sekiz

914 58 19
                                    

Okan-

Babam kulağımdan tutup müdürün odasına beni sürüklerken etraftaki insanlar garip bakışlar atıyordu. Şahsen onlar kadar bende şaşkındım. Birinci sınıfta okul kaydı dışında babam benim için okula gelmemişti. Hep annem gelirdi ve şuan geldiği ikinci zamandı.

Babam müdürün kapısını çaldı ve içeri girdik. İçeri de Basketbol takımının başkanı 11/D'den Eser ve bir zamanlar aşkoloşkom olan Ahmet'in yeni sevgilisi Zümre de vardı.

Şuan uzaylı görmüş saf köylü gibi etrafa bakıyordum. Benimle bu ikilinin ne alakası var yani.

"Hoşgeldiniz Hüseyin bey buyurun oturun." dedi keline kurban olduğum müdürüm.

Babam nihayet kulağımı bırakıp otururken tekrar kulağımı tutmaya başladı. Baba napıyorsun amk?

"İsmet bey acil gelmeniz gerekiyor dediniz. Ne oldu ne yaptı bizim bu eşek sıpası?" dedi babam.

Eser gülmemeye çalışırken ona 'ölmek mi istiyorsun?' bakışları atıyordum.

"Bakın Okan okulumuzda çok sayıda vukuatı bulunmuş bir öğrencimiz. Ama hiç biri şimdi söyleyeceğim şey kadar kötü değil."

Ne oluyor ya?

"Devam edin" diyen babam ile eş zamanlı müdür gözlüğünü çıkardı ve sahteden öksürdü.

"Bu iki öğrencimiz 'Eser ve Zümre'yi gösterdi' Okan'ın madde kullandığını iddia ettiler. Ve kanıtları da var."

"HOCAM NE DİYORSUNUZ?" diye bir anda patladım.

Ben şerefsiz, adi, gavat, it, dızcı, pislik, bir insan olabilirim ama madde bağımlısı değilim.

"Benim oğlum asla böyle bir şey yapmaz." dedi babam.

"Tabi biliyorum size bir anda söylemem ağır geldi ama bu iki öğrencimiz bunu kanıtlayacağını söylediler. Lütfen onları dinleyelim."

Bakışlarımı şeytan ikiliye döndürdüm. "Hocam Okan gerçekten şu sıralar çok tuhaf davranıyordu. Bizde Zümre arkadaşımızla bunu fark ettik." diye söze girdi Eser.

Sen biraz daha yalan at tarihi Eser olacaksın.

"Okan'ı biraz takip ettik kusura bakmasın. Ama onu yakaladık. Onun iyiliği için size söyledik." Eser'in üstüne atladım.

"Lan yalancı nerede yakaladın beni ? Biz seninle merhaba dışında ne konuştuk şu okulda ?!"

"Okan sakin ol." dedi babam. Zor duruyor gibiydi.

"İsterseniz size gösterelim." dedi Zümre.

Sinirden gülmeye başladım. "Okan lütfen çantanı açar mısın?"

"Hayır. Bunu yapmam için gerekçe yok." dedim Zümre'ye cevap olarak.

"Bakın izin bile vermiyor." dedi Eser.

Çantamı yerden alıp ona doğru attım. Tutup açtı ve içinden nereden geldiğini bilmediğim hapları çıkardı.

"Bakın işte. Çantasından çıktı." dedi Zümre.

Ben olayların şokundayken müdür ellerini birleştirip babama döndü. "Maalesef bu şartlar altında Okan okulda kalamaz. Atıldı."

***
nE?

Hatalı Sevgili-bxb Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin