on yedi

807 49 21
                                    

Okan

Sınıfın kapısında Melih'in gelmesini bekliyordum. Okul biteli yarım saat oluyordu ve bu mal ortalıkta yoktu.

Koridorun başında elinde siyah poşetle bana doğru gelmekte olduğunu görünce yürümeye başladım. "O ne ?" diye sordum elindekini kastederek.

"Kafa dağıtırız diye düşündüm."

"Okulda mı?" Cidden şaşırmıştım. Bunu müdür görse ağzımıza sıçabilirdi. Daha yeni gelmiştim okula gelir gelmez tekrar ceza istemiyordum.

"Bir şey olmaz." merdivenlerden çıkmaya başladı. Okan sakin ol çocuğum. Melih'e bakmadan ilerle. Şayet bakarsan tutanamazsın kendini.

Kütüphaneye girince gördüğüm dağınıklıkla küfür ettim. "Babanı sikim kel müdür. Ne yaptın burada? Tufan abi ile mi seviştin?"

Melih gülmeye başladı. "Gülme yarram. Komik mi?"

Omuz silkti."evet komik"

Getirdiği biradan birisini açıp bana uzattı. Diğerini de açıp kendi içmeye başladı. "Sen bunları okula nasıl soktun la merak ettim. Tufan abi nasıl izin verdi?"

"Tufan abi yok. Okulda tek kaldık."

Ortamın gerginliğinden dolayı ayağa kalkıp kitapların birazını yerleştirmeye başladım. Bana baktığını hissediyordum ama bakıp içmesi benim için sorundu. Kendimi tutmak konusunda iyi değildim ve şuan acayip zorlanıyordum.

"Özür dilerim." dedi.

"Ne konuda?"

"Geçen seni kırdıysam... Özür dilerim."

Omuz silktim."Takma unuttum bile. "

"Çok karmaşık olaylar var. Sikeyim... Anlatamam." sıkıntı ile tekrar elinde ki şişeye sarıldı.

Yanına tekrar oturdum. "Anlat dinlerim."

Derin nefes aldı. "Biri var... Çok yeni değil kendimi bildim bileli var. Onu seviyorum ama Yoruldum artık."

Bir yudum aldı. İçerken adem elması hareket ediyordu. Siktir!

Bunu anı daha önce yaşamıştım ve gene fena oluyordum.

"O biliyor mu peki?" dedim.

"Bilmiyorum. Yakın gibiydi bana. Ama sonra bir an uzaklaştı. O yakın olduğu zaman umutlandım ama uzaklaştı tekrar benden."

Bir yudum daha aldı. "Peki ben tanıyor muyum o şanslı kızı?" dedim.

Ne olur hayır desin. Evet derse katlanacak gibi değildim. Burayı terk ederdim.

"Kız değil Erkek."

Şaşkın bir şekilde ona bakarken yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Ve evet tanıyorsun."

Nefesi suratıma çarparken dudaklarını ısırmaya başladı. Yapma Okan sakin ol.

Az daha yaklaşıp anlını anlıma yasladı.

Yutkundum. Sonu iyi miydi kötü müydü bilmiyorum sadece onu öpmek istiyordum. Dudaklarına eziyet ederken gözlerimi çekemiyordum.

Beklenmedik bir şey oldu ve dudağını dudağıma bastırdı. Sadece bastırdı. Ne hareket ettiriyordu ne de geri çekiliyordu.

Bir süre sonra geri çekildi. Hala şaşkınlıkla ona bakarken çantasını aldı ve ayağa kalktı. "Özür dilerim. Salağın tekiyim gerçekten özür dilerim."

Suratıma bakmadan bir şey dememe izin vermeden çıkıp gitti. Arkasında içkiler, etrafta bir sürü dağılmış kitap ve fazlaca etkilenmiş bir ben bırakarak...

***
Melo: Özür dilerim

Melo: Tekrar özür dilerim

Melo: Seni öpmemeliydim

Melo: Kütüphaneyi de sana bırakıp gittim. Gerçekten gerizekalıyım.

Melo: Bir daha önüne çıkmayacağım. Seni rahatsız etmeyeceğim. Beni görmeyekceksin merak etme.

Okan: Bir daha

Melo: Evet benimle konuşmayacaksın

Okan: Beni öpüp bırakıp gidersen seni döverim.

Okan: Ve bu anı tekrarlayalım.

Okan: Çok güzeldi.

Görüldü

Melo çevrimdışı 01:43

***

Sonunda be yakınlaştınız

Hatalı Sevgili-bxb Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin