AnGaRalIlAr GeLiYoR AçIlIN
*Okan: Olm benimki bir mekana gidecekmiş la
Okan: Hadi kalkın biz de gidek
Yakup: Bana uyar aşko
Utku: Aşko ne la bebe?
Utku: Angaralısın sen
Yakup: Ya bebeğim sen beni mi kıskandın?
Yakup: Merak etme ilk aşkom sensin ;)
Hikmet: Hadi gideceksek adam gibi giyinin
Okan: Rezil etmeyin beni
Utku: Bunu bize geçen sene tuvalette sıçarken tuvaleti kıran
Yakup: Masa tenisi oynarken top götüne giren
Hikmet: Okuldan kaçarken tellere takılıp üstünde ki kıyafetin sadece göt kısmını yırtıp bunu fark etmeden bütün Angara'yı gezen biri mi söylüyor
Okan çevrimdışı
Utku: :D
Yakup: :D
Hikmet: Ohh yeah man
***
Şuan bizim tayfa Ahmet'in gireceği mekanın önünde bekliyorduk. Ahmet gelsin girecektik.Şaka lan şaka damsız almadılar bizi. Bar gibi bir yer burası eğer pavyon olsaydı tanırlardı zaten bizi.
"Acaba Yakup'a peruk giydirip mi girsek?" dedi harika fikriyle Utku.
Yakup'un kaşları çatılırken hikmet ve ben gülme krizindeydim. Ama benim ki sinirdendi.
"Niye kız ben oluyorum Orospu çocuğu !"dedi Utku.
"Aramızda ki en güzel sensin."dedi sakince Utku. Bu herif niye böyle bakıyor lan Yakup'a?
"Abi bir durun mekana giriş yolu buldum." diyen Hikmet ile şüküre başladım. Sonunda. "Şu kapıda ki hayvan gibi adam benim süt kardeşim."
Hikmet'in sözünü kesen Yakup konuştu."Kanka Senin hakki da o yemiş."
Yakup eşek gibi anırırken Hikmet ona ters bir bakış atıp devam etti. "Annemi arayacağım ve anlatacağım. Oda bu hayvana kızacak ondan sonra içerdeyiz."
Yere oturup cevap verdim."Yakup'un kız olması daha mantıklı benim oyum ona."
Bana katılan Utku ile mecbur Hikmet'te katıldı. Yakup sinirle gidip bir kadın mağazası ve peruk aramaya başladı.
***
Uzun uğraşlar sonucu mekana girmiştik. Yakup'u gerçekten kız yapmıştık ve enayiler anlamamıştı. Fakat kötü olan kapı da ki Hikmet'in süt kardeşi Yakup'u gördüğünden beri ayrılmıyordu."Sikicem şunu ya." Sinirle gülen Utku'ya 'Sen hayırdır bitch?' bakışı attım.
Anında omuz silkip gözlerini Yakup'a dikti. Gerçekten güzel olmuştu çocuk ha.
Bizim masayı bırakıp etrafa bakmaya başladım. Neredeydi minnoşum benim.
Gözüm bar taburesinde Tek başına oturup bardağını fulleyen Ahmet'in kankası Melih'e takıldı.
Tek başındaydı. Bizim masadan kalkıp yanina ilerledim. Kimsenin de beni iplediği yoktu zaten.
Yanında ki tabureye oturup bir bardakta ben istedim. Yanında olduğumu fark etmemişti bile.
"Naber?"
Yorgun bir bakış attı. Mavi gözleri dolu doluydu. "Bok gibi. Sen?"
"Yani."dedim. Tek odak noktam gözleriydi. Bu çocuk nasıl ağlamıştı böyle. Mavi gözleri resmen kızıla dönüşecek gibiydi.
Elinde ki bardağı alıp kafaya dikti tekrardan. Adem elmasından aşağı içki damlaları dökülmeye başladı. Yavaş yavaş göğsüne iniyordu.
Siktir, içimde adem elmasından öpmek geçiyor!
Bakışlarımı arka tarafına çevirdim. Ahmet yanında bir kız gülerek arka odadan geliyordu. Ahmet Yaman!
Bu gece Melih'in ki gibi uzun olacağa benziyordu.
***
Hehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatalı Sevgili-bxb Texting
Teen Fiction'Angaralılar geliyor açılın' grubunun en aklı başında(!) olan grup üyesi Okan'ın bir süredir aşık olduğu adama yazacak kankasına yazmasıyla başlayan bi hikaye... ** Kurgu bana aittir. Herhangi bir (ç)alım söz konusu değildir. Eşcinsel kitabıdır rah...