Sisin içinde gördüğüm şeye hayretle baka kaldım, daha önce gördüğüm hiç bir şeye benzemiyordu. Biraz hareketsiz kaldıktan sonra, bana doğru bir adım atmasıyla, çığlık atmaya başladım, yerimden fırladım bir kaç adım geri attım. Benden korkmuyordu, ama ben ondan çok korkuyordum.
Kalbim sanki ağzımda gibi, ecel terleri döküyordum. Aniden arkama bile bakmadan, o ucube den kaçmaya başladım. Son gücümle nefesimin ve gücümün yettiğince koştum, orma'nın içerisine doğru. Arkama bakmaya korkuyordum soluk, soluğa kalmıştım, bir çalının dibine oturdum, delirmek üzereydim, kendi kendime...
"Bu kabus olmalı."
Diyerek kendimi motive etmeye çalışıyordum, ama işe yaramıyordu. Uzaktan çıtırtı sesleriyle irkildim, sesin geldiği yöne doğru baktım, yine o ucube ordaydı, etrafına bakınıyordu, sessiz kalmaya çalışıyordum, nerdeyse hiç kıpırdamıyordum. Bir süre sonra gitti, biraz olsun ferahledım, burdan uzaklaşmam lazımdı, yola koyuldum, sessiz adımlarla etraf da gezinmeye başladım. Çok gergindim üşüyordum, ormanın içi ıssız ve çok sessiz di kafamda hâlâ çözemediğim surular vardı, tabi birde ucubeyi düşünüyordum. Nereye gideceğimi bilmeden bir süre ormanda dolaştım, bir anda ayağım bir taşa takıldı dengemi kaybettim, yakınımdaki daldan tutundum, elimde bir acı hissettim, ve garip bir ses duydum elimi aniden geri çektim, kendimi toparladım, sesin geldiği yere baktım...Şaşkın bir şekilde o küçük tuhaf kelebeğe bakıyordum. Bana seslenircesine " vic kic" diye sesler çıkartıyordu. O küçük şeytan bana bir süre mızmızlandı ve uçtu. Bugün hiç bitmiycekmiş gibi hissediyordum. Daha nelerle karşılaşacaktım, daha ne kadar burda kalacaktım...
~~~ Evet sevgili okurlar 3.bölümü bitirdik
Bakalım lola'nın başına daha nelergelecek bu olanların sırrını çözebilecek mi?
Hep beraber göreceğiz. Umarım keyif almışsınızdır. Resimler hoşunuza gittiyse yorumlarda belirtin lütfen. Şimdi den ☆TEŞEKKÜRLER☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hâlâ hayattayım
Ciencia Ficciónsıradan bir hayat yaşayan, sıradan bir kız. Başına geleceklerden habersiz, normal bir günde, evinde, bir elinde dergisi, diğer elinde ise kahvesi ile oturmakta, pencereden dışarıyı seyretmekte. Aniden gözleri kör edecek kadar güçlü bir parlama pence...