on dokuz

1K 58 32
                                    

Melih

Okan'la mesajlaşmamızdan 10 dakika geçmişti ki zil çaldı.

Kapıyı açarken aynı zamanda söyleniyordum. "Senden hızlısı mezarda Okan."

Kapıya yaslanmış nefesleniyordu. Ayakkabılarını çıkardı ve içeri girdi. Kapıyı kapatıp elini belime attı ve kendine çekti. "Fotoğraftan sonra 4 sokak koşarak geldim."

Ellerimi boynuna çıkartıp ensesinde ki saçlarıyla hafif oynamaya başladım. "Öyle mi?"

Yüzünü yaklaştırıp burnunu burnuma sürttü. "Hıhı"

Daha da yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdim. Anında karşılık verirken belimde ki elleri sıkılaştı. Onunla öpüşmek gerçekten çok güzeldi.

Geri çekilip anlını anlıma yasladı. Bir süre nefeslenip tekrar dudaklarımızı birleştirdi. Elleri bacaklarıma kayınca demek istediğini anladım ve beni kucağına almasına izin verdim. Bacaklarımı beline doladım. Dudaklarımızı ayırıp salona ilerlerken boynuna yöneldim. İnat bir yavaşlıkla boynunu öpüyor öptüğüm yerleri de ısırıyordum.

Salonda ki L koltuğa beni yatırıp üstüme eğildi. Dudaklarını tekrar dudaklarıma hapsettiğinde kendini bana sürtmeye başladı. İnlememle hırslanmış olacak ki alt dudağımı ısırdı.

Geri çekilip üstünde ki tişörtü çıkardı. Bende kendimi tişörtümü çıkarıyordum ki kapı çaldı. Tekrar yaklaşacakken onu durdurdum. "Zil çaldı Okan. Tişörtünü giy."

Salondan çıkıp kapıya yöneldim. Küfür edişini duyuyordum. "Seni oraya monteleyeni sikeyim ya."

Gülerek kapıyı açtım. Karşımda Ahmet vardı. "Kanka ben geldim."

Sormadan içeri girdi."Senin niye yüzün kızarmış lan?"

Göz devirip kapıyı kapattım."Gir içeri hadi."

Salona girdik beraber. Okan koltukta oturmuş telefonla oynuyordu. "Misafirin mi var?" dedi Ahmet.

Okan onu fark edince ayağa kalktı. El selamı verip "Ben kaçar" diyerek kapıya yöneldi.

Ahmet kendini koltuğa atarken onu bırakıp Okan'ın peşinden gittim. Kapının önünde ayakkabısını giyiyordu. Giydikten sonra kapıya yöneldi. Sonra bir anda arkasını dönüp beni kendine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.

Anında karşılık verirken bir süre sonra nefes almak için ayrıldık. Ben nefes nefese iken sırıtarak göz kırptı. Ve kapıyı açıp gitti.

Bende kızarmış yanaklarım şiş dudaklarımla salona girdim.

***
Melo: Keşke gitmeseydin

Melo: Ben gönderirdim onu

Okan: Bende istemezdim ama babam aradı hem onun için de gittim.

Melo: Önemli bir şey yok değil mi?

Okan: Yok misafir gelecekmiş yarına onu söylemek için çağırmış

Okan: Hayır yani telefonda da diyebilirsin neden çağırıyorsun anlamıyorum

Melo: Sana görücü geliyor herhalde akkcoemvoeoxwjf

Okan: İnşAllah kız güzeldir ya ooekfoefjs8xwn

Melo: Tamam şaka kötü bir hal aldı ayrıca sen gay değil misin?

Okan: biseksüelim ben

Melo: Bana bak Okan bey

Melo: Ben kıskanç bir adamım

Melo: Görücü falan dinlemem ha ben

Okan: Aynen Aynen boşver zaten yakında biz geliriz size

Okan: Seni istemeye

Melo: Bir tuhaf oldum :d

Okan: Ailen biliyor mu senin gay olduğunu?

Melo: Evet biliyorlar. 9. Sınıfta kendimi fark ettim. 10. Sınıfta söyledim. Gayet normal karşıladılar.

Melo: Seninkiler biliyor mu?

Okan: Annem evet babam hayır :/

Okan: Söyleyeceğim herhalde yakında

Melo: Her zaman yanındayım biliyorsun değil mi?

Okan: Biliyorum

Melo: Çekinme o zaman babanın seni yargılayacağını düşünmüyorum

Melo: O gün senin hakkında yalan yanlış iftiralar atılırken baban okulda çok sinirliydi. Sana düşkün olduğu belli

Okan: Seni seviyorum <31

Melo: Birileri zamanında savgililik işleri bana 'bayaaaaaaa' uzak diyordu

Melo: Kimdi o ya ? ;))

Okan: Hala uzak

Melo: Biz sevgiliyiz?

Okan: Seninle sevgili olmak istedim ve çıkma teklifi ettim. Öyle her hafta farklı sevgili işlerini ben pek anlamam zaten

Melo: Hele bir anla

Melo: Gider başkalarıyla sevgili olurum bende

Okan: Melih şu saatte evine dayanmamı istemiyorsan salak salak konuşma gülüm

Melo: Şakaydı :d

Okan: Komikti baya. Çok Güldük.

Melo: Tamam sinirlenme hadi ben yatacağım

Okan: Üstünde ne var ? ;)))))

Melo: --,--

Okan: 👨❤👨👅💋👌👈
İletilmedi

Okan: Ne? Gece gece engel yedik iyi mi?
İletilmedi

***
Sevdalar sevdalaar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hatalı Sevgili-bxb Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin