☆balık☆

38 9 0
                                    

O küçük şeytanla ve ucubeyle karşılaşmamdan tam iki gün geçti. Yiyecek ve içecek sorunlarım arttı ne yenir ne içilir bilmiyordum, karnım aç ve çok susamıştım. Halsiz bir şekilde, ilerliyor etrafta tanıdık yiyecek türleri arıyordum. Etrafta uzun ağaçlar, sarmaşıklar ve yosun'dan başka birşey yoktu. Orman'ın içinden geçen bir ırmak buldum içim'den " balık! Tabi ya balık tutmayı denemeliyim." Dedim. Yoksa açlıktan ölecektim. Kendime uzun bir çubuk ve su kenarından sivri bir taş buldum. Çubuğun uç kısmını ikiye ayırarak, taşı ikiye ayırdığım çubuğun içine yerleştirdim. Geriye sadece topladığım sarmaşıklarla, çubuk ve taşı birbirine sabitlemek kalmıştı. Bir an önce işe koyuldum ırmağın bazı bölgelerinde büyük taşlar gördüm. Taşlara ulaşmam için su da ilerlemem gerekiyordu. Birkaç adım attım su çok soğuktu, ilerledikçe derinlik artmaya başladı, bacaklarımın yarısı suyun içindeydi. Büyük taşlara az kalmıştı, suyun derinligi ilerledikçe belime kadar gelmişti, biraz korkuyordum açıkcası, ama mecburdum. Tam büyük taşların olduğu yere ulaşacakken, bir şey beni ayak bileğimden yakalayıp, suyun derinliklerine çekti. Suyun içerisine muazzam bir hızla çekiliyordum. Beni neyin yakaladığını net bir şekilde göremiyordum. Mızrağım hâlâ elimdeydi, mızrakla beni yakalayan şeye doğru bir hamle yaptım, aniden beni buraktı, yukarı doğru yüzdüm ve yüzeye ulaştım. Soluk, soluğa kıyıya yüzmeye çalışıyordum, ama suyun akıntısı beni zorluyordu. Kalbim öylesine güçlü atıyordu ki, sadece kalbimin sesini duyuyordum. Kıyıya zorda olsa ulaştım, arkama baktığımda bir şey yoktu, içimden " balık avlayayım derken, balık beni avlayacatı." Dedim. Mızrağımıda kaybetmiştim, umutsuzca bir taşın üzerine oturum göz yaşlarıma hakim olamadım. Açtım, susuzdum,yorgundum ve tükenmiştim. "Demek kaderim de içinde ucubelerin kaynadığı, bir ada da ölmek varmış." Dedim ve yere toprağın üzerine uzanıp gözlerimi kapattım.

~~~  Evet sevgili okurlar 4.bölüm nasıldı
Lola'nın bu talihsizlikleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce lolayı suda ne yakaladı? Lola hayatta kalmayı başara bilecek mi? Bunları bir sonraki bölümlerde göreceğiz. Umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorumlarda fikirlerinizi belirtip bana destek olmayı unutmayın şimdiden ☆TEŞEKKÜRLER.☆

Hâlâ hayattayımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin