uğramış

76 12 7
                                    

merhabalar ben valia lütfen bu bölümü okurken medyadaki şarkıyı açın.
.
.

"Sanat, Taehyung'a dönüşmüştü yarım kalan bir resmin renkli tarafı gibiydi. O, sanki şehvetin en koyu tonunu anımsatıyordu."

°~°

Kapının önünde Yoongi ile bizimkileri ve Taehyung'u bekliyorduk. Hava o kadar soğuktu ki sigaradan çektiğim nefesi bile soğuk hissediyordum. Aldığım nefesi gökyüzüne doğru üfledim, bakışlarımı indirdiğimde Komedyeni gördüm ve nutkum tutuldu.

- Selam gençler.

- Selam.

kisi de birbirini her manâda arzuluyordu fakat Jungkook kendine açıklayamamıştı,umalım ki bu gece Komedyenin en sevdiği perde Jeon olur.

- Jeon, içeri geçelim mi?

- Sigara içiyorum bayım.

Taehyung yanıma yaklaştı, elimdeki sigarayı aldı ve içine çekti.

- Sigara kokusu bile aklımı başımdan alan vanilya kokunu bastıramamış, Bunu da sevdim Jeon.

- Başka nelerimi beğendin Kim Taehyung?

- Dudaklarını Jeon, fazla güzel. Neler yapmak istediğimi düşünmek istemezsin.

-Ah Komedyen, repliklerini iyi ezberlemişsin ama ne yazık ki bu senaryoyu daha önceden okumuştum.

Karanfil gözlerine bakarken dallarının kırıldığını hissediyordum her defasında.

- Hava soğudu içeri geçelim gençler. (Daniel)

Daniel, o anda Jungkook'un kurtarıcı meleği olmuştu. Jeon'un ağzından ya onu istediğini belli eden Taehyung'a aç kelimeler çıkacaktı ya da kestirip atacaktı.

- Hadi geçelim.

Taehyung, elini belime koyup ilerlemeye başladı.

Sakin ol Jungkook, sakin ol Jungkook. Alt tarafı eli belinde sakin ol.

Sonunda içeri girdiğimizde Taehyung'un sağ çaprazına oturdum.

- Jeon, ne içersin?

- Beyaz şarap.

- Ben de aynısından.

- Kaç yaşındasın Taehyung?

- 23, sen?

- 20

- Mesleğin ne? Komedyenlik dışında.

Kahkaha attı ve şarabından bir yudum daha aldı.

Şarap kadehini tuttuğu uzun kemikli parmakları bana gözlerinde ki karanfillerin dallarını hatırlatıyordu.

- Özel olarak resim dersleri veriyorum Jeon, sen?

- Mimarlık okuyorum.

- Resimle ilgilenir misin?

𝘙𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘬𝘦✓ kth+jjk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin