"Başlıyoruz..."
Gecenin 2.30'ğu ve ben balkonda çayımı almış yağmurlu bir havada kitap okuyorum.
Böyle iken çok huzur veriyor eminim sizde fark etmişsinizdir. Yağmuru seviyorum çünkü kimsenin veremeyeceği huzuru o milyonlarca damladan oluşan yağmur damlaları veriyor. Hava çok güzel tam benlik. (Canımın ciğeri) aradı eveet tanıştırayım bu "Boş boğazı"da çok duyacaksınız."Boş boğazım" arıyor.
"Efendim knk"
"Uyandın mı? cnm"
"Uyumadım ki"
"Napıyrordun"
"Sahuru yaptımda balkonda çayımı aldım yağmurda kitap okuyordum "
"Hmm Taam o zmn uyanman için aramıştım neyse hadi öptüm bizde yemek yiyeceğiz"
"Taam hadi öptüm by"
Eveet ramazan ayındayız anlamışsınızdır. Ve ben sıkıntıdan patlıyorum. Artık herşeyden sıkılmaya başladım bi bıkkınlık falan var hep içimde. Derken. Uyumuşum.
~
Saat 7.20 kalktım ve okul için hazırlandım. Öncelikle yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım öyle sabah için maske falan yapanlardan değildim. Ramazan ayıda bitmişti. Kahvaltıda yapmadım özellikle sabahın bu saatinde yapmam yapamamda. Fatma ya mesaj attım beraber buluşup okula gittiğimiz için.
Gönderilen: Boş Boğazım
"Hadi nerde kaldın kapının önünde seni bekliyorum."
Ardından hemen cevap geldi.
Gönderen: Boş Boğazım
"Tağam ya geldim bekle."
Görüldü attım ve 2 dakika sonra gelebildi.
Giderken şarkı dinleyip konuşarak gidiyorduk. Okula geldik ve kapının önünde köpek şaşırdım mı hayır. Fatmayla korkarak yanından geçmeye çalışıyorduk ama tabikide üstümüze geldiğini sanıp panik yaptık. Yanımızdan geçen çocuk okula yeni gelecek olan çocuk olmalıydı çünkü hiç görmemiştim.
"Hadi geçin"
Köpeği tutuyordu.Ben mal mal bakınırken fatma kolumdan tutup okula doğru sürükledi beni. Ayrıca korktuğumuz o kadar bellimiydi ya hem o kendini ne sanıyordu ki okula yeni gelmiş bide havalar falan.
Herneyse merdivenlerden fatmayla ayrılırken"Çantanı bırak gel çabuk"
"Taam sende burda ol"
Ben 2. Katta Fatma ise 1. Kattaydı o yüzden her sabah böyle bekleşiyorduk.
Sınıfa gelip çantamı bıraktığım sırada merdivenlerden aşağı inerken o çocuğu gördüm. Içimden umarım bizim sınıfta değildir derken sola döndü ve bizim sınıfa girdi. Off neden aynı sınıftaydıkki. Fatmanın beni beklediğini görünce yanına hızlıca gittim ve onun bizim sınıfa girdiğini söyledim."Harbimi sizin sınıfta"
"Malesef"
"Taam knk da sen neden memnun değilsin çocuk fena değil." Dediğinde bende bi an düşündüm neden memnun değildim ki ama içime sinmedi sanki onunla çok uğraşacakmışım gibime geldi.
"Bilmiyorum herneyse göreceğiz"
Zil çalınca sınıflarımıza girdik Serhat ve Ganiy gelmiş olmalıydı. Eveet onlar kim dersek onlar da benim gardaşlarım sjxwkslsks.
5 yıllık arkadaşız. Aynı liseye düştüğümüz içinde mutluyuz.
Sınıfa girdim ve neeee! O benim yanımda mı oturuyor ama nedeennn. Hemen yasemini buldum ve neden yanımdan gittiğini sordum."Knk noluyo niye yanımda sen değilde o çocuk oturuyor.
Sırıtarak bana baktı ve bişe demesini bekliyordum.
"Knk zaten hoca yerimizi değiştirecekti çok konuştuğumuz için biraz onunla otur bn yine sonra hocayı ikna ederim."
Aferin iyi bok yemisti.
"Peki,öyle olsun" diyip göz devirdim.
Bu arada Yaseminle bu yıl tanıştık iyi kızdı diğerlerinin yerini alamasada tatlı kızdı ve bana hep destek oluyodu o da 10/H bi çocuğa platonik. Hoca geldi ve yerlerimize geçtik. Ilk dersimiz rehberlikti sınıf hocası geldiğinde bizi yeni gelen çocukla tanıştırdı ismi Ayaz Bulut. Başka bi şehirden gelmiş. Ve hepimizle teker teker tanışınca yerine oturdu. Serbest bırakılmıştık ders rehberlik olduğu icin hoca birşey yaptırmıyordu. Herkes konuşmaya başlayınca Yasemine baktığımda bana yanımdakini işaret edince göz devirip kafamı sıraya gömdüm. O da aynı durumdaydı. Hoca çoğu kişimize kafaları sıradan kaldırıp bişelerle sessizce uğraşmamızı söyledi sinirle çantamdan defter çıkarıp boş boş karalamaya başladım. Ayaz ise kafası hayla sıraya gömülüktü. Onu uyarmayı düşündüm ve ilk defa onunla iletişimde bulunacaktım.
"Bence kafanı sıradan kaldırmalısın bizim hoca biraz degişikte." Dediğimde bana umursamazmış gibi bakıp kafasını kaldırdı.
"Sabah köpeği önümüzden çektiğin için teşekkür ederim aslında korkmamıştık sadece üstümüze gelince..."
"Bişe değil" diyerek kafasını tekrar sıraya gömdü. Ne de garip bi çocuktu.
~
Salaam!
Mrb yeni ve ilk romanım olucak daha öncede yazmayı birçok kez denedim ama hep sildim bu sefer de karar verdim artık umarım begenirsiniz...
Bi sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARİP
ChickLitYağmurda çay içmek kadar huzur verici birşey varmıydı? Onca acın varken...