*Kâbus

430 82 188
                                    

~AYAZ

Uyandığımda dizlerimin üstündeki Defneyi gördüm. O kadar masumca uyuyorduki. Elim saçlarına kaydı. Yumuşacık ipeksi saçlarını okşamak çok garip bir duygu.

Sebebsizce Ona zarar gelsin istemiyorum.
Kimse ona dokunsun istemiyorum. Sadece benimle olsun nedenini bilmiyorum ama içimden bi his ona sahip çıkmamı söylüyor her ne olursa olsun onu korumamı söylüyor.
Ve ben buna itiraz etmek istemiyorum.

Defne çırpınmaya başladı. Sanırım kabus görüyordu. Acaba gördüğü kabusun nedeni ne? Ne yaşıyor ki bu kadar korkunç bir kabus görüyor çok merak ediyorum. Umarım bana bunu birgün açıklar.
Daha fazla dayanamadım ve onu uyandırdım. Uyandığında hemen boynuma sarıldı. Şok oldum lan.
Bana sarıldığı an sanki içimde bir huzur hissettim. Kokusu başımı döndürdü.

"Sakin ol Defne ben burdayım korkma geçti. Geçti. Ne gördün anlat bana şimdi"

"B-ben korkuyorum"

"Tamam korkma güzelim geçti sadece kabus sadece"

"B-biliyorum ama"

"Tamam zorlanma ne zaman anlatmak istersen dinlerim Şimdi biraz kendine gel sakin ol sonra konuşuruz"

"Peki"

Korkarken o kadar masumdu ki. Kıyamadım sarıldım en azından sarılınca az da olsa titremesi geçti.
Bundan sonra kendime bir söz verdim her ne olursa olsun ben bu kızı koruyacağım.
Annemi koruyamadım ellerimin arasından kayıp gitti. Ama Defneyi ne olursa olsun koruyacağım kimse zarar veremeyecek.
Kucağımda tekrar uykuya daldığında onu izleme başladım çok narin tatlı bir yüzü vardı ama sanki yıllardır içinde sakladığı büyük bir acısı vardı. Onu izlerken bende uyuya kalmışım.

~DEFNE

Uyandığımda Ayazın dizleri üstündeydim. Acaba rahatsız olmuşmuydu. Ben onun dizlerinde yatarken onun kafası duvara dayalıydı. Gördüğüm kabus hala aklımdaydı neydi o ya. Genellikle çoğu geceler kabuslarımla uyanırdım ama bu sefer ki beni çook etkiledi. Bu sefer tüm sevdiklerimi kaybediyorum. Aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyor.

Ayağa kalktıgımda herkes uyuyordu. Fatma ve Tarık birbirlerine sarılmış uyurken yine çok tatlılardı ya.
Gani Ertan ve Serhatı söyleyemiyorum. Ama  söyleyeceğim aqşklsishbspakzns.
Ertanın kafası Gani nin bacaklarında. Gani nin kafası Serhatın omzunda. Serhatın kafası ise Gani nin kafasına kafasındaydı.
Kendimi tutamayıp kahkaha attığım sırada Ayaz uyandı.

"Kendine gelmişsin bakıyorumda bu kahkaha ne"

"Şunlara baksana"
Diyerek hepsini işaret ettim ve oda gülmeye başladı.

"Nasıl iyi oldun değil mi?"

"Evet çok iyiyim teşekkür ederim"

"Bu kâbusun nedenini söylermisin"

"Şey benim se-"

Derken Fatma geldi. Umarım ağzıma sıçmaya gelmedi.

GARİP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin